Duhquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, episch omdat ik hem gemaakt heb of course
Ja we moeten iets anders worden we naar MEN geplaatst en dat wil ik nietquote:
waarom nietquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja we moeten iets anders worden we naar MEN geplaatst en dat wil ik niet
Ajaxquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:35 schreef Toto69 het volgende:
Whatsapp bericht van Fok-it:
Pure ****** dit,ga jij maar verder
Bij deze, volgende vraag:
Welke club werd in 2010 kampioen van Nederland?
Twentequote:Op dinsdag 4 november 2014 21:35 schreef Toto69 het volgende:
Whatsapp bericht van Fok-it:
Pure ****** dit,ga jij maar verder
Bij deze, volgende vraag:
Welke club werd in 2010 kampioen van Nederland?
Correct.quote:
Goedquote:
95quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Blackburn? Ze zijn eens kampioen geworden maar weet niet meer wanneer.
Jij was eerder, sorry Kaneel schatje.quote:
Met andere dingen ben ik weer te snel.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij was eerder, sorry Kaneel schatje.
BazZz2b 1quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Bulgaars , dus ik denk CSKA Sofia
Je bent zelf een engerd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goed , stinkrijkquote:
BazZz2b 1quote:
Cambuur speelde toen helemaal niet in de Eredivisiequote:
Not gonna happen, je weet wel waaromquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:52 schreef houdjemond het volgende:
Ja ik wil een bonuspunt voor de details
Kekekekequote:Op dinsdag 4 november 2014 21:55 schreef Toto69 het volgende:
Kaneelgod.
Sowieso komt er nu een topovraag
Ik voorspel Googlequote:Op dinsdag 4 november 2014 21:57 schreef aight1 het volgende:
spanje andorra belgie luxemburg zwitserland monaco italie duitsland
8
Foutquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:57 schreef aight1 het volgende:
spanje andorra belgie luxemburg zwitserland monaco italie duitsland
8
Landquote:
Foitquote:
foutquote:
Jaquote:
Tellen duurde al langer dan überhaupt die landen uittypen, jammer.quote:
ik telde juist door ze uit te typenquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Tellen duurde al langer dan überhaupt die landen uittypen, jammer.
Nee doe t zelf maar, alleen geen F1 of voetbal.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:02 schreef Toto69 het volgende:
Volgende vraag mag Houdjemond doen, ter compensatie van de pijn.
quote:
Vriend Johannes. Ik gun je de punten van harte, maar dit is helaas niet goed.quote:
Correct.quote:
Oh ik dacht dat je ook sympathiepunten kon scoren.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vriend Johannes. Ik gun je de punten van harte, maar dit is helaas niet goed.
Nee, bonuspunten krijg je ook nietquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je ook sympathiepunten kon scoren.
Misschien moeten we daar nog beter ons best voor doenquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee, bonuspunten krijg je ook niet
idd niet goedquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:39 schreef Anosmos het volgende:
Adenauer is de enige kanselier die ik ken naast Merkel, maar dat zal wel niet goed zijn
Gobbels verkeerd gespeld , maar reken goed .quote:
langste dag?quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:51 schreef Anosmos het volgende:
Ah, mooi.
Wat was er zo speciaal aan 11 april 1954?
28quote:
32quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:18 schreef houdjemond het volgende:
Meer meer meer, maar geen 2x de helft
Dat zou best wel erg zijnquote:
Sad but truequote:
potverdorie. je raakt veel punten achter als je er even niet bentquote:
En PL loopt ziek uitquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
potverdorie. je raakt veel punten achter als je er even niet bent
Ja. Dat vraagt iedereen zich af. Moet even veranderd wordenquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:29 schreef Durmada het volgende:
Wat is er eigenlijk zo absurd aan deze quiz?
nog eerderquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:28 schreef Fok-it het volgende:
Oh dacht altijd dat dat allemaal er na pas kwam.
1933?
1926quote:
Dat we al topics lang serieus zijn in Onz.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:29 schreef Durmada het volgende:
Wat is er eigenlijk zo absurd aan deze quiz?
Gaylord 1 2 3 en 4quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:44 schreef Fok-it het volgende:
Over Epke Zonderland gesproken. Deze meneer is er in geslaagd als eerste turner 4 vluchtelementen in een oefening uit te voeren. Hoe heetten deze vluchtelementen? Per element een punt
quote:
Dubbele Rietberger.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:44 schreef Fok-it het volgende:
Over Epke Zonderland gesproken. Deze meneer is er in geslaagd als eerste turner 4 vluchtelementen in een oefening uit te voeren. Hoe heetten deze vluchtelementen? Per element een punt
Nice try but noquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
quote:Op woensdag 5 november 2014 01:09 schreef RingBewoner het volgende:
Gaylord II.Dat klopt ook 100 procent. Daarom heeft Johannes_Vermeer het al gezegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ohja, overheen gelezen, kan ik momenteel niks aan doen want ik ben niet meer helder.quote:Op woensdag 5 november 2014 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat klopt ook 100 procent. Daarom heeft Johannes_Vermeer het al gezegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
quote:Op woensdag 5 november 2014 01:13 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ohja, overheen gelezen, kan ik momenteel niks aan doen want ik ben niet meer helder.
Maar ik ken er nog 1!:
De Kovacs!Haha heel goed. Ook een puntje voor jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog 2 te gaan“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Russische namen toch?quote:Op woensdag 5 november 2014 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha heel goed. Ook een puntje voor jou.
Nog 2 te gaan
Er begint er nog 1 met een Kquote:Op woensdag 5 november 2014 01:21 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Russische namen toch?
De Dobratsjov of hoe je dat spelt en de melina of marina dacht ik.
Dan is het iets van Engels (Kan ook gewoon) en Koleman of iets en de ....inaquote:Op woensdag 5 november 2014 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er begint er nog 1 met een K
En de ander heb je de laatste 3 letters al goed
Kolman* ik reken hem goedquote:Op woensdag 5 november 2014 01:30 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dan is het iets van Engels (Kan ook gewoon) en Koleman of iets en de ....ina
Mooi, dat zijn bonuspunten. De 3 puntjes zijn dus niet goed kan ik hieruit afleiden?quote:
Duurt te lang dit. De 4de was Cassinaquote:Op woensdag 5 november 2014 01:47 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Mooi, dat zijn bonuspunten. De 3 puntjes zijn dus niet goed kan ik hieruit afleiden?
Eventjes nadenken.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Duurt te lang dit. De 4de was Cassina
Jij hebt er 2 dus je mag een nieuwe vraag verzinnen
Waarom niet?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:11 schreef Toto69 het volgende:
Fok-it doet de komende tijd niet meer mee.
Dat mag je niet bespreken. Maar ik weet het wel ja.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:15 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ah, goed bezig. Weet je toevallig waarom en hoe lang?
Correct!.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:55 schreef aight1 het volgende:
klaar in 1889, begonnen 2 jaar eerder? 1887
taipei 101quote:Op woensdag 5 november 2014 16:59 schreef aight1 het volgende:
Wat was vóór het jaar 2000 het hoogste gebouw ter wereld?
whose line is it anywaysquote:Op woensdag 5 november 2014 17:08 schreef RingBewoner het volgende:
The ministry of silly walks is afkomstig uit een serie. Welke serie?
leraren dood steken met passersquote:Op woensdag 5 november 2014 21:43 schreef PowerLoungen het volgende:
wtf hebben jullie op school geleerd
Opsluiten in de kastquote:Op woensdag 5 november 2014 22:41 schreef PussySlayer het volgende:
[..]
leraren dood steken met passers
Misschienquote:Op woensdag 5 november 2014 22:43 schreef PussySlayer het volgende:
[..]
zat je bij mij in de klas soms???
Jaaaaquote:Op woensdag 5 november 2014 22:47 schreef PussySlayer het volgende:
[..]
heeft angel jou ook gepijpt in de fietsenkelder?
Ja dat , maar wil iets preciezerquote:Op woensdag 5 november 2014 22:48 schreef aight1 het volgende:
iets van rusland die de duitsers terug ging jagen toch
lang geleden dat ik dat heb gehad man [ afbeelding ]
Denk dat ze van mij komen, sorry kameraadjequote:Op woensdag 5 november 2014 22:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
moest daarna wel steeds krabben voor een maand
Geen zorgen hoor, heb je vriendinnetje Kimberley aids gegevenquote:Op woensdag 5 november 2014 22:49 schreef PussySlayer het volgende:
[..]
Denk dat ze van mij komen, sorry kameraadje
wou ze bij jou wel zonder condoomquote:Op woensdag 5 november 2014 22:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geen zorgen hoor, heb je vriendinnetje Kimberley aids gegeven
tuurlijk en meteen in de assquote:Op woensdag 5 november 2014 22:55 schreef PussySlayer het volgende:
[..]
wou ze bij jou wel zonder condoom
quote:Op woensdag 5 november 2014 22:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
tuurlijk en meteen in de ass
Zonder twijfel moet dat CR7 zijn.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:22 schreef Durmada het volgende:
Hmm vooruit
Wie is momenteel de topscorer in de UEFA Champions League (2014/2015)?
Die kots zn hele maag uit en slikt hem daarna weer in.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:32 schreef GlennQuagmire het volgende:
![]()
Wanneer een kikker een maagprobleem heeft en wil braken, doet hij dat niet zoals de mens. In plaats van eten uit de maag te stuwen, doet de kikker iets anders. Hoe braakt een kikker?
quote:Op donderdag 6 november 2014 16:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die kots zn hele maag uit en slikt hem daarna weer in.
smakelijk
Is nog over van het typemachine tijdperk, waar letters die vaak met elkaar werden gebruikt in woorden dicht bij elkaar zaten zodat men sneller kon typen.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:38 schreef houdjemond het volgende:
Waarom gebruiken we eigenlijk de QWERTY-toetsenbord-indeling ?
Hmm heel erg warm!quote:Op donderdag 6 november 2014 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is nog over van het typemachine tijdperk, waar letters die vaak met elkaar werden gebruikt in woorden dicht bij elkaar zaten zodat men sneller kon typen.
Jaaa, dus juist om typiste langzamer te laten typen ipv sneller, sorry kaneel.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:45 schreef Anosmos het volgende:
De letters zijn geloof ik ook op zo'n manier geordend dat de staafjes waar ze in het typmachine-tijdperk aan vast zaten niet in elkaar verwikkeld raakten, toch?
Ik heb ooit gelezen dat dit een mythe is, vandaar mijn antwoord.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Jaaa, dus juist om typiste langzamer te laten typen ipv sneller, sorry kaneel.
Goed, de 44e.quote:
Fout, de 43ste.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:49 schreef Anosmos het volgende:
[..]
Goed, de 44e.
BazZz2b 1
RingBewoner: 6
PowerLoungen: 12
Toto: 11
houdjemond: 9
ROADRUNN3R : 1
Anosmos: 6
Fok-it: 6
Aight1: 8
KitKatChunky : 4
Johannes: 1
Tassendief: 2
Mani89: 2
Kaneel: 4
GlennQuagmire : 1
quote:Op donderdag 6 november 2014 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ooit gelezen dat dit een mythe is, vandaar mijn antwoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
http://qi.com/infocloud/keyboardsquote:Op donderdag 6 november 2014 16:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Jaaa, dus juist om typiste langzamer te laten typen ipv sneller, sorry kaneel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op donderdag 6 november 2014 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
http://qi.com/infocloud/keyboardsMaar als je wilt mag je mijn punt hebben hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Het maakt me verder niet uit, ik doe niet mee voor de punten.quote:
Pfff.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:55 schreef Toto69 het volgende:
Volgende vraag;
Hoe lang - denkt men - dat bacteriën/speeksel van je zoenpartner aanwezig blijft?
Dit is een pure gok vraag, gewoon voor de lol, het zal ook misschien niet eens helemaal zeker kloppen maar /care.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |