abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 november 2014 @ 19:44:13 #276
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146378601
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 19:35 schreef JufMariska het volgende:
*print 'het wordt echt beter'-quotes en hangt ze boven bed*

En het kleed is een homemade kado, kan haar vragen of ze ook op bestelling werkt :D
Club van relaxte moeders. Die hebben een boek en posters met allerlei rake leuzen op dat gebied (ook erg leuk en ontnuchterend om op facebook te volgen).

KuikenGuppy
  donderdag 6 november 2014 @ 19:45:56 #277
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146378713
KuikenGuppy
pi_146379207
:D Burdie

Ik faal bij de zelfzorg :')
Terwijl ik dat ook altijd zeg tegen moeders die ik tijdens mn werk tegenkom.
Aandachtspuntje (altijd geweest)
pi_146379308
Mwahaha Burdie! Relaxe moeders!
(En nu kan ik ook weer lachen om het feit dat er net een paar ouders + wat kinderen van school onverwacht voor de deur stonden terwijl m'n huis echt chaos was, compleet met vieze luiers op de grond :') )

Oh mag ik ff heel gelukkig zijn: ik ben net met m'n beide zonen onder de douche geweest.. Wat voelt dat toch goed O+
  donderdag 6 november 2014 @ 20:02:09 #280
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_146379497
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 17:48 schreef JufMariska het volgende:
Oh heerlijk Chanty! Dat geeft de burger moed :)

En als tegenwicht voor mijn zwaarmoedigheid: hier word ik dan wel weer ff blij van; tevreden baby op mooi boxkleed, kado gekregen van lieve vriendin en nieuwe broek gescoord (Hema O+)

[ afbeelding ]
Dat boxkleed! Waarvan is die?

Zit mobiel en weet even niet meer wie het broekje leuk vond, maar die zag ik vandaag bij HEMA hangen!
pi_146379569
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 19:35 schreef JufMariska het volgende:
*print 'het wordt echt beter'-quotes en hangt ze boven bed*

En het kleed is een homemade kado, kan haar vragen of ze ook op bestelling werkt :D
Ik kreeg van de kraam de boekentip 'perfecte moeders bestaan niet', geschreven door een verloskundige/vrouwencoach.

Heb t nog niet gekocht maar ben wel benieuwd.
Kwak
pi_146379920
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 20:02 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Dat boxkleed! Waarvan is die?

Zit mobiel en weet even niet meer wie het broekje leuk vond, maar die zag ik vandaag bij HEMA hangen!
Oh! Verwarrend, want Mariska schreef dat ie van de Hema kwam.. :+
  donderdag 6 november 2014 @ 20:14:39 #283
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_146379995
quote:
6s.gif Op donderdag 6 november 2014 20:12 schreef Limone het volgende:

[..]

Oh! Verwarrend, want Mariska schreef dat ie van de Hema kwam.. :+
Echt? Hmm, ik zou toch zweren dat ie van de HEMA was.
pi_146380067
Mabawa! Doe normaal met je loslopen!! :o

Ik vond dat clubje van relaxte moeders maar engig, maar nu ik zie dat ze zelfspot omarmen vind ik ze leuker. ;)
pi_146380340
TAP, zo nauw luistert het ook niet hoor. Leuk, dat er een stukje banaan in ging. Is toch weer een mijlpaal. ;) .

Goeie tip, van die club van relaxte moeders. Al klinkt het voor relaxte moeders ergens ook wel weer serieus. Een statement maken van relax zijn. Dat voelt als een soort paradox. :D .

Hier kan ik de relax-zijn tip wel gebruiken voor het spitsuur. Mijn vriend moet op donderdag naar een cursus om 19.00. Dan probeer ik in een uurtje tijd eten te koken, met elkaar te eten, I. een beetje te poetsen, tandjes poetsen, verschonen, slaapzak aan, en dat terwijl zij heel duidelijk oververmoeid aan het raken is, en dan eet ik zelf mijn bord amper leeg omdat ik snel snel wil eten om haar tegemoet te komen in haar moeheid en dan zit ik - verfomfaaid en met de tafel nog vol rotzooi - uiteindelijk samen met I vermoeid op de bank haar een laatste voeding te geven, terwijl vriend de deur uitloopt. Ik kan daar niet zo goed mee omgaan, want dan voel ik me onder druk gezet omdat ik het voor iedereen goed wil regelen (vriend en kind). Het hoort er natuurlijk een beetje bij, zo'n spitsuurtje, maar ik moet er nog een beetje aan wennen geloof ik. :P .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  donderdag 6 november 2014 @ 20:29:16 #286
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146380631
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 20:16 schreef Limone het volgende:
Mabawa! Doe normaal met je loslopen!! :o

