abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146669107
Coop is wel geniaal _O_

Eerst met zijn 4en sneaky alles doen, 1 persoon gesnapt en everyone is going mental _O-

Pluspunt is dat je nu trouwens sneller dood gaat, valt me op dat als er 3/4 man om je heen staat dat je niet meer makkelijk iedereen killt. :)
  zaterdag 15 november 2014 @ 03:04:57 #162
372577 OegaBoegaBoogie
Inheemse bosneger
pi_146671587
Heb de game voor pc gehaald, tot nu toe ben ik positief over de game :P

Heb zelf ook besloten om maar een van de vele bugs op te nemen

Tongring
  zaterdag 15 november 2014 @ 09:55:35 #163
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_146673223
Wat kan je met die Creed Points?
pi_146673403
quote:
5s.gif Op zaterdag 15 november 2014 09:55 schreef Keltie het volgende:
Wat kan je met die Creed Points?
Wapens en kleding upgraden.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zaterdag 15 november 2014 @ 10:35:10 #165
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_146673671
Midden in een co-op game een volledige crash |:(
ik wacht wel op een patch :{
  zaterdag 15 november 2014 @ 10:49:03 #166
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_146673868
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2014 10:15 schreef Rezania het volgende:

[..]

Wapens en kleding upgraden.
Waar je je dat dan? Had wel zoiets gevonden maar dat kost Valuta? Heb namelijk best wel veel van die punten :')
pi_146674253
Hoe kan ik mijn uplay connecten met de app? Mijn ps4 uplay heeft ie automatisch gemaakt volgensmij. Ik weet nu niet waarmee in te loggen op de app :?
pi_146674307
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2014 10:49 schreef Keltie het volgende:

[..]

Waar je je dat dan? Had wel zoiets gevonden maar dat kost Valuta? Heb namelijk best wel veel van die punten :')
Eerst moet je een wapen of kledingstuk kopen met geld (Liver of zo? :') ), daarna kan je hem nog upgraden met die punten. Kan gewoon allemaal bij een vendor.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zaterdag 15 november 2014 @ 11:59:34 #169
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_146675192
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2014 11:17 schreef Rezania het volgende:

[..]

Eerst moet je een wapen of kledingstuk kopen met geld (Liver of zo? :') ), daarna kan je hem nog upgraden met die punten. Kan gewoon allemaal bij een vendor.
Zag het ja.. Wat dat betreft vind ik het maar een vervelend spel :P
Hebben jullie ook last van verdwijnende icoontjes op de map? De clubhuizen verdwijnen zo nu en dan :')
pi_146678542
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2014 11:59 schreef Keltie het volgende:

[..]

Zag het ja.. Wat dat betreft vind ik het maar een vervelend spel :P
Hebben jullie ook last van verdwijnende icoontjes op de map? De clubhuizen verdwijnen zo nu en dan :')
Alleen als ik met de knoppen de filters aanpas :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_146680464
quote:
gvd, tranen in mijn ogen van het lachen. Blij dat ik deze heb overgeslagen _O- _O- _O-
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_146680590
Ik kan de laatste raadsel van Mars maar niet oplossen, ben al een uur aan het zoeken..

Raadsel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_146680679
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 november 2014 14:48 schreef Doublepain het volgende:
Ik kan de laatste raadsel van Mars maar niet oplossen, ben al een uur aan het zoeken..

Raadsel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat klopt niet :) Als je het in het Engels speelt is het trouwens makkelijker te vinden. Kijk vooral naar de namen op je map :)
pi_146682879
De stad is echt fantastisch maar verder..

Jammer dat Ubisoft de schaarste in gamereleases op deze wijze uitbuit. Helaas worden ze weer rijkelijk beloond voor deze wanprestatie waardoor de volgende wanprestatie weer in de pijplijn zit.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_146682967
quote:
13s.gif Op zaterdag 15 november 2014 16:17 schreef eight het volgende:
De stad is echt fantastisch maar verder..

Jammer dat Ubisoft de schaarste in gamereleases op deze wijze uitbuit. Helaas worden ze weer rijkelijk beloond voor deze wanprestatie waardoor de volgende wanprestatie weer in de pijplijn zit.
Wanprestatie?

Het is voor mij al de beste AC ooit, kan me echt vermaken en heb nog niet eens 6 missies gedaan ofzo.. :)

quote:
7s.gif Op zaterdag 15 november 2014 14:51 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nee, dat klopt niet :) Als je het in het Engels speelt is het trouwens makkelijker te vinden. Kijk vooral naar de namen op je map :)
Hmm dat klopt ja _O- Nederlands is echt niet goed, misschien is het Nederlands van die tijd wie zal het zeggen. Maar het is wel fijner als je bijv info krijgt over een persoon of een gebouw, leest even wat makkelijker weg. :)
pi_146683230
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 november 2014 16:20 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Wanprestatie?

Het is voor mij al de beste AC ooit, kan me echt vermaken en heb nog niet eens 6 missies gedaan ofzo.. :)

[..]
Ach, het is gemakkelijk zeiken voor mensen nu. Ik heb op het hele online gebeuren na geen problemen. Heel af en toe een framedip, nooit een crash. Ik zou bijna zeggen dat die zooi juist komt door al het gecrash bij mensen waar online wel werkt, misschien dat ik er daarom geen last van heb :D
pi_146684776
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 november 2014 16:34 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ach, het is gemakkelijk zeiken voor mensen nu. Ik heb op het hele online gebeuren na geen problemen. Heel af en toe een framedip, nooit een crash. Ik zou bijna zeggen dat die zooi juist komt door al het gecrash bij mensen waar online wel werkt, misschien dat ik er daarom geen last van heb :D
Zou zomaar kunnen ja :D

Ik heb tot nu toe 1 klacht en dat is dat Uplay gisteren het niet deed, nu wel. Spel zelf is gewoon geweldig, om die framedrops maak ik me iig niet druk geen last van. Die ene coop missie dat je de revolutie held van onthoofding moet redden, hoeveel poppetjes daar wel niet staan, wel minimaal 1 a 2 duizend _O_
pi_146684884
Tijdje gespeeld nu maar het 'been there done that' gevoel dat altijd al aanwezig was bij AC is hier wel heel erg ster. Dat hele online en app gedoe is in mijn ogen alleen maar gamevervuiling en eerlijk gezegd begint dat hele assassin-gebeuren ook uitgekauwd te worden.

Ik hoop eigenlijk dat ze ooit een keer overwegen om een nieuw verhaal te creëren in de toch-wel-mooie werelden die ze weten te scheppen. Dat abstergo gedeelte heeft me sowieso nooit weten te boeien en mag wat mij betreft helemaal wegblijven.

Morgen nog maar eens verder spelen want ik kan nu niet bepaald meer motivatie opbrengen :P
Conscience do cost.
  zaterdag 15 november 2014 @ 18:15:02 #179
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_146686250
Beetje jammer om de ene dag Ryse: Son of Rome met graphics op high vloeiend te spelen en de dag erna in slow motion met graphics op low door Parijs te wandelen.
pi_146687620
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 18:15 schreef hugecooll het volgende:
Beetje jammer om de ene dag Ryse: Son of Rome met graphics op high vloeiend te spelen en de dag erna in slow motion met graphics op low door Parijs te wandelen.
Slow motion :')

Je kan ook overdrijven pff
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')