quote:
Op woensdag 5 november 2014 15:45 schreef Dot. het volgende:[..]
Vinden ze dat niet erg dat ze hem zo weinig zien? Ik krijg na een week meestal al te horen dat ze hem al een week niet hebben gezien

Oh vast wel, maar ik kan het ook niet helpen dat ze pas een maand later tijd hebben en ze moeten niet verwachten dat ik steeds daarheen rijd. Eerder zag ik ze ook maar eens in de 2 a 3 maanden en dat vind ik echt prima. Mag nu best iets vaker, maar in het begin kwamen ze elke twee weken en dan ook de hele dag en dat is me gewoon teveel. Als we dichter bij elkaar woonden was het gemakkelijker natuurlijk want dan ga je even een uurtje langs. Maar zo is de situatie gewoon niet.
quote:
Op woensdag 5 november 2014 15:51 schreef Fazzoletti het volgende:Razz wat een lief filmpje
Chanty, 2 uur is idd wel ver... mijn schoonouders wonen op een uur rijden en die zien we ook een stuk minder dan mijn ouders (op 15 min). Nadeel is weer wel dat ik de bezoekjes van m'n moeder echt moet inperken, die zou het liefst elke dag langs komen

Lijkt me wel jammer voor zowel jou als je ouders dat L ze dan niet zo veel ziet.
En weekenden voor jezelf houden, dat proberen we hier ook

lukt alleen niet altijd

Ik voel me altijd erg schuldig als ik m'n sociale 'verplichtingen' niet na kom

Ja aan de ene kant jammer, aan de andere kant hebben ze het nog stukken beter getroffen dan mijn schoonouders

En als hij ouder is kan hij weekendjes gaan logeren en zo, dat is ook tof. En ergens ben ik ook echt blij dat ze niet om de hoek wonen. Niet dat ik bang ben dat ze steeds onaangekondigd voor de deur zouden staan. Maar ik kan mijn moeder iets minder goed verdragen sinds de bevalling

Iets teveel "oh dat had ik bij jullie niet, dat was vroeger niet zo" en denken dat zij het wel even oplost zoals met dat huilen (

) en ze is nogal zweverig
understatement. Zo kwam ze gisteren met heilig water… jaja. Daar kan ik nu gewoon om lachen maar als ik dat elke week zou moeten aanhoren

Ik ga het heilige water overigens wel even testen, als het niet werkt (en dat zal het niet doen) dan zijn we daar tenminste ook meteen klaar mee

Geppie ik wilde nog zeggen dat ik hoop dat de nexium gaat helpen en dat je even lekker kunt bijtanken deze week

Klap wtf?