abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 november 2014 @ 22:55:50 #201
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_146760376
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 22:49 schreef Pheno het volgende:

[..]

blauwe en gele tellen idd niet mee. De blauwe kun je met de compagnon app openen, maar dat is een traag spel (constant wachten).

De gele zijn te openen met het initiates-spel.

Beide alleen verplicht als je andere outfits wil vrijspelen. Voor het geld hoef je het niet te doen :+
Idd.. Vandaag mn eerste blauwe mogen openen; 250 Lilali :')
  maandag 17 november 2014 @ 23:01:36 #202
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_146760597
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 17:39 schreef Ypmaha het volgende:
Ik zit met iets heel raars. ACU gekocht, maar het spel verloopt heel traag en schokkerig en ziet er neit uit qua graphics, terwijl de graphics zo laag mogelijk staan! Nu is mijn videokaart ook de jongste niet meer, maar spellen zoals Far Cry 3, de nieuwe Alien: Isolation, en Call of Duty Ghosts draait hij bijvoorbeeld nog wel goed, al dan niet op de hoogste graphics.

Aangezien de rest van mijn componenten enkele maanden geleden nog vervangen zijn, is mijn vraag dus: ligt het echt aan mijn videokaart, en is ACU echt zoveel zwaarder dan andere spellen?
Wat voor videokaart heb je dan?
Dit zijn de minimale eisen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_146760754
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 22:49 schreef Pheno het volgende:

[..]

blauwe en gele tellen idd niet mee. De blauwe kun je met de compagnon app openen, maar dat is een traag spel (constant wachten).

De gele zijn te openen met het initiates-spel.

Beide alleen verplicht als je andere outfits wil vrijspelen. Voor het geld hoef je het niet te doen :+
Ik kan die niet open omdat ik niet weet hoe in te loggen, baalde er wel van omdat ik dacht extra florijnen mis te lopen, valt wel mee dus :P
  maandag 17 november 2014 @ 23:10:53 #204
367074 Gh0stface
Suprise, Sydney.
pi_146760947
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 23:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Wat voor videokaart heb je dan?
Dit zijn de minimale eisen.
Mwah vaak zijn zulke eisen altijd overdreven en runned een oudere rig dan wat hun aanraden het ook gewoon goed..
  dinsdag 18 november 2014 @ 00:56:39 #205
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_146763665
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 november 2014 19:24 schreef Iwanius het volgende:
:? Wees eens wat specifieker. Traag als in dat je qua motion/handelingen achterloopt of wat?
Soms worden hele rijtjes frames overgeslagen. Als ik bijvoorbeeld achter twee vijanden aan ren en ze tegelijk wil afmaken, dan gebeurt het nog wel eens dat ik gewoon voorbij ze ren waardoor ik in een 'normaal' gevecht terechtkom. Dat gevecht speelt zich dan traag af: ik kan gewoon de aanvalsknop in blijven rammen en hij valt dan ook wel aan, maar het is niet zo dat hij aanvalt op het moment dat ik aangeef dat hij moet aanvallen. Omdat gevechten traag zijn, is het ook niet zo moeilijk om aanvallen te pareren (dat gele balkje blijft namelijk relatief lang in beeld) dus het gaat allemaal wel, maar het zou fijn zijn als het allemaal wat vloeiender gaat.

Dat merk ik ook als ik een slot wil openbreken. Ik moet dan niet op de knop drukken wanneer dat balkje in het blauwe deel is, maar wanneer hij daar over een halve seconde of zo zal zijn. Zelfs in verder lege gebouwen vind ik de framerate nog vies tegenvallen, terwijl er dan dus vrij weinig van een videokaart geëist wordt.

edit: blijkbaar is er wel een vrij specifieke update beschikbaar voor mijn videokaart, dus die zal ik eens installeren. Hopelijk gaat het daarna beter
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_146764646
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 23:05 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik kan die niet open omdat ik niet weet hoe in te loggen, baalde er wel van omdat ik dacht extra florijnen mis te lopen, valt wel mee dus :P
als je wakker ligt van geld: niet nodig, je verdient namelijk ook aardig wat in d egame zelf. Ik kwam in hoofdstuk 11 erachter dat ik vergeten was de bonuswapens die ik verdiend had met bv murder mysteries nooit had gebruikt. Stond dus met mijn eerste wapen nog te zwaaien. Opeens ging het ook veel beter qua vechten toen ik eenmaal gewisseld had :+

Zelf ben ik nu alle kistjes en andere verzamelobjecten aan het zoeken. Dan heb ik iig de singleplayer trofeeen weer compleet. En dan maar wachten op een co-op-patch, want dat zijn de rest van de trofeeën (die voor de rest zo te zien makkelijk zijn).
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 18 november 2014 @ 06:17:14 #207
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_146764692
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 23:10 schreef Gh0stface het volgende:

[..]

Mwah vaak zijn zulke eisen altijd overdreven en runned een oudere rig dan wat hun aanraden het ook gewoon goed..
Msi 560 gtx ti
pi_146764983
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 november 2014 05:53 schreef Pheno het volgende:

[..]

als je wakker ligt van geld: niet nodig, je verdient namelijk ook aardig wat in d egame zelf. Ik kwam in hoofdstuk 11 erachter dat ik vergeten was de bonuswapens die ik verdiend had met bv murder mysteries nooit had gebruikt. Stond dus met mijn eerste wapen nog te zwaaien. Opeens ging het ook veel beter qua vechten toen ik eenmaal gewisseld had :+

Zelf ben ik nu alle kistjes en andere verzamelobjecten aan het zoeken. Dan heb ik iig de singleplayer trofeeen weer compleet. En dan maar wachten op een co-op-patch, want dat zijn de rest van de trofeeën (die voor de rest zo te zien makkelijk zijn).
Ik ben nog bij 6 maar toen ik alle kisten in versailes wilden pakken had ii 0 florijnen en na de 20 had ik bijna 5k terwijl elke kist maar 100 had. Volgensmij krijg je een bonus na allemaal?
pi_146765063
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2014 07:32 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik ben nog bij 6 maar toen ik alle kisten in versailes wilden pakken had ii 0 florijnen en na de 20 had ik bijna 5k terwijl elke kist maar 100 had. Volgensmij krijg je een bonus na allemaal?
Geen idee. Wat ik in elke AC doe is asap de schatkist-mechanisme spekken. In dit geval dus je cafe en alle clubs in de stad. Dan vult je schatkist om de zo veel tijd met flink wat geld. Geldnood heb je in dit spel niet, zoals gewoonlijk in elke AC :)
  dinsdag 18 november 2014 @ 08:28:15 #210
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_146765404
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 november 2014 07:45 schreef Pheno het volgende:

[..]

Geen idee. Wat ik in elke AC doe is asap de schatkist-mechanisme spekken. In dit geval dus je cafe en alle clubs in de stad. Dan vult je schatkist om de zo veel tijd met flink wat geld. Geldnood heb je in dit spel niet, zoals gewoonlijk in elke AC :)
Ik zit nu in sequence 5, maar ik merk wel dat het niet in overvloed mijn kant op rolt.
Ik ben ook nog niet fanatiek op kistenjacht gegaan en maak veel gebruik van de messen.
Vooral die laatste zorgen er voor dat het banksaldo nog wel eens het nulpunt nadert.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_146765439
Doe de cafe-missies (voor zo ver dat mogelijk is, vijf-sterren is wat lastiger als je zelf nog 2 bent), koop een tweede cafe (te vinden in je map) en het komt vanzelf binnenrollen.
  dinsdag 18 november 2014 @ 08:36:42 #212
356449 StefanW
pi_146765516
Ik know, Google is my friend.
Ik heb nu een Café Theatre en een eerste clubhuis. Ga binnenkort ook eens op kistjesjacht.
  dinsdag 18 november 2014 @ 09:08:27 #213
179075 hugecooll
pi_146765893
Oh mijn framerateprobleem is trouwens zo goed als opgelost. Loopt nog steeds niet zo soepel als ik zou willen, maar het kwam door borderless windowed mode i.p.v. full screen
pi_146766588
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 november 2014 07:45 schreef Pheno het volgende:

[..]

Daar krijg ik best weinig van, nu max 200 florijnen, terwijl ik heb bijna helemaal geupgrade heb. Moet alleen nog buiten en mijn kamer als goed is.
  dinsdag 18 november 2014 @ 11:43:51 #215
15600 BB-King
Long live the King!
pi_146769200
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2014 09:47 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Daar krijg ik best weinig van, nu max 200 florijnen, terwijl ik heb bijna helemaal geupgrade heb. Moet alleen nog buiten en mijn kamer als goed is.
Ik heb alle cafe's in bezit (theatre volledige upgrade) en ontvang nu per kwartier zo'n 20000 livres. Gaat hard nu.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_146771710
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 november 2014 11:43 schreef BB-King het volgende:

[..]

Ik heb alle cafe's in bezit (theatre volledige upgrade) en ontvang nu per kwartier zo'n 20000 livres. Gaat hard nu.
sjezus :D
pi_146789754
Hoe verdien je die punten eigenlijk om nieuwe abilities te unlocken (ben de naam al vergeten)? Enkel hoofdmissies en coop?
  dinsdag 18 november 2014 @ 22:20:21 #218
356449 StefanW
pi_146790587
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 22:02 schreef AntiChrist7 het volgende:
Hoe verdien je die punten eigenlijk om nieuwe abilities te unlocken (ben de naam al vergeten)? Enkel hoofdmissies en coop?
Volgens mij wel ja.
Ik dacht dat dat synchronisatiepunten heetten.
pi_146793639
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 22:20 schreef StefanW het volgende:

[..]

Volgens mij wel ja.
Ik dacht dat dat synchronisatiepunten heetten.
Ok, dan ga ik eerst wat makkelijke coopmissies doen, want mis het toch wel om bepaalde skills te hebben. Je gaat in ieder geval een stuk sneller dood, neemt maar twee of drie schoten. En denk niet dat je meatshield kan doen zoals Connor.

Iemand die de companion app mee gebruikt? Heb twee kisten blijkbaar gevonden, maar ingame zegt ie nog altijd "unlock ze met de app". Heb er nochtans Assassins achter gestuurd. Of kan je ze pas na die 24u openen? En synchronisatie is wat buggy. Had deze namiddag een district onthuld, maar vanavond waren er al enkele puzzels gesloten. Op Initiates ben ik ook nog altijd level 1

Vind het wel een leuke app, doet me veel denken aan Brotherhood (alleen maar blonde dames in de brotherhood :p )
pi_146794649
Hoe connect je die Companion App met je PlayStation 4?
Ik zie alleen PC staan in die App.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_146794853
Die missie op de Eiffeltoren in de Tweede Wereldoorlog _O_
pi_146795592
Wat een slecht verhaal had deze AC zeg. Lijkt wel alsof er maar een einde aangebreid is omdat er geen budget meer was ofzo :')
De "lovestory" komt niet echt van de grond imo.
Woord.
  woensdag 19 november 2014 @ 00:52:18 #223
179075 hugecooll
pi_146796609
quote:
13s.gif Op woensdag 19 november 2014 00:10 schreef Midnight_snack het volgende:
Wat een slecht verhaal had deze AC zeg. Lijkt wel alsof er maar een einde aangebreid is omdat er geen budget meer was ofzo :')
De "lovestory" komt niet echt van de grond imo.
Mja ik geloof dat ik in sequence 6 ineens zoiets had van 'oh ja, zij was er ook nog' :')
pi_146797505
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 00:52 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Mja ik geloof dat ik in sequence 6 ineens zoiets had van 'oh ja, zij was er ook nog' :')
Ja precies, ik had daar toch iets meer van verwacht. Vooral ook vanwege die trailer die om haar draaide. Maar oke
Woord.
pi_146798824
Vind het verhaal tot nu toe wel leuk eigenlijk, weer wat persoonlijker ala Ezio. Al heeft het wel een hoog Disney-gehalte (maar dan met moord en doodslag).
Amen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')