abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146683230
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 november 2014 16:20 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Wanprestatie?

Het is voor mij al de beste AC ooit, kan me echt vermaken en heb nog niet eens 6 missies gedaan ofzo.. :)

[..]
Ach, het is gemakkelijk zeiken voor mensen nu. Ik heb op het hele online gebeuren na geen problemen. Heel af en toe een framedip, nooit een crash. Ik zou bijna zeggen dat die zooi juist komt door al het gecrash bij mensen waar online wel werkt, misschien dat ik er daarom geen last van heb :D
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_146684776
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 november 2014 16:34 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ach, het is gemakkelijk zeiken voor mensen nu. Ik heb op het hele online gebeuren na geen problemen. Heel af en toe een framedip, nooit een crash. Ik zou bijna zeggen dat die zooi juist komt door al het gecrash bij mensen waar online wel werkt, misschien dat ik er daarom geen last van heb :D
Zou zomaar kunnen ja :D

Ik heb tot nu toe 1 klacht en dat is dat Uplay gisteren het niet deed, nu wel. Spel zelf is gewoon geweldig, om die framedrops maak ik me iig niet druk geen last van. Die ene coop missie dat je de revolutie held van onthoofding moet redden, hoeveel poppetjes daar wel niet staan, wel minimaal 1 a 2 duizend _O_
pi_146684884
Tijdje gespeeld nu maar het 'been there done that' gevoel dat altijd al aanwezig was bij AC is hier wel heel erg ster. Dat hele online en app gedoe is in mijn ogen alleen maar gamevervuiling en eerlijk gezegd begint dat hele assassin-gebeuren ook uitgekauwd te worden.

Ik hoop eigenlijk dat ze ooit een keer overwegen om een nieuw verhaal te creëren in de toch-wel-mooie werelden die ze weten te scheppen. Dat abstergo gedeelte heeft me sowieso nooit weten te boeien en mag wat mij betreft helemaal wegblijven.

Morgen nog maar eens verder spelen want ik kan nu niet bepaald meer motivatie opbrengen :P
Conscience do cost.
  zaterdag 15 november 2014 @ 18:15:02 #179
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_146686250
Beetje jammer om de ene dag Ryse: Son of Rome met graphics op high vloeiend te spelen en de dag erna in slow motion met graphics op low door Parijs te wandelen.
pi_146687620
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 18:15 schreef hugecooll het volgende:
Beetje jammer om de ene dag Ryse: Son of Rome met graphics op high vloeiend te spelen en de dag erna in slow motion met graphics op low door Parijs te wandelen.
Slow motion :')

Je kan ook overdrijven pff
  zaterdag 15 november 2014 @ 19:00:42 #181
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_146687682
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 november 2014 18:58 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Slow motion :')

Je kan ook overdrijven pff
Nee srs :0 Die gevechten zijn bijv fucking traag
pi_146688425
:? Wees eens wat specifieker. Traag als in dat je qua motion/handelingen achterloopt of wat?
  zaterdag 15 november 2014 @ 20:28:42 #183
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_146690434
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 november 2014 13:34 schreef Pheno het volgende:

[..]

Alleen als ik met de knoppen de filters aanpas :P
Hmm.. Kreeg ze ook niet meer terug.
Vanmiddag eens wat coopmissies gedaan: Vet :D
  zaterdag 15 november 2014 @ 20:31:12 #184
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_146690513
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 november 2014 14:48 schreef Doublepain het volgende:
Ik kan de laatste raadsel van Mars maar niet oplossen, ben al een uur aan het zoeken..

Raadsel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had er 1 opgelost, dacht ik. Maar aangekomen bij Palace Bourboun vind ik wel een marker maar kan er niet mee interacten?
pi_146690559
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 november 2014 14:48 schreef Doublepain het volgende:
Ik kan de laatste raadsel van Mars maar niet oplossen, ben al een uur aan het zoeken..

Raadsel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het Engels is hij echt veel makkelijker. :P
SPOILER: Het antwoord.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zaterdag 15 november 2014 @ 20:41:18 #186
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_146690784
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 november 2014 16:20 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Wanprestatie?

Het is voor mij al de beste AC ooit, kan me echt vermaken en heb nog niet eens 6 missies gedaan ofzo.. :)

[..]

Hmm dat klopt ja _O- Nederlands is echt niet goed, misschien is het Nederlands van die tijd wie zal het zeggen. Maar het is wel fijner als je bijv info krijgt over een persoon of een gebouw, leest even wat makkelijker weg. :)
De beste? Nah. Vind persoonlijk dat ze teveel van de Templar\ Assassins achtergrond zijn weggedreven wat ik jammer vind. Het geloofsausje laten ze weg, zo vond ik bijvppr de "klassieke kunst puzzels" altijd erg vet om te doen.
Wat wel beter is, is de weg sinds Liberation: Jij ligt in de Animus, je speelt geen Desmond oid :)
pi_146691142

_O-
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_146699841
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:31 schreef Keltie het volgende:

[..]

Had er 1 opgelost, dacht ik. Maar aangekomen bij Palace Bourboun vind ik wel een marker maar kan er niet mee interacten?
Die op zo´n klok zit? Die kwam ik ook tegen ja, misschien komt dat nog? Wel heel vreemd idd.
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:33 schreef Rezania het volgende:

[..]

In het Engels is hij echt veel makkelijker. :P
SPOILER: Het antwoord.
thx :)
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:41 schreef Keltie het volgende:

[..]

De beste? Nah. Vind persoonlijk dat ze teveel van de Templar\ Assassins achtergrond zijn weggedreven wat ik jammer vind. Het geloofsausje laten ze weg, zo vond ik bijvppr de "klassieke kunst puzzels" altijd erg vet om te doen.
Wat wel beter is, is de weg sinds Liberation: Jij ligt in de Animus, je speelt geen Desmond oid :)
Het verhaal is prima, ipv telkens hetzelfde. Verder dat je nu vrij bent in het killen van de persoon met al die submissies wat je kan helpen bij het vermoorden van die persoon. Het naar beneden klimmen maakt alles veel soepeler nu. :Y

Ik mis alleen multiplayer a la AC3
pi_146700010
Eens alle poorten opengezet om te kijken of er soms iets in de router de co-op verstoord, maar helaas, nog steeds kut. Zo raar dat het wel werkt bij sommigen en bij anderen weer niet. Je zou zeggen dat er maar 1 PS4 in de omloop is en niet zoals pc tig variaties met dito driverproblemen. Ah well, morgen maar weer verder zoeken naar een oplossing of workaround.
  zondag 16 november 2014 @ 12:42:59 #190
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_146707077
quote:
14s.gif Op zondag 16 november 2014 00:45 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Die op zo´n klok zit? Die kwam ik ook tegen ja, misschien komt dat nog? Wel heel vreemd idd.

[..]

thx :)

[..]

Het verhaal is prima, ipv telkens hetzelfde.
De rode draad is al enkele versies hetzelfde? Wat dat betreft blijft AC1 het tofst en door de andere verbeteringen AC2\ ACB het vetst :)
pi_146730474
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 12:42 schreef Keltie het volgende:

[..]

De rode draad is al enkele versies hetzelfde? Wat dat betreft blijft AC1 het tofst en door de andere verbeteringen AC2\ ACB het vetst :)
Je bent volgens mij een van de weinige die nog goede herinneringen bewaard aan AC1.

AC2\ACB is voor mij heilig en de daaropvolgende delen hebben nooit hetzelfde gevoel kunnen opwekken.
Black flag kwam daarbij nog het dichtste in de buurt.

Helaas leunt unity volledig op de stad Parijs, die werkelijk fantastisch wordt weergegeven maar waar geen neuk te doen is, behalve wat we niet al honderd keer eerder hebben gedaan. Misschien leuk voor gamers die geregeld een deel hebben overgeslagen maar voor degenen die elke deel gespeeld hebben is dit gewoon een belediging.
Ik ben toch geen fucking down patiëntje die voor de zoveelste keer op rij exact dezelfde opdrachten gaat spelen? ;( }:|
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_146733988
quote:
Haha. Compilatie van alle Unity bugs met de Safety Dance als achtergrondmuziek zou top zijn. :P

"Act like an imbecile. We can dance. We can dance. Everything is out of control."

:P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_146734110
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 23:35 schreef eight het volgende:

[..]

Je bent volgens mij een van de weinige die nog goede herinneringen bewaard aan AC1.

AC2\ACB is voor mij heilig en de daaropvolgende delen hebben nooit hetzelfde gevoel kunnen opwekken.
Black flag kwam daarbij nog het dichtste in de buurt.

Helaas leunt unity volledig op de stad Parijs, die werkelijk fantastisch wordt weergegeven maar waar geen neuk te doen is, behalve wat we niet al honderd keer eerder hebben gedaan. Misschien leuk voor gamers die geregeld een deel hebben overgeslagen maar voor degenen die elke deel gespeeld hebben is dit gewoon een belediging.
Ik ben toch geen fucking down patiëntje die voor de zoveelste keer op rij exact dezelfde opdrachten gaat spelen? ;( }:|
Wat voor opdrachten wil je dan? :')

Dit is tevens zeker niet hetzelfde, heb je het uberhaupt wel gespeeld?
  maandag 17 november 2014 @ 17:39:44 #194
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_146747934
Ik zit met iets heel raars. ACU gekocht, maar het spel verloopt heel traag en schokkerig en ziet er neit uit qua graphics, terwijl de graphics zo laag mogelijk staan! Nu is mijn videokaart ook de jongste niet meer, maar spellen zoals Far Cry 3, de nieuwe Alien: Isolation, en Call of Duty Ghosts draait hij bijvoorbeeld nog wel goed, al dan niet op de hoogste graphics.

Aangezien de rest van mijn componenten enkele maanden geleden nog vervangen zijn, is mijn vraag dus: ligt het echt aan mijn videokaart, en is ACU echt zoveel zwaarder dan andere spellen?
  maandag 17 november 2014 @ 20:18:48 #195
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_146753445
.

[ Bericht 100% gewijzigd door Ypmaha op 17-11-2014 20:18:58 ]
pi_146756943
Ik kom maar niet online bij ACU.
Is dat een probleem bij Ubisoft of moet ik UPC bellen?
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  maandag 17 november 2014 @ 21:56:06 #197
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_146757806
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:37 schreef CoExist het volgende:
Ik zou even afwachten. Ervaar zelf ook wat gebreken online en er is weer een patch aangekondigd?
pi_146757967
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:37 schreef CoExist het volgende:
daar heb ik en velen anderen last van. Gelukkig doet de rest van het spel het wel met sporadische framedrops en zonder crashes. Je zou bijna zeggen...
pi_146759612
Voor alle verzamelaars, die gekleurde chests ( behalve de rode) is niet verplicht om alle chests te open voor de avhievements.. Ik hb zojuist de versailles achievemnt behaald, alle chests geopend terwijl ik de gele niet kon open omdat app. Maar die telt niet mee heb gewoon 20/20..
pi_146760088
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 22:38 schreef Doublepain het volgende:
Voor alle verzamelaars, die gekleurde chests ( behalve de rode) is niet verplicht om alle chests te open voor de avhievements.. Ik hb zojuist de versailles achievemnt behaald, alle chests geopend terwijl ik de gele niet kon open omdat app. Maar die telt niet mee heb gewoon 20/20..
blauwe en gele tellen idd niet mee. De blauwe kun je met de compagnon app openen, maar dat is een traag spel (constant wachten).

De gele zijn te openen met het initiates-spel.

Beide alleen verplicht als je andere outfits wil vrijspelen. Voor het geld hoef je het niet te doen :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')