Ik en er ook een dag niet, moest ff flink bijlezen

SQ die foto is echt geniaal

Moet zeggen dat we van de vier vrijgezelle, kinderloze, oudere mannen toch echt toffe cadeau's gekregen hebben

KP wat een mooi meisje heb je gemaakt
En I. Cocker

Verder zag ik goede nachten, slechte nachten. Ik lig nu steeds twee uur wakker na de voeding van 4 uur, ook niet handig

En bijvoeding, tsja dat moet iedereen voor zich beslissen uiteindelijk. Hier niet voor de zes maanden en als ik het idee heb dat Lucas er dan nog niet aan toe is en nog steeds genoeg heeft aan mijn melk dan stel ik het wellicht nog ietsjes langer uit. Maar wat ook meespeelt is dat mijn baby zo snel groot wordt als ik er nu ook al echt eten in ga stoppen

Baby's drinken melk

Hier waren mijn ouders gisteren op bezoek. Die hadden Lucas twee maanden niet gezien. Maar meneer is ineens eenkennig. Dus ik haalde hem uit bed, hij zoals altijd naar mij lachen

En toen kreeg hij opa, oma en zijn oom in het vizier. Dat gezichtje betrok, er kwam een enorme pruillip en toen zette hij het op een huilen. Hij werd pas weer stil na de luierwissel (normaal vindt hij dat fantastisch en kletst hij lekker) toen hij aan de borst lag. Daarna heeft hij een hele tijd schalks naar die vreemde mensen zitten kijken en uiteindelijk kreeg ik hem weer aan het lachen en heeft hij nog een tijdje bij oma op schoot gezeten.
Na het tweede dutje gebeurde precies hetzelfde

Toen hij weer wat vrolijker was geprobeerd hem aan mijn vader te geven maar dat resulteerde in huilen. Vervolgens dacht mijn moeder dat ze hem wel even stil kon krijgen (wat ik dat toch met moeders die denken dat ze dat wel even regelen?). Begon hij nog harder te huilen. Maar hij was ook weer moe, dus ik zeg tegen mijn man dat hij hem anders even naar bed moet brengen. Mijn moeder springt meteen op en rent met kind naar boven. Ik denk nog:

. En ja hoor: meneer huilt niet meer, maar krijst. Ik heb hem nog nooit zo hysterisch gehoord. Dus ik naar boven gerend en hem weer uit bed gegrist, was ie meteen even stil maar begon toch weer te huilen even later. Uiteindelijk bood de draagdoek de oplossing

Sowieso ben ik er nu 100% van overtuigd dat hij snel overprikkeld is en nieuwe dingen toch gewoon even eng vindt en dat echt moet verwerken. Dus 3 niet vertrouwde gezichten die steeds zijn aandacht vragen en hem willen aanraken is too much. Hebben ook besloten dat mijn ouders met kerst naar ons toe komen ipv wij daarheen met overnachten. En ik ben nog meer gesterkt in dat we voorlopig niet naar mijn schoonouders in Spanje vliegen.