abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 november 2014 @ 16:43:00 #151
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_146650922
quote:
13s.gif Op vrijdag 14 november 2014 12:07 schreef Jivis het volgende:
Vind het vooral jammer van die laadtijden en framerate, omdat Black Flag op PS4 juist zo smooth liep.
Andere engine, deze is helemaal vers gebouwd voor AC:U, dus het was te verwachten dat er nog wat kinderziektes in zouden zitten.

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 13:00 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Vraag me toch af hoe ze dat hebben kunnen verpesten. :') Ze hadden al ervaring met Assassin's Creed op deze gen. Waarom loopt deze dan over het algemeen als bagger?

[ afbeelding ]
Ben wel blij dat ze Assassin's Creed aan het fixen zijn. _O-
Dan wel weer typisch dat ze als eerste die Helix credits fixen, want dat is juist het gene dat je via microtransacties kunt kopen.

quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2014 12:45 schreef Rezania het volgende:
Dat gedoe met die companion app is trouwens ook irritant, daar zit ik helemaal niet op de wachten verdomme.
Je hoeft het niet te doen. Je kunt dan alleen een paar kistjes in game niet openen. Lekker belangrijk. Wat vooral irritant is, is dat die companion app door een bug onbruikbaar is.
  vrijdag 14 november 2014 @ 16:54:45 #152
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_146651347
quote:
13s.gif Op vrijdag 14 november 2014 09:39 schreef Giester het volgende:
Gisteren begonnen aan AC:U. Ik moet zeggen dat ik de game grafisch prachtig vindt en het verhaal tot nu toe ook interessant. Maar een paar dingen staan mij echt niet aan!

- Framerate is dramatisch. Soms is het prima, maar soms mis ik gewoon frames of hapert hij constant.
Het varieert inderdaad. Is zeker jammer, maar dramatisch? Ik speel het spel nu al drie avonden achter elkaar, maar of ik wen aan de lage framerate, of het valt allemaal wel mee. Heb inderdaad wel een paar keer gehad dat die echt inzakt en je een slideshow krijgt. Maar dat is nooit meer dan een halve minuut geweest.

quote:
- Laadtijden zijn dramatisch lang.
Inderdaad, je zit soms wel lang te wachten.

quote:
- Je wordt gedwongen om de Companion app en Initiates te spelen, anders kan je sommige kistjes, gear en outfits niet unlocken.
Je kunt ook gewoon accepteren dat je niet alles unlockt en de app/initiates niet gebruiken. Maar als je OCD/verzamelwoede hebt, is dat lastig :) (trust me, I know ;)).

quote:
- Sommige wapens kan je alleen kopen als je de seasonpass hebt.
Voor nu, zal vast wel op een later tijdstip vrij beschikbaar komen. En zo niet: is dat echt zo erg? Het is niet dat je enorm voordeel hebt met die wapens.

quote:
- Helix credits kan je alleen kopen met microtransacties.
Die credits heb je dan ook alleen maar nodig als je sneller dingen wilt unlocken. Helix credits geven je niks extra, je krijgt alleen eerder toegang tot wapens/gear.

quote:
- De companion app kost geld als je premium wilt gaan.
Ik vind het vooral jammer dat de premium versie niet echt iets belangrijks biedt voor dat geld. Gelukkig ben je niet verplicht om te betalen :P.

quote:
- Connectie met Ubisoft valt constant weg.
Zeker irritant, maar uiteindelijk kun je het spel wel gewoon spelen. Weet niet of het ook je co-op spel verstoort (nog niet gedaan).

quote:
- Initiates, de companion app en uplay werkt voor geen meter.
hear, hear!

quote:
- Pop-ins everywhere!
Om eerlijk te zijn valt me dat nauwelijks op, maar anderen vallen er enorm over. Ieder z'n meug en rot voor je als het je wel stoort.

quote:
- bugs zoals hangen in muren en in de lucht zijn teveel aanwezig.
Nieuwe engine, dus veel kinderziektes. Ze hadden inderdaad nog langer moeten testen, maar ja, de aandeelhouders wilden geld zien voor de kerst natuurlijk. En dit zijn inderdaad heel vervelende dingen, had het gisteren zelf ook. Enige dat hielp was spel afsluiten en opnieuw starten.

quote:
De game is mooi en het verhaal leuk. De Nostradamus missies zijn ook interessant en de sfeer van de game is goed, maar dit is zeker geen 60 euro waard. Ik vind het ronduit oplichting hoe wij voor de volle prijs een halve game krijgen en die ook nog niet eens lekker werkt. Ik moet nu mezelf dwingen om me niet te irriteren om zo toch de game te kunnen spelen.

Als ik in een duur restaurant de volle prijs betaal voor een Ossehaas steak, dan accepteer ik toch ook geen varkensschnitzel!!! Erg jammer van Ubisoft, ze hebben een hoop goed te maken. Nu mis ik de hele Assassins Creed ervaring, want ik ga nu alleen de story spelen en de rest laat ik maar liggen en daarna gaat de game meteen ingeruild worden.

Ik heb hem gespeeld op de Xbox One overigens. En nee ik ben echt geen zeikerd, maar ik ben een beetje klaar met dat we tegenwoordig maar moeten pikken dat games half afgeleverd worden. Ik moet gewoon de volle prijs betalen en er wordt mij een complete game beloofd, maar voor mijn gevoel hebben ze er gewoon schijt aan en dan duwen ze ook nog die microtransacties en andere games door je strot.
Nogmaals, microtransacties/andere games worden je niet door de strot geduwd. Je kunt het spel prima uitspelen zonder die dingen. Dat er behoorlijke bugs in zitten, vind ik wel zeker een kwalijke zaak en had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Het lijkt wel alsof deze generatie lastiger is om voor te programmeren dan de 360/PS3, want daar kan ik me dit soort missers niet echt herinneren bij de AAA-titels.