Ik vond dat clubje van relaxte moeders maar engig, maar nu ik zie dat ze zelfspot omarmen vind ik ze leuker. ;)
Het 'clubje' hangt van zelfspot aan elkaar, in mijn beleving ;)
KuikenGuppy
pi_146381177
Zit jij er stiekem achter, Burdie?
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  donderdag 6 november 2014 @ 20:47:49 #288
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146381392
I wish! Dat boek verkoopt volgens mij best lekker!
KuikenGuppy
pi_146385506
quote:
2s.gif Op donderdag 6 november 2014 20:22 schreef Franny_G het volgende:
TAP, zo nauw luistert het ook niet hoor. Leuk, dat er een stukje banaan in ging. Is toch weer een mijlpaal. ;) .

Goeie tip, van die club van relaxte moeders. Al klinkt het voor relaxte moeders ergens ook wel weer serieus. Een statement maken van relax zijn. Dat voelt als een soort paradox. :D .

Hier kan ik de relax-zijn tip wel gebruiken voor het spitsuur. Mijn vriend moet op donderdag naar een cursus om 19.00. Dan probeer ik in een uurtje tijd eten te koken, met elkaar te eten, I. een beetje te poetsen, tandjes poetsen, verschonen, slaapzak aan, en dat terwijl zij heel duidelijk oververmoeid aan het raken is, en dan eet ik zelf mijn bord amper leeg omdat ik snel snel wil eten om haar tegemoet te komen in haar moeheid en dan zit ik - verfomfaaid en met de tafel nog vol rotzooi - uiteindelijk samen met I vermoeid op de bank haar een laatste voeding te geven, terwijl vriend de deur uitloopt. Ik kan daar niet zo goed mee omgaan, want dan voel ik me onder druk gezet omdat ik het voor iedereen goed wil regelen (vriend en kind). Het hoort er natuurlijk een beetje bij, zo'n spitsuurtje, maar ik moet er nog een beetje aan wennen geloof ik. :P .
Van tevoren koken is key hier. Als ik pasta maak, dan maak ik extra saus voor in de vriezer. Of ik kook 's avonds voor de volgende dag. Het scheelt hier zo veel stress, dat het spitsuur echt goed te behappen is.
pi_146386596
Heel even ego; ik ben zooooo moe! Ik wil ook nu gaan slapen maar ik weet zeker dat mini vannacht weer om de 2 uur komt ofzo, zo gaat t al een paar weken. En een beetje bijslapen zit er gewoon niet in ;(
Hopelijk gaat ze binnenkort weer wat beter slapen, gaap!
Nu snel zelf slapen, ben al laat! Maarja net mini weer gevoed.
Tralalalaaa
pi_146386770
Hou vol TAP! Snel naar bed en het is bijna weekend. Dan vind je vast een moment om even bij te slapen. :*
pi_146389845
Mijn baby heeft vanaf vanmiddag voor het eerst in haar leven koorts. Op het hoogtepunt 39.2.
Ze drinkt, speelt en lacht gelukkig nog wel. Alleen de laatste 2 uur wil ze alleen maar op me liggen.
We zitten nu dus samen op de bank.
S in de draagdoek (slapend) en ik zit me af te vragen wat ik eens zal gaan doen want slapen lukt mij niet op deze manier :')
  vrijdag 7 november 2014 @ 01:02:01 #293
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_146390204
TAP :*, het is een fase, het is een fase, het is een fase, het is een monster, het is een fase (om met de club van relaxte moeders te spreken ;)

Wat sneu Butterflower -O- . Netflix? TLC?

Hier net wakker voor de eerste voeding sinds 19:30!
  vrijdag 7 november 2014 @ 02:40:27 #294
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_146390994
Blue en Butter Beterschap aan jullie mini's :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_146391101
Club van Relaxte moeders volg ik idd, leuk zijn die :)

Het boxkleed is door vriendin gemaakt ipv gekocht, broek dus Hema ;)

Beterschap voor zieke ukkies...

En nachtvoeding ahoy!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_146391170
Nachtvoeding :)

En zo mooi:
Vriendje, die schrikt en rechtop in bed zit: Js liet een enorm harde boer O+ :D

[ Bericht 26% gewijzigd door Loj op 07-11-2014 03:45:32 ]
pi_146391590
Ah wat lief Loj!

