abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148760697
Nouja, ik heb de DLC dus wel ff gekocht en inmiddels (uit) gespeeld.
Stelt inderdaad erg weinig voor. Je moet 20 Tempelier kruizen verzamelen die verspreid liggen over de Atlantische oceaan, Rivierenvallei & NYC.
Erg repetief weer dus.

Fort de Sable bied alleen een paar kisten die je kunt beroven voor extra kostuums en wapens.
Echte missies zijn het dus niet.

Moet nog 1 legendary ship en dan heb ik alles geunlocked.

Ben verslaafd aan het liedje van de end credits.

[ Bericht 36% gewijzigd door CoExist op 16-01-2015 22:55:39 ]
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_148808479
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 21:33 schreef CoExist het volgende:
Moet nog 1 legendary ship en dan heb ik alles geunlocked.

Ben verslaafd aan het liedje van de end credits.
Goeie soundtrack inderdaad.

Gister de laatste Legend gehaald, damn die was wel pittig.

Nu alles 100%, maar ik vond het wel erg repetitief allemaal.
Dit alles heb ik in Black Flag al gedaan..
pi_148814467
Deze wil ik graag spelen maar even sparen dus of snel meer verdienen.
  zondag 18 januari 2015 @ 19:08:39 #74
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_148814683
Van de week Rogue ook uit gespeeld. Ik vond het wel een vermakelijke game, dat wel, maar ik ben blij dat ik er niet meer dan 28 euro voor betaald heb (ik zag dat de prijzen overal weer verhoogd zijn).
Ik vond het toch de minste uit de serie.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 18 januari 2015 @ 20:10:56 #75
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_148816851
afgezien dat shae 100% op mij lijkt irl is dit een naar kakspel omdat het gewoonweg haar eigen adventuring indicatie niet begrijpt door werkelijk elke godvergeten mier op de map aan te duiden zodat je alleen maar map-puntjes loopt te jagen ipv zelf shit ontdekt.

Grafisch overigens wel fantastisch.

Verder kopie van black flag (wat dezelfde zwakte heeft maar verder ook wel leuk was wb de zeeslagjes)

Ik had gehoopt dat rogue meer in zich zou hebben maar ben al 3 missies in de main game (dus na de prologue) gestopt omdat ik er gewoon geen plezier meer aan beleefde hoe alles je gewoon voor je voeten werd geworpen, de lineairiteit is echt de doodsteek van deze serie. En dat achterlijke eigentijd geklooi met op een kantoortje zitten is volgens mij wel het verste af van waar een gamer naar opzoek is.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zondag 18 januari 2015 @ 20:35:47 #76
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_148818119
Ik vind dat hedendaagse first person Animus gedeelte ook niks, in tegenstelling tot het oude, third person, Desmond verhaal, wat ik altijd wel tof vond. Wat mij betreft blazen ze dat nieuw leven in door verder te gaan met pa Miles en Rebecca en die andere knakker.

En al die eilandjes en locaties hadden ze meer in het verhaal moeten verweven, dat houdt het interessant.
En ze moeten weer een stuk terug in de geschiedenis gaan, veel interessanter.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_161025472
Dat einde _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')