abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148337630
Ik denk dat ik eerst maar even wacht tot ik bij de Templars zit en dat ik dan pas ga exploren.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_148370412
In het begin had ik zoiets van mwoah, wel aardig maar meer ook niet, maar ik heb net die missie in Lissabon gespeeld (eindelijk weer eens ouderwetse kathedralen met klimmen en klauteren en puzzels en geheime tombes _O_ ) en dat was toch wel weer erg tof ^O^
Ik denk dat het spel pas echt los gaat op het moment dat je je bij de Templars aansluit.
A murky, forgotten land.
pi_148377435
Lissabon was veruit het tofste gedeelte uit Roque _O_ gaf ook wel aan dat in een AC je eigenlijk een mooie grote stad moet hebben
  dinsdag 6 januari 2015 @ 01:07:28 #54
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_148378877
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 21:32 schreef StateOfMind het volgende:
In het begin had ik zoiets van mwoah, wel aardig maar meer ook niet, maar ik heb net die missie in Lissabon gespeeld (eindelijk weer eens ouderwetse kathedralen met klimmen en klauteren en puzzels en geheime tombes _O_ ) en dat was toch wel weer erg tof ^O^
Ik denk dat het spel pas echt los gaat op het moment dat je je bij de Templars aansluit.
Dat was inderdaad een geweldige missie.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_148381096
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 00:02 schreef Gruisman het volgende:
Lissabon was veruit het tofste gedeelte uit Roque _O_ gaf ook wel aan dat in een AC je eigenlijk een mooie grote stad moet hebben
Niet alleen grote steden, maar ook juist enorme kathedralen, met veel klim en klauterwerk met puzzels om verborgen tombes te openen. Dat vond ik altijd een van de tofste dingen uit de oude AC games. Die elementen heb ik echt gemist in de latere delen.
A murky, forgotten land.
pi_148399946
Het is opzich een leuk spel. alleen je zit naar mijn mening teveel op zee.
En het lijkt teveel op black vlag. Het kon beter.
Arganolie
pi_148401904
Ben nog maar bij Sequence 2 in de storyline.
Wel de meeste locaties en eilandjes geunlocked en wat upgrades voor de Morrigan uitgevoerd.
Er is lekker zoveel om uit te pluizen op al die eilandjes dat het altijd naar meer smaakt!

Zeer fijn spel tot nu toe. Beter dan AC: Unity.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_148406988
quote:
12s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 19:38 schreef gsfanatiek het volgende:
Het is opzich een leuk spel. alleen je zit naar mijn mening teveel op zee.
En het lijkt teveel op black vlag. Het kon beter.
Rogue valt qua verhaallijn precies tussen AC3 en Black Flag, dus logisch dat ze op elkaar lijken, en dat er veel zeevaart in zit ;)
Samen vormen zij de Amerikaanse trilogie.
A murky, forgotten land.
pi_148407162
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:21 schreef CoExist het volgende:
Wel de meeste locaties en eilandjes geunlocked en wat upgrades voor de Morrigan uitgevoerd.
Er is lekker zoveel om uit te pluizen op al die eilandjes dat het altijd naar meer smaakt!

Ik zit nu ergens aan het begin van Sequence 3. Eind 2/begin 3 begint het Rogue verhaal echt op gang te komen.

Ik zit nu al op 25% (!!!) van de verhaallijn, dus ik ga me nu vooral even richten op exploren en alle randzaken voordat ik weer verder ga met de verhaallijn.
A murky, forgotten land.
pi_148594556
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:21 schreef CoExist het volgende:

Ik vind het spel juist niet meer zo leuk nadat ik unity een tijd gespeeld heb. Ben nu die Graphics gewend ;(
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_148596303
Zit nu ergens halverwege Sequence 4 qua verhaallijn, en heb de River Valley voor de helft helemaal verkend, en in New York heb ik 2 of 3 gebieden helemaal vrijgespeeld en verkend.

Is wel een vermakelijke game, maar van de Amerika-trilogie vind ik Rogue het minste deel. Black Flag was mooier en toffer, al had dat weinig op met Assassins. AC3 vond ik qua locaties en geschiedenis en verhaal weer interessanter.

De serie moet gewoon weer een paar eeuwen terug in de geschiedenis, dat vind ik veel toffer uiteindelijk.
A murky, forgotten land.
pi_148638173
Credits rollen over m'n Sony Bravia 50".
Mooie game.

Nog ff de laatste wapens en kostuums scoren nu.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_148639721
Qua verhaallijn zit ik ergens in Sequence 5 nu, ben net officieel tot de Templars toegelaten. Totale synchronisatie is 50%. Noord-Atlantische Oceaan volledig vrigespeeld, Rivier Vallei grotendeel en New York voor 1/3e pas.
A murky, forgotten land.
pi_148639825
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 13:58 schreef StateOfMind het volgende:
Qua verhaallijn zit ik ergens in Sequence 5 nu, ben net officieel tot de Templars toegelaten. Totale synchronisatie is 50%. Noord-Atlantische Oceaan volledig vrigespeeld, Rivier Vallei grotendeel en New York voor 1/3e pas.
New York vond ik ruk om te doen. Dat constante gefluister vond ik zwaar irritant.

Ben nu bezig met de Duiven moordenaar missies en de zee slagen moet ik nog 15 van.
Wil toch wel ff alle wapens en kostuums en alle schip uitbreidingen scoren.

Ben benieuwd of er nog DLC voor AC: Rogue uit komt. Vind dit de beste sinds C: Brotherhood.
pi_148639858
Deze ga ik zeker binnenkort halen. Zin in als ik jullie ervaringen zo lees. :)
pi_148640875
Wat ik wel minder vind (en dat had ik bij Black Flag al, maar nu wat meer) is dat ze er té veel zijmissies (eilandjes en lokaties verkennen en vrijspelen) in zitten. Dat begint op een gegeven moment te eentonig te worden allemaal.
Doe dan of minder van die dingen, of verweef ze in de verhaallijn zodat het wat interessanter wordt. Waarbij dat laatste uiteraard de voorkeur heeft.
A murky, forgotten land.
pi_148681239
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 14:02 schreef CoExist het volgende:Ben benieuwd of er nog DLC voor AC: Rogue uit komt. Vind dit de beste sinds C: Brotherhood.
Ja dus! :)

quote:
The Templar Legacy Pack

Word de meest gevreesde Templar op land en zee, met alle wapens, outfits en scheepsitems van je dromen.

Krijg twee extra missies
●The Armor of Sir Gunn Quest: Verken Noord-Amerika om het lichaam van Sir Gunn te vinden en los het mysterie op.
●The Siege of Fort de Sable: Een extra missie in het onontdekte noordelijke deel van de Nieuwe Wereld.
Prijs: ¤6,99
pi_148686877
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 17:24 schreef CoExist het volgende:

[..]

Ja dus! :)

[..]

Prijs: ¤6,99
Erg magere dlc lijkt me. Geen 7 euro waard.
pi_148746731
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 20:01 schreef Zolder het volgende:

[..]

Erg magere dlc lijkt me. Geen 7 euro waard.
Idd, zeker als er geen achievements bij zitten ;)
pi_148760697
Nouja, ik heb de DLC dus wel ff gekocht en inmiddels (uit) gespeeld.
Stelt inderdaad erg weinig voor. Je moet 20 Tempelier kruizen verzamelen die verspreid liggen over de Atlantische oceaan, Rivierenvallei & NYC.
Erg repetief weer dus.

Fort de Sable bied alleen een paar kisten die je kunt beroven voor extra kostuums en wapens.
Echte missies zijn het dus niet.

Moet nog 1 legendary ship en dan heb ik alles geunlocked.

Ben verslaafd aan het liedje van de end credits.

[ Bericht 36% gewijzigd door CoExist op 16-01-2015 22:55:39 ]
pi_148808479
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 21:33 schreef CoExist het volgende:
Moet nog 1 legendary ship en dan heb ik alles geunlocked.

Ben verslaafd aan het liedje van de end credits.
Goeie soundtrack inderdaad.

Gister de laatste Legend gehaald, damn die was wel pittig.

Nu alles 100%, maar ik vond het wel erg repetitief allemaal.
Dit alles heb ik in Black Flag al gedaan..
pi_148814467
Deze wil ik graag spelen maar even sparen dus of snel meer verdienen.
pi_148814683
Van de week Rogue ook uit gespeeld. Ik vond het wel een vermakelijke game, dat wel, maar ik ben blij dat ik er niet meer dan 28 euro voor betaald heb (ik zag dat de prijzen overal weer verhoogd zijn).
Ik vond het toch de minste uit de serie.
A murky, forgotten land.
  zondag 18 januari 2015 @ 20:10:56 #75
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_148816851
afgezien dat shae 100% op mij lijkt irl is dit een naar kakspel omdat het gewoonweg haar eigen adventuring indicatie niet begrijpt door werkelijk elke godvergeten mier op de map aan te duiden zodat je alleen maar map-puntjes loopt te jagen ipv zelf shit ontdekt.

Grafisch overigens wel fantastisch.

Verder kopie van black flag (wat dezelfde zwakte heeft maar verder ook wel leuk was wb de zeeslagjes)

Ik had gehoopt dat rogue meer in zich zou hebben maar ben al 3 missies in de main game (dus na de prologue) gestopt omdat ik er gewoon geen plezier meer aan beleefde hoe alles je gewoon voor je voeten werd geworpen, de lineairiteit is echt de doodsteek van deze serie. En dat achterlijke eigentijd geklooi met op een kantoortje zitten is volgens mij wel het verste af van waar een gamer naar opzoek is.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')