OK, ik weet dat ik hoor te juichen nu mijn 3 maanden oude baby doorslaapt, maar ik word er juist onzeker van. Kan ik er al helemaal op vertrouwen dat ze zelf wel wakker wordt als ze honger heeft? Hoe lang laten jullie ze maximaal slapen, klokjerond? En nu moet ik opeens meer voedingen tijdens de dag-uren geven! En als ze over een week naar het kdv moet, moet ik haar wakker gaan maken om daar op tijd te zijn. Zal ik haar dan nu alvast op dat tijdstip wakker maken zodat ze eraan went? Maar krijgt ze dan nog wel genoeg slaap want blijkbaar was ze er zelf nog niet aan toe om wakker te worden? Help :')
pi_146391807
Skittles, wat een mooi meisje O+

Hier ook shirtje omlaag/shirtje omhoog. Werkt prima! Enkele keer heb ik een overslagjurkje met kort topje eronder, gaat ook goed en je ziet niets. Voeden in het openbaar gaat dus prima, ook zonder fles :)

Mooie stats Blue!

En toen was ik alles vergeten :') Goedemorgen!
pi_146392281
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 07:01 schreef Amsel het volgende:
Ah wat lief Loj!

OK, ik weet dat ik hoor te juichen nu mijn 3 maanden oude baby doorslaapt, maar ik word er juist onzeker van. Kan ik er al helemaal op vertrouwen dat ze zelf wel wakker wordt als ze honger heeft? Hoe lang laten jullie ze maximaal slapen, klokjerond? En nu moet ik opeens meer voedingen tijdens de dag-uren geven! En als ze over een week naar het kdv moet, moet ik haar wakker gaan maken om daar op tijd te zijn. Zal ik haar dan nu alvast op dat tijdstip wakker maken zodat ze eraan went? Maar krijgt ze dan nog wel genoeg slaap want blijkbaar was ze er zelf nog niet aan toe om wakker te worden? Help :')
Chanty, wat een geweldig filmpje van de schaterlachende L. Ik werd er zelf ook ontroerd en blij van. :) .

Oh Amsel, dat is echt heel fijn hoor, en drie maanden is ook een goed moment.
Nu na drie maanden kun je volgens mij echt vertrouwen op haar. Tot nu toe heeft ze ook steeds aangegeven wanneer ze honger had, toch? I ging hier ook met drie maanden doorslapen. Dat was dan meestal van 22.00 tot 7.00 of zoiets. Klokjerond kwam hier ook vrij snel. Het kan wel, maar het is inderdaad logisch dat ze dan overdag meer drinken. Op het cb zeiden ze toen tegen me dat ik overdag inderdaad bij ieder hongersignaal gewoon moest aanleggen. En verder wordt haar groei ook in de gaten gehouden, dus je merkt snel genoeg hoe die curve gaat.

Ik zou zelf haar nu niet alvast wakker maken vanwege het kdv. Waarschijnlijk verandert haar (slaap)ritme vanzelf dan. Sowieso brengt het naar het kdv gaan wat veranderingen met zich mee. De eerste twee weken op het kdv sliep I bijvoorbeeld niet door; ze werd toen 's nachts een keer extra wakker voor een voeding. (Of 'mamahonger' of allebei.)
pi_146392393
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 november 2014 08:31 schreef Franny_G het volgende:

Ik zou zelf haar nu niet alvast wakker maken vanwege het kdv. Waarschijnlijk verandert haar (slaap)ritme vanzelf dan. Sowieso brengt het naar het kdv gaan wat veranderingen met zich mee. De eerste twee weken op het kdv sliep I bijvoorbeeld niet door; ze werd toen 's nachts een keer extra wakker voor een voeding. (Of 'mamahonger' of allebei.)
Dat was ook precies waar ik een beetje mee zat. Volgende week begint mijn werk weer, dus ook de gastouderopvang. Dan zal ik haar toch regelmatig 6:15 moeten wakker maken. Maar aangezien zij nog niet echt een ritme erin heeft zitten wat betreft slaaptijd, heb ik haar maar gewoon laten slapen smorgens en gewacht tot ze wakker werd. De ene dag is dat weer 6.30 en de andere dag weer 8.15 :)

En nachtvoedingen... er valt toch ook geen peil op te trekken :') N.ora heeft gister om 8 uur haar laatste voeding gehad en ze sliep gewoon heel de nacht door, terwijl als ze rond 10 uur laatste voeding krijgt dan komt ze om 4 uur snachts :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')