Andere engine, deze is helemaal vers gebouwd voor AC:U, dus het was te verwachten dat er nog wat kinderziektes in zouden zitten.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:07 schreef Jivis het volgende:
Vind het vooral jammer van die laadtijden en framerate, omdat Black Flag op PS4 juist zo smooth liep.
Dan wel weer typisch dat ze als eerste die Helix credits fixen, want dat is juist het gene dat je via microtransacties kunt kopen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vraag me toch af hoe ze dat hebben kunnen verpesten.Ze hadden al ervaring met Assassin's Creed op deze gen. Waarom loopt deze dan over het algemeen als bagger?
[ afbeelding ]
Ben wel blij dat ze Assassin's Creed aan het fixen zijn.
Je hoeft het niet te doen. Je kunt dan alleen een paar kistjes in game niet openen. Lekker belangrijk. Wat vooral irritant is, is dat die companion app door een bug onbruikbaar is.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:45 schreef Rezania het volgende:
Dat gedoe met die companion app is trouwens ook irritant, daar zit ik helemaal niet op de wachten verdomme.
Het varieert inderdaad. Is zeker jammer, maar dramatisch? Ik speel het spel nu al drie avonden achter elkaar, maar of ik wen aan de lage framerate, of het valt allemaal wel mee. Heb inderdaad wel een paar keer gehad dat die echt inzakt en je een slideshow krijgt. Maar dat is nooit meer dan een halve minuut geweest.quote:Op vrijdag 14 november 2014 09:39 schreef Giester het volgende:
Gisteren begonnen aan AC:U. Ik moet zeggen dat ik de game grafisch prachtig vindt en het verhaal tot nu toe ook interessant. Maar een paar dingen staan mij echt niet aan!
- Framerate is dramatisch. Soms is het prima, maar soms mis ik gewoon frames of hapert hij constant.
Inderdaad, je zit soms wel lang te wachten.quote:- Laadtijden zijn dramatisch lang.
Je kunt ook gewoon accepteren dat je niet alles unlockt en de app/initiates niet gebruiken. Maar als je OCD/verzamelwoede hebt, is dat lastigquote:- Je wordt gedwongen om de Companion app en Initiates te spelen, anders kan je sommige kistjes, gear en outfits niet unlocken.
Voor nu, zal vast wel op een later tijdstip vrij beschikbaar komen. En zo niet: is dat echt zo erg? Het is niet dat je enorm voordeel hebt met die wapens.quote:- Sommige wapens kan je alleen kopen als je de seasonpass hebt.
Die credits heb je dan ook alleen maar nodig als je sneller dingen wilt unlocken. Helix credits geven je niks extra, je krijgt alleen eerder toegang tot wapens/gear.quote:- Helix credits kan je alleen kopen met microtransacties.
Ik vind het vooral jammer dat de premium versie niet echt iets belangrijks biedt voor dat geld. Gelukkig ben je niet verplicht om te betalenquote:- De companion app kost geld als je premium wilt gaan.
Zeker irritant, maar uiteindelijk kun je het spel wel gewoon spelen. Weet niet of het ook je co-op spel verstoort (nog niet gedaan).quote:- Connectie met Ubisoft valt constant weg.
hear, hear!quote:- Initiates, de companion app en uplay werkt voor geen meter.
Om eerlijk te zijn valt me dat nauwelijks op, maar anderen vallen er enorm over. Ieder z'n meug en rot voor je als het je wel stoort.quote:- Pop-ins everywhere!
Nieuwe engine, dus veel kinderziektes. Ze hadden inderdaad nog langer moeten testen, maar ja, de aandeelhouders wilden geld zien voor de kerst natuurlijk. En dit zijn inderdaad heel vervelende dingen, had het gisteren zelf ook. Enige dat hielp was spel afsluiten en opnieuw starten.quote:- bugs zoals hangen in muren en in de lucht zijn teveel aanwezig.
Nogmaals, microtransacties/andere games worden je niet door de strot geduwd. Je kunt het spel prima uitspelen zonder die dingen. Dat er behoorlijke bugs in zitten, vind ik wel zeker een kwalijke zaak en had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Het lijkt wel alsof deze generatie lastiger is om voor te programmeren dan de 360/PS3, want daar kan ik me dit soort missers niet echt herinneren bij de AAA-titels.quote:De game is mooi en het verhaal leuk. De Nostradamus missies zijn ook interessant en de sfeer van de game is goed, maar dit is zeker geen 60 euro waard. Ik vind het ronduit oplichting hoe wij voor de volle prijs een halve game krijgen en die ook nog niet eens lekker werkt. Ik moet nu mezelf dwingen om me niet te irriteren om zo toch de game te kunnen spelen.
Als ik in een duur restaurant de volle prijs betaal voor een Ossehaas steak, dan accepteer ik toch ook geen varkensschnitzel!!! Erg jammer van Ubisoft, ze hebben een hoop goed te maken. Nu mis ik de hele Assassins Creed ervaring, want ik ga nu alleen de story spelen en de rest laat ik maar liggen en daarna gaat de game meteen ingeruild worden.
Ik heb hem gespeeld op de Xbox One overigens. En nee ik ben echt geen zeikerd, maar ik ben een beetje klaar met dat we tegenwoordig maar moeten pikken dat games half afgeleverd worden. Ik moet gewoon de volle prijs betalen en er wordt mij een complete game beloofd, maar voor mijn gevoel hebben ze er gewoon schijt aan en dan duwen ze ook nog die microtransacties en andere games door je strot.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan lijkt het me helemaal evident dat je het eerst uitgebreid beta test voor je launcht. Stel hem dan nog even uit.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:43 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Andere engine, deze is helemaal vers gebouwd voor AC:U, dus het was te verwachten dat er nog wat kinderziektes in zouden zitten.
Waar je je dat dan? Had wel zoiets gevonden maar dat kost Valuta? Heb namelijk best wel veel van die puntenquote:
Eerst moet je een wapen of kledingstuk kopen met geld (Liver of zo?quote:Op zaterdag 15 november 2014 10:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Waar je je dat dan? Had wel zoiets gevonden maar dat kost Valuta? Heb namelijk best wel veel van die punten
Zag het ja.. Wat dat betreft vind ik het maar een vervelend spelquote:Op zaterdag 15 november 2014 11:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eerst moet je een wapen of kledingstuk kopen met geld (Liver of zo?), daarna kan je hem nog upgraden met die punten. Kan gewoon allemaal bij een vendor.
Alleen als ik met de knoppen de filters aanpasquote:Op zaterdag 15 november 2014 11:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zag het ja.. Wat dat betreft vind ik het maar een vervelend spel
Hebben jullie ook last van verdwijnende icoontjes op de map? De clubhuizen verdwijnen zo nu en dan
gvd, tranen in mijn ogen van het lachen. Blij dat ik deze heb overgeslagenquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:48 schreef Doublepain het volgende:
Ik kan de laatste raadsel van Mars maar niet oplossen, ben al een uur aan het zoeken..
Raadsel:Nee, dat klopt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je het in het Engels speelt is het trouwens makkelijker te vinden. Kijk vooral naar de namen op je map
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Wanprestatie?quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:17 schreef eight het volgende:
De stad is echt fantastisch maar verder..
Jammer dat Ubisoft de schaarste in gamereleases op deze wijze uitbuit. Helaas worden ze weer rijkelijk beloond voor deze wanprestatie waardoor de volgende wanprestatie weer in de pijplijn zit.
Hmm dat klopt jaquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat klopt nietAls je het in het Engels speelt is het trouwens makkelijker te vinden. Kijk vooral naar de namen op je map
Ach, het is gemakkelijk zeiken voor mensen nu. Ik heb op het hele online gebeuren na geen problemen. Heel af en toe een framedip, nooit een crash. Ik zou bijna zeggen dat die zooi juist komt door al het gecrash bij mensen waar online wel werkt, misschien dat ik er daarom geen last van hebquote:Op zaterdag 15 november 2014 16:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wanprestatie?
Het is voor mij al de beste AC ooit, kan me echt vermaken en heb nog niet eens 6 missies gedaan ofzo..
[..]
Zou zomaar kunnen jaquote:Op zaterdag 15 november 2014 16:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, het is gemakkelijk zeiken voor mensen nu. Ik heb op het hele online gebeuren na geen problemen. Heel af en toe een framedip, nooit een crash. Ik zou bijna zeggen dat die zooi juist komt door al het gecrash bij mensen waar online wel werkt, misschien dat ik er daarom geen last van heb
Slow motionquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:15 schreef hugecooll het volgende:
Beetje jammer om de ene dag Ryse: Son of Rome met graphics op high vloeiend te spelen en de dag erna in slow motion met graphics op low door Parijs te wandelen.
Nee srs :0 Die gevechten zijn bijv fucking traagquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Slow motion
Je kan ook overdrijven pff
Hmm.. Kreeg ze ook niet meer terug.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen als ik met de knoppen de filters aanpas
Ik kan de laatste raadsel van Mars maar niet oplossen, ben al een uur aan het zoeken..
Raadsel:Had er 1 opgelost, dacht ik. Maar aangekomen bij Palace Bourboun vind ik wel een marker maar kan er niet mee interacten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Raadsel:In het Engels is hij echt veel makkelijker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Het antwoord.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
De beste? Nah. Vind persoonlijk dat ze teveel van de Templar\ Assassins achtergrond zijn weggedreven wat ik jammer vind. Het geloofsausje laten ze weg, zo vond ik bijvppr de "klassieke kunst puzzels" altijd erg vet om te doen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wanprestatie?
Het is voor mij al de beste AC ooit, kan me echt vermaken en heb nog niet eens 6 missies gedaan ofzo..
[..]
Hmm dat klopt jaNederlands is echt niet goed, misschien is het Nederlands van die tijd wie zal het zeggen. Maar het is wel fijner als je bijv info krijgt over een persoon of een gebouw, leest even wat makkelijker weg.
Die op zo´n klok zit? Die kwam ik ook tegen ja, misschien komt dat nog? Wel heel vreemd idd.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:31 schreef Keltie het volgende:
[..]
Had er 1 opgelost, dacht ik. Maar aangekomen bij Palace Bourboun vind ik wel een marker maar kan er niet mee interacten?
quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
In het Engels is hij echt veel makkelijker.thxSPOILER: Het antwoord.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het verhaal is prima, ipv telkens hetzelfde. Verder dat je nu vrij bent in het killen van de persoon met al die submissies wat je kan helpen bij het vermoorden van die persoon. Het naar beneden klimmen maakt alles veel soepeler nu.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
De beste? Nah. Vind persoonlijk dat ze teveel van de Templar\ Assassins achtergrond zijn weggedreven wat ik jammer vind. Het geloofsausje laten ze weg, zo vond ik bijvppr de "klassieke kunst puzzels" altijd erg vet om te doen.
Wat wel beter is, is de weg sinds Liberation: Jij ligt in de Animus, je speelt geen Desmond oid![]()
Ik mis alleen multiplayer a la AC3
De rode draad is al enkele versies hetzelfde? Wat dat betreft blijft AC1 het tofst en door de andere verbeteringen AC2\ ACB het vetstquote:Op zondag 16 november 2014 00:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die op zo´n klok zit? Die kwam ik ook tegen ja, misschien komt dat nog? Wel heel vreemd idd.
[..]
thx
[..]
Het verhaal is prima, ipv telkens hetzelfde.
Je bent volgens mij een van de weinige die nog goede herinneringen bewaard aan AC1.quote:Op zondag 16 november 2014 12:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
De rode draad is al enkele versies hetzelfde? Wat dat betreft blijft AC1 het tofst en door de andere verbeteringen AC2\ ACB het vetst
Haha. Compilatie van alle Unity bugs met de Safety Dance als achtergrondmuziek zou top zijn.quote:
Wat voor opdrachten wil je dan?quote:Op zondag 16 november 2014 23:35 schreef eight het volgende:
[..]
Je bent volgens mij een van de weinige die nog goede herinneringen bewaard aan AC1.
AC2\ACB is voor mij heilig en de daaropvolgende delen hebben nooit hetzelfde gevoel kunnen opwekken.
Black flag kwam daarbij nog het dichtste in de buurt.
Helaas leunt unity volledig op de stad Parijs, die werkelijk fantastisch wordt weergegeven maar waar geen neuk te doen is, behalve wat we niet al honderd keer eerder hebben gedaan. Misschien leuk voor gamers die geregeld een deel hebben overgeslagen maar voor degenen die elke deel gespeeld hebben is dit gewoon een belediging.
Ik ben toch geen fucking down patiëntje die voor de zoveelste keer op rij exact dezelfde opdrachten gaat spelen?![]()
Ik zou even afwachten. Ervaar zelf ook wat gebreken online en er is weer een patch aangekondigd?quote:Op maandag 17 november 2014 21:37 schreef CoExist het volgende:
Ik kom maar niet online bij ACU.
Is dat een probleem bij Ubisoft of moet ik UPC bellen?
daar heb ik en velen anderen last van. Gelukkig doet de rest van het spel het wel met sporadische framedrops en zonder crashes. Je zou bijna zeggen...quote:Op maandag 17 november 2014 21:37 schreef CoExist het volgende:
Ik kom maar niet online bij ACU.
Is dat een probleem bij Ubisoft of moet ik UPC bellen?
blauwe en gele tellen idd niet mee. De blauwe kun je met de compagnon app openen, maar dat is een traag spel (constant wachten).quote:Op maandag 17 november 2014 22:38 schreef Doublepain het volgende:
Voor alle verzamelaars, die gekleurde chests ( behalve de rode) is niet verplicht om alle chests te open voor de avhievements.. Ik hb zojuist de versailles achievemnt behaald, alle chests geopend terwijl ik de gele niet kon open omdat app. Maar die telt niet mee heb gewoon 20/20..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |