Waar je je dat dan? Had wel zoiets gevonden maar dat kost Valuta? Heb namelijk best wel veel van die puntenquote:
Eerst moet je een wapen of kledingstuk kopen met geld (Liver of zo?quote:Op zaterdag 15 november 2014 10:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Waar je je dat dan? Had wel zoiets gevonden maar dat kost Valuta? Heb namelijk best wel veel van die punten
Zag het ja.. Wat dat betreft vind ik het maar een vervelend spelquote:Op zaterdag 15 november 2014 11:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eerst moet je een wapen of kledingstuk kopen met geld (Liver of zo?), daarna kan je hem nog upgraden met die punten. Kan gewoon allemaal bij een vendor.
Alleen als ik met de knoppen de filters aanpasquote:Op zaterdag 15 november 2014 11:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zag het ja.. Wat dat betreft vind ik het maar een vervelend spel
Hebben jullie ook last van verdwijnende icoontjes op de map? De clubhuizen verdwijnen zo nu en dan
gvd, tranen in mijn ogen van het lachen. Blij dat ik deze heb overgeslagenquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:48 schreef Doublepain het volgende:
Ik kan de laatste raadsel van Mars maar niet oplossen, ben al een uur aan het zoeken..
Raadsel:Nee, dat klopt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je het in het Engels speelt is het trouwens makkelijker te vinden. Kijk vooral naar de namen op je map
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Wanprestatie?quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:17 schreef eight het volgende:
De stad is echt fantastisch maar verder..
Jammer dat Ubisoft de schaarste in gamereleases op deze wijze uitbuit. Helaas worden ze weer rijkelijk beloond voor deze wanprestatie waardoor de volgende wanprestatie weer in de pijplijn zit.
Hmm dat klopt jaquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat klopt nietAls je het in het Engels speelt is het trouwens makkelijker te vinden. Kijk vooral naar de namen op je map
Ach, het is gemakkelijk zeiken voor mensen nu. Ik heb op het hele online gebeuren na geen problemen. Heel af en toe een framedip, nooit een crash. Ik zou bijna zeggen dat die zooi juist komt door al het gecrash bij mensen waar online wel werkt, misschien dat ik er daarom geen last van hebquote:Op zaterdag 15 november 2014 16:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wanprestatie?
Het is voor mij al de beste AC ooit, kan me echt vermaken en heb nog niet eens 6 missies gedaan ofzo..
[..]
Zou zomaar kunnen jaquote:Op zaterdag 15 november 2014 16:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, het is gemakkelijk zeiken voor mensen nu. Ik heb op het hele online gebeuren na geen problemen. Heel af en toe een framedip, nooit een crash. Ik zou bijna zeggen dat die zooi juist komt door al het gecrash bij mensen waar online wel werkt, misschien dat ik er daarom geen last van heb
Slow motionquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:15 schreef hugecooll het volgende:
Beetje jammer om de ene dag Ryse: Son of Rome met graphics op high vloeiend te spelen en de dag erna in slow motion met graphics op low door Parijs te wandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |