abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146371708
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:26 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb echt nooit t idee dat mijn melk eruit spuit :@ hij doet ook best lang over een drinkbeurt...

Is bij mij ook niet hoor. Ik lek hooguit. Ik denk dat we daar - gezien de praktische kant - maar blij om moeten zijn. :D .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_146371731
Skittles! Net onderweg zag ik trouwens je leuke knutselwerkje O+
Wat een poppetje!
pi_146371765
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 16:28 schreef BlueEyes het volgende:
Twink dat was mijn knulletje ook met 3 maand!
De reuzengroei is genormaliseerd nu, dus krijg nu geen megajongetje meer!
Alhoewel ik wel denk dat over een jaar of 13/14 ik al mijn nek moet verrekken als ik m'n zoonTJE aan wil kijken :D
O kijk er is nog hoop dan :+
Wilde hem vanmorgen een dingetje aan trekken wat Djen tot 6 maanden aan heeft gehad. Kreeg bollo er gewoon nu al niet meer in :') _O-
  donderdag 6 november 2014 @ 16:32:58 #254
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_146371812
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 16:25 schreef Kursor het volgende:
Niet ieder CB (arts/vpk) geeft rare adviezen . Tot op heden maar eigenlijk maar 1 keer echt iets gehad dat stom was. (Weet je wel dat een tepelhoedje je productie remt? Bij kennismaking net na de kraamweek bij oudste...had d'r echt net aan de borst gekregen met hulp van lk en tepelhoedje was de truc...anders alleen maar krijsen...productie was op orde.)
Dat is dan in ieder geval niet wat je wilt horen maar dat een cb zich daar bewust van is dat is wel echt een pluspunt :Y
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_146371833
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:02 schreef Skittles het volgende:

Ik heb echt door die krampen en het slechte doorslapen (elk anderhalf uur met daarna een uur troosten en in slaap lopen wiegen, sinds 2 dagen opgekrikt naar 2 tot 2,5 uur!) het gevoel van waarom wilde ik een baby en dat er ook nooit een tweede zal komen, maar dan ligt er dit lieve gezichtje naast me op de bank en dan vind ik d'r toch wel heel leuk. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas zie ik dit gezicht veel vaker :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap dat het zwaar is, maar jeetje. Wat een prachtig gezichtje!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_146371981
Ik heb zelf ook goede ervaringen met cb. Wat ik fijn vind, is dat ze eerst vragen wat ik zelf vind en of ik erover heb nagedacht en wat mijn ideeen zijn (bijvoorbeeld over bijvoeding) en pas dan reageren zij en denken ze ook met me mee. Daardoor krijg ik het gevoel dat mijn kind en ik het uitgangspunt zijn en niet zij. En ze doen ook heel relaxed. Ik heb 1 keer een echt onervaren verpleegkundige gehad die wel iets onhandigs zei en ook vrij onhandig de twee prikken aan I gaf, maar vooruit. Andere keren had ik juist weer heel ervaren artsen en er zijn er altijd bij die nu eenmaal nog veel moeten leren.
  donderdag 6 november 2014 @ 17:05:00 #257
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146372977
Het CB zei dat ik kuiken maar moet laten huilen 's nachts, dan zou hij na een paar nachten wel door hebben dat hij 's nachts geen melk meer krijgt.
Ik heb toen gezegd dat ik niet gek ben :').

Verder ben ik benieuwd wat we ze dinsdag gaan zeggen, dan mogen we weer :P Ze kunnen kuikens hoofd nooit goed meten, dus de vorige meting viel ineens uit de toon op de curve. Nou, gaan komen we gewoon nog eens terug :+.
Ik ga dan ook meteen vertellen dat we de vaccinatie met 11 maanden niet willen, ik verheug me al op de discussie :9.
KuikenGuppy
pi_146373067
Waarom wil je die niet, Burdie, en de anderen wel?
  donderdag 6 november 2014 @ 17:11:11 #259
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146373191
quote:
2s.gif Op donderdag 6 november 2014 17:07 schreef Franny_G het volgende:
Waarom wil je die niet, Burdie, en de anderen wel?
Omdat het alleen een 'booster' is, waarvan de toegevoegde waarde in onze optiek erg weinig is, terwijl de bijwerkingen over het algemeen veel heftiger zijn. Van de volgende vaccinaties bekijken we per keer of we ze willen.
KuikenGuppy
  donderdag 6 november 2014 @ 17:12:19 #260
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_146373237
Klap: vervelend dat het nog niet beter gaat ;( maar wat gaat hij rap! Hoe is het mogelijk dat hij nu al om de tafel stapt??! :o hier niks te klagen als ik naar bv jou en geppie kijk. Hij spuugt de hele dag door maar geen hele voedingen meer en geen last van het zuur dus ik vind het prima. Tevreden baby :)

Blue wat een goede stats! Wat stop je erin? Iedereen heeft zo grote baby's.

Kwak wat een mooie foto met je frummel in doek O+

Angela wat naar. Hele enge gedachte lijkt me dat dat je kindje daar was ;(

Reageer ff in etappes
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_146373640
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 16:32 schreef Moppert het volgende:

[..]

Dat is dan in ieder geval niet wat je wilt horen maar dat een cb zich daar bewust van is dat is wel echt een pluspunt :Y
Klopt helemaal hoor! Ben er ook blij mee. Alleen dit schoot even in 't verkeerde keelgat. Was namelijk d'r openingszin toen ze de slaapkamer in liep en mij op bed zag voeden. Nog niet voorgesteld of iets. Dat je het na een kennismaking en wat uitleg doet helemaal prima :Y
  donderdag 6 november 2014 @ 17:36:52 #262
52229 Chanty
pi_146374028
Skittles wat een lief koppie O+ En herkenbaar die gedachten. Die had