Dat was inderdaad een geweldige missie.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:32 schreef StateOfMind het volgende:
In het begin had ik zoiets van mwoah, wel aardig maar meer ook niet, maar ik heb net die missie in Lissabon gespeeld (eindelijk weer eens ouderwetse kathedralen met klimmen en klauteren en puzzels en geheime tombes) en dat was toch wel weer erg tof
![]()
Ik denk dat het spel pas echt los gaat op het moment dat je je bij de Templars aansluit.
Niet alleen grote steden, maar ook juist enorme kathedralen, met veel klim en klauterwerk met puzzels om verborgen tombes te openen. Dat vond ik altijd een van de tofste dingen uit de oude AC games. Die elementen heb ik echt gemist in de latere delen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:02 schreef Gruisman het volgende:
Lissabon was veruit het tofste gedeelte uit Roquegaf ook wel aan dat in een AC je eigenlijk een mooie grote stad moet hebben
Rogue valt qua verhaallijn precies tussen AC3 en Black Flag, dus logisch dat ze op elkaar lijken, en dat er veel zeevaart in zitquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:38 schreef gsfanatiek het volgende:
Het is opzich een leuk spel. alleen je zit naar mijn mening teveel op zee.
En het lijkt teveel op black vlag. Het kon beter.
Ik zit nu ergens aan het begin van Sequence 3. Eind 2/begin 3 begint het Rogue verhaal echt op gang te komen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:21 schreef CoExist het volgende:
Ben nog maar bij Sequence 2 in de storyline.
Wel de meeste locaties en eilandjes geunlocked en wat upgrades voor de Morrigan uitgevoerd.
Er is lekker zoveel om uit te pluizen op al die eilandjes dat het altijd naar meer smaakt!
Zeer fijn spel tot nu toe. Beter dan AC: Unity.
Ik vind het spel juist niet meer zo leuk nadat ik unity een tijd gespeeld heb. Ben nu die Graphics gewendquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:21 schreef CoExist het volgende:
Ben nog maar bij Sequence 2 in de storyline.
Wel de meeste locaties en eilandjes geunlocked en wat upgrades voor de Morrigan uitgevoerd.
Er is lekker zoveel om uit te pluizen op al die eilandjes dat het altijd naar meer smaakt!
Zeer fijn spel tot nu toe. Beter dan AC: Unity.
New York vond ik ruk om te doen. Dat constante gefluister vond ik zwaar irritant.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:58 schreef StateOfMind het volgende:
Qua verhaallijn zit ik ergens in Sequence 5 nu, ben net officieel tot de Templars toegelaten. Totale synchronisatie is 50%. Noord-Atlantische Oceaan volledig vrigespeeld, Rivier Vallei grotendeel en New York voor 1/3e pas.
Ja dus!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:02 schreef CoExist het volgende:Ben benieuwd of er nog DLC voor AC: Rogue uit komt. Vind dit de beste sinds C: Brotherhood.
Prijs: ¤6,99quote:The Templar Legacy Pack
Word de meest gevreesde Templar op land en zee, met alle wapens, outfits en scheepsitems van je dromen.
Krijg twee extra missies
●The Armor of Sir Gunn Quest: Verken Noord-Amerika om het lichaam van Sir Gunn te vinden en los het mysterie op.
●The Siege of Fort de Sable: Een extra missie in het onontdekte noordelijke deel van de Nieuwe Wereld.
Idd, zeker als er geen achievements bij zittenquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:01 schreef Zolder het volgende:
[..]
Erg magere dlc lijkt me. Geen 7 euro waard.
Goeie soundtrack inderdaad.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:33 schreef CoExist het volgende:
Moet nog 1 legendary ship en dan heb ik alles geunlocked.
Ben verslaafd aan het liedje van de end credits.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |