Geppie, fijn dat er niks (ernstigs) is geconstateerd, maar ook wel vervelend want nu weet je nog niet wat de oorzaak van het huilen is.
Dat filmen lijkt me vreselijk. Wij zijn vroeger toen we klein waren (broertjes en zusjes) ooit gefilmd omdat we altijd ruzie maakten tijdens het eten, opeens was er nooit ruzie meer

. Je gaat je toch altijd anders gedragen.
Razz, goed dat je een besluit hebt genomen.
quote:
Op dinsdag 4 november 2014 22:28 schreef ProjSkippy het volgende:Hier maak ik juist über slechte combinaties. Dat kan Kix dan juist weer. Meestal laat ik hem de kleertjes klaarleggen en trek ik ze M. aan.

Ik kan dat ook niet. Vriend kleedt mij ook altijd aan, hij moet ook altijd mee winkelen anders neem ik geheid iets lilliks mee.
Kwak

. Ik zou me nu nog niet druk maken over het wel of niet willen van een tweede. Ik riep altijd van wel, maar denk nu al een tijdje dat ik aan N misschien wel genoeg heb. Bekijken we tegen die tijd wel, eerst heel hard genieten van het nu!
Oh en dat mondje op die tweede foto!
Haha Chanty, nu al eenkennig. Dat overprikkelde herken ik wel heel erg. Dat is er bij N net een maandje of twee af, dat ze helemaal overprikkeld werd van bijvoorbeeld visite. Of van in de wandelwagen liggen

.
Wel een beetje zielig voor je familie, dat hij ze niet zo leuk vond

.
Hilmo

ik zie het zo voor me!
SQ, ik ben in het begin ook plooitjes in de oksels vergeten. En achter de oren, daar zat ook allemaal viezigheid
quote: