abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146326077
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwww!!!! Kwak!! O+ O+ O+

Op die laatste foto lijkt hij op jou (dat zeg ik op basis van die ene foto die ik van je heb gezien, hè ;) )
pi_146327321
Hier nog steeds vaak hele avonden kroelen en veel langer drinken dan op andere momenten. :Y

Smetplekjes gebeuren helaas wel eens. Gisterochtend een plooi bij d'r keel. Een keer spugen niet opgemerkt. Moest ze op de 'schoolfoto'. :') leidster maar geinstrueerd dat ze er toch mooi op kwam en daarna smeren.

En vannacht doorgeslapen! Zomaar ineens. Uitzonderlijk vroeg erin, 20 uur, en pas om 6.15 melden :o. Jammer dat ik wel een paar keer wakker werd en onrustig sliep omdat ik d'r niet hoorde. Ben zelfs wezen voelen of ze het nog deed :@.
  woensdag 5 november 2014 @ 13:15:13 #78
149959 SQ
snelle trees
pi_146327326
Zo, en nu ook bijgelezen.

Nikki, wat zielig van de plakluierbilletjes ;( sowieso koekt poep snel aan vind ik :{

En de strontfontein bij Razz klinkt feestelijk *O* :')

Fazz, beterschap :*

Hilmo, gewoon gauw een keer proberen, in het openbaar voeden! Des te sneller heb je je vuurdoop gehad ;)

Twinkle, wat een doorslaper zeg :o

Chanty, vervelend dat L. zo gevoelig is voor die prikkels. Maar wel fijn dat je het (h)erkent, want dan kun je er iets mee doen ^O^

Ik ben vast mensen / dingen vergeten. Sorry ;(
disclaimer
pi_146327426
Voeden in public viel mij erg mee! Oa @ La Place bij V&D en consultatiebureau :)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_146327443
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, en nu ook bijgelezen.

Nikki, wat zielig van de plakluierbilletjes ;( sowieso koekt poep snel aan vind ik :{

En de strontfontein bij Razz klinkt feestelijk *O* :')

Fazz, beterschap :*

Hilmo, gewoon gauw een keer proberen, in het openbaar voeden! Des te sneller heb je je vuurdoop gehad ;)

Twinkle, wat een doorslaper zeg :o

Chanty, vervelend dat L. zo gevoelig is voor die prikkels. Maar wel fijn dat je het (h)erkent, want dan kun je er iets mee doen ^O^

Ik ben vast mensen / dingen vergeten. Sorry ;(
Haha! SQ die bang is iets/iemand te vergeten!

Goede post ik +1 :@

Oh Hilmo. Had het idee dat jouw bevalling best heftig is geweest en kan me indenken dat het nagesprek daar ook over gaat. Misschien voor jezelf wel prettig als je man wel mee gaat? Wil je niets aanpraten, maar liever wel even aan je zeggen.
pi_146327606
Hoi :@

Voeden in het openbaar durf ik nog niet ;) op verjaardagen gaat t nog niet zo soepel en netjes allemaal :@

Fijn die goede nachten!
Hier was t 22.30-2.45-8.00 :@ :D
pi_146327702
ik voed nu constant met kraamvisite erbij, om alvast te wennen aan het naar buiten floepen van de tiet in gezelschap :+

zwagers, oud bestuursgenoten, hoppa, hallo boobies!

:')
Kwak
  woensdag 5 november 2014 @ 13:35:17 #83
149959 SQ
snelle trees
pi_146328088
Mijn baby hapt dr fopspeen aan alsof het een tepel is en krijgt daardoor geen grip :') /fail

Okee, na een kwartier frustratie pakte ze 'm toch en nu slaapt ze omgwtfbbqsaus!

Ik bereid me alvast mentaal voor op voeden op het consternatiebureau straks :')

Oh en vanavond hebben we terugkomavond van de bevalcursus! Ik ben benieuwd wat iedereen gebakken heeft :D

[ Bericht 30% gewijzigd door SQ op 05-11-2014 13:47:31 ]
disclaimer
  woensdag 5 november 2014 @ 13:52:31 #84
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146328850
Hilmo, baby kan gewoon mee idd. Voor mij was het nagesprek een van de eerste keren in het openbaar voeden. Ik vond het in het ziekenhuis relatief 'veilig' omdat daar toch de halve afdeling dagelijks in tientallen ladyparts zit te loeren :P.
Overigens voed ik tegenwoordig liever niet in het openbaar als het niet hoeft, maar als het zo uitkomt, soit ;). Het scheelt echt dat het kuiken ook meestal niet zo interesseert, die is ook blij met een soepstengel of een slokje thee, tot we weer thuis zijn.
KuikenGuppy
pi_146328993
jouw kuiken is toch ook net 3 weken oud Burdie? :P in mijn hoofd dan... hoe kan die nou al thee en soepstengels eten O+

ik werd net helemaal emo toen ik dacht aan alles wat ik samen met mijn kleine mannetje kan gaan ontdekken. met de trein, eendjes voeren, blaadjes schoppen, geitjes aaien, blokjes bouwen :'( O+

ermahgerd, ik ben een moederdier geworden...
Kwak
  woensdag 5 november 2014 @ 13:58:10 #86
149959 SQ
snelle trees
pi_146329060
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 13:56 schreef kwakz0r het volgende:
jouw kuiken is toch ook net 3 weken oud Burdie? :P in mijn hoofd dan... hoe kan die nou al thee en soepstengels eten O+

ik werd net helemaal emo toen ik dacht aan alles wat ik samen met mijn kleine mannetje kan gaan ontdekken. met de trein, eendjes voeren, blaadjes schoppen, geitjes aaien, blokjes bouwen :'( O+

ermahgerd, ik ben een moederdier geworden...
*;
disclaimer
pi_146329086
GM, ik heb je eerst post niet meer kunnen lezen, maar als ik het begrijp uit de reacties heeft het cb je aangeraden om met bijvoeding te beginnen vóór 4 maanden?
Tja, ik snap wel dat als een cb zegt dat dat kan, je het zou kunnen gaan proberen, vooral als je bijvoorbeeld een hele hongerige baby hebt die naar jouw idee niet genoeg heeft aan alleen een fles. Je mag er toch vanuit gaan dat een cb weet waar het over praat?
Aan de andere kant zijn er natuurlijk veel andere manieren om informatie in te winnen. Zelf bel ik altijd even met mijn moeder als het cb weer eens iets zegt waarvan ik denk: "wut?"

Dat allemaal gezegd, als ouder moet je elke dag opnieuw keuzes moet maken die niet iedereen zou volgen. Dat is spannend en moeilijk, want je wil het beste doen voor je kind maar weet niet altijd wat dat is, en dan is het extra naar als een andere ouder zegt dat hij/zij dat nooit op jouw manier zal doen. Daar moet je uiteindelijk een beetje eelt voor kweken, en als je echt achter de keuzes staat die je maakt, word je daar steeds beter in.

Ik las bijvoorbeeld dat Kim haar dochter nog niet op het KDV laat eten. Dan zou ik kunnen denken: "Sjit, ik doe dat wel (dan wel geen KDV maar gastouder), slechte moeder ben ik!"
Of ik denk: "Goh, daar heeft Kim echt over nagedacht. Interessant dat ze die keuze maakt, maar wij laten N wel lekker eten bij de go of bij oma."
Iedereen z'n eigen keuze.

En nu ga ik verder bijlezen.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  woensdag 5 november 2014 @ 13:59:11 #88
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146329093
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 13:56 schreef kwakz0r het volgende:
Dat mocht van het CB :+
KuikenGuppy
pi_146329296
Jamaar was het niet zo dat kindjes pas vanaf 4 maanden vast voedsel een beetje kunnen verdragen en voor die tijd moeite kunnen hebben met het verteren daarvan? Ongeacht de hoeveelheid dan.
Mini had bijvoorbeeld een lange tijd veel last van krampjes, mede daardoor kijk ik wel uit met vast voedsel aanbieden en begin ik er pas aan als ze echt 6 maanden is en niet eerder.
Ze kijkt al een poos het eten uit m'n handen, maar ik ben dan liever voorzichtig met haar maagje.
Tralalalaaa
pi_146329727
Geppie, fijn dat er niks (ernstigs) is geconstateerd, maar ook wel vervelend want nu weet je nog niet wat de oorzaak van het huilen is.
Dat filmen lijkt me vreselijk. Wij zijn vroeger toen we klein waren (broertjes en zusjes) ooit gefilmd omdat we altijd ruzie maakten tijdens het eten, opeens was er nooit ruzie meer :D . Je gaat je toch altijd anders gedragen.

Razz, goed dat je een besluit hebt genomen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 22:28 schreef ProjSkippy het volgende:
Hier maak ik juist über slechte combinaties. Dat kan Kix dan juist weer. Meestal laat ik hem de kleertjes klaarleggen en trek ik ze M. aan. :')
Ik kan dat ook niet. Vriend kleedt mij ook altijd aan, hij moet ook altijd mee winkelen anders neem ik geheid iets lilliks mee.

Kwak :* . Ik zou me nu nog niet druk maken over het wel of niet willen van een tweede. Ik riep altijd van wel, maar denk nu al een tijdje dat ik aan N misschien wel genoeg heb. Bekijken we tegen die tijd wel, eerst heel hard genieten van het nu!
Oh en dat mondje op die tweede foto!

Haha Chanty, nu al eenkennig. Dat overprikkelde herken ik wel heel erg. Dat is er bij N net een maandje of twee af, dat ze helemaal overprikkeld werd van bijvoorbeeld visite. Of van in de wandelwagen liggen :') .
Wel een beetje zielig voor je familie, dat hij ze niet zo leuk vond :o .

Hilmo :D ik zie het zo voor me!

SQ, ik ben in het begin ook plooitjes in de oksels vergeten. En achter de oren, daar zat ook allemaal viezigheid :@

quote:
12s.gif Op woensdag 5 november 2014 13:59 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dat mocht van het CB :+
:o o|O
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_146329886
Ohja, die plooitjes. Bij Maxi smette dat ook altijd heel snel, bij mini gelukkig niet. Maar kwam er bij maxi ook dan achter dat ik het eens vergeten was. Ach, daarna check je het altijd weer hoor SQ, maakt je geen slechte mama! :*
Tralalalaaa
  woensdag 5 november 2014 @ 14:43:25 #92
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_146331319
Wat een schatje Soesa O+ !
pi_146331389
Och wat een dotje O+
Tralalalaaa
pi_146331428
quote:
Ze heeft ongeveer dezelfde ooievaarsbeet als de mijne! O+
  woensdag 5 november 2014 @ 14:59:04 #96
149959 SQ
snelle trees
pi_146331533
Mnohh Soesa, wat een ontzettend knap lief babietje! O+! Rechtsonder O+
disclaimer
pi_146331550
A. begint wat geluiden te maken naar haar mobile:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let niet op mijn stem en abooboobootoon :')

En Soesa! Boxkleedboks :7 !

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2014 15:01:07 ]
pi_146331596
Kwak O+ en de wereld samen ontdekken *; bij die gedachte moet ik ook vaak een beetje huilen :')

Soesa, wat een schatje O+

TAP, als je baby veel last heeft (gehad) van krampjes kan ik me voorstellen dat je voorzichtiger bent. Hier hebben we nooit krampjes gehad dus ik heb ook geen idee hoe dat is :@

M'n baby heeft een nieuwe knuffel O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 5 november 2014 @ 15:02:45 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_146331662
Dohhhh Razz, wat een humpie O+ En je stem is lief!

En F. met zijn aapje, wat een pracht! *doet boxkleedboks met Fazz :7*
disclaimer
  woensdag 5 november 2014 @ 15:03:10 #100
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146331671
Babies O+

Razz, alle mama's klinken zo op film :D O+.

Fazz, hoe is het nu? :*

Kuiken heeft een pandaknuffel die favoriet is O+.
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')