Desondanks vermaak ik me wel met de game en ik hoop dat er snel een patch komt om de ergste problemen te fixen.
pi_146651456
quote:
:D _O-
pi_146651921
Gisterenmiddag begonnen op de PS4, en vindt het een heerlijk spel.

Alleen die laadtijden ... ...
pi_146656562
Wat een game _O_

Heerlijk ouderwets AC _O_
pi_146658074
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
pi_146658297
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 16:43 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Andere engine, deze is helemaal vers gebouwd voor AC:U, dus het was te verwachten dat er nog wat kinderziektes in zouden zitten.
Dan lijkt het me helemaal evident dat je het eerst uitgebreid beta test voor je launcht. Stel hem dan nog even uit.
Amen.
pi_146658622
Het spel is duidelijk nog niet af, maar toch uitgebracht.
Dit, dus.
pi_146669107
Coop is wel geniaal _O_

Eerst met zijn 4en sneaky alles doen, 1 persoon gesnapt en everyone is going mental _O-

Pluspunt is dat je nu trouwens sneller dood gaat, valt me op dat als er 3/4 man om je heen staat dat je niet meer makkelijk iedereen killt. :)
  zaterdag 15 november 2014 @ 03:04:57 #162
372577 OegaBoegaBoogie
Inheemse bosneger
pi_146671587
Heb de game voor pc gehaald, tot nu toe ben ik positief over de game :P

Heb zelf ook besloten om maar een van de vele bugs op te nemen

Tongring
  zaterdag 15 november 2014 @ 09:55:35 #163
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_146673223
Wat kan je met die Creed Points?
pi_146673403
quote:
5s.gif Op zaterdag 15 november 2014 09:55 schreef Keltie het volgende:
Wat kan je met die Creed Points?
Wapens en kleding upgraden.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zaterdag 15 november 2014 @ 10:35:10 #165
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_146673671
Midden in een co-op game een volledige crash |:(
ik wacht wel op een patch :{
  zaterdag 15 november 2014 @ 10:49:03 #166
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_146673868
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2014 10:15 schreef Rezania het volgende:

[..]

Wapens en kleding upgraden.
Waar je je dat dan? Had wel zoiets gevonden maar dat kost Valuta? Heb namelijk best wel veel van die punten :')
pi_146674253
Hoe kan ik mijn uplay connecten met de app? Mijn ps4 uplay heeft ie automatisch gemaakt volgensmij. Ik weet nu niet waarmee in te loggen op de app :?
pi_146674307
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2014 10:49 schreef Keltie het volgende:

[..]

Waar je je dat dan? Had wel zoiets gevonden maar dat kost Valuta? Heb namelijk best wel veel van die punten :')
Eerst moet je een wapen of kledingstuk kopen met geld (Liver of zo? :') ), daarna kan je hem nog upgraden met die punten. Kan gewoon allemaal bij een vendor.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zaterdag 15 november 2014 @ 11:59:34 #169
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_146675192
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2014 11:17 schreef Rezania het volgende:

[..]

Eerst moet je een wapen of kledingstuk kopen met geld (Liver of zo? :') ), daarna kan je hem nog upgraden met die punten. Kan gewoon allemaal bij een vendor.
Zag het ja.. Wat dat betreft vind ik het maar een vervelend spel :P
Hebben jullie ook last van verdwijnende icoontjes op de map? De clubhuizen verdwijnen zo nu en dan :')
pi_146678542
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2014 11:59 schreef Keltie het volgende:

[..]

Zag het ja.. Wat dat betreft vind ik het maar een vervelend spel :P
Hebben jullie ook last van verdwijnende icoontjes op de map? De clubhuizen verdwijnen zo nu en dan :')
Alleen als ik met de knoppen de filters aanpas :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_146680464
quote:
gvd, tranen in mijn ogen van het lachen. Blij dat ik deze heb overgeslagen _O- _O- _O-
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_146680590
Ik kan de laatste raadsel van Mars maar niet oplossen, ben al een uur aan het zoeken..

Raadsel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_146680679
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 november 2014 14:48 schreef Doublepain het volgende:
Ik kan de laatste raadsel van Mars maar niet oplossen, ben al een uur aan het zoeken..

Raadsel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat klopt niet :) Als je het in het Engels speelt is het trouwens makkelijker te vinden. Kijk vooral naar de namen op je map :)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_146682879
De stad is echt fantastisch maar verder..

Jammer dat Ubisoft de schaarste in gamereleases op deze wijze uitbuit. Helaas worden ze weer rijkelijk beloond voor deze wanprestatie waardoor de volgende wanprestatie weer in de pijplijn zit.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_146682967
quote:
13s.gif Op zaterdag 15 november 2014 16:17 schreef eight het volgende:
De stad is echt fantastisch maar verder..

Jammer dat Ubisoft de schaarste in gamereleases op deze wijze uitbuit. Helaas worden ze weer rijkelijk beloond voor deze wanprestatie waardoor de volgende wanprestatie weer in de pijplijn zit.
Wanprestatie?

Het is voor mij al de beste AC ooit, kan me echt vermaken en heb nog niet eens 6 missies gedaan ofzo.. :)

quote:
7s.gif Op zaterdag 15 november 2014 14:51 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nee, dat klopt niet :) Als je het in het Engels speelt is het trouwens makkelijker te vinden. Kijk vooral naar de namen op je map :)
Hmm dat klopt ja _O- Nederlands is echt niet goed, misschien is het Nederlands van die tijd wie zal het zeggen. Maar het is wel fijner als je bijv info krijgt over een persoon of een gebouw, leest even wat makkelijker weg. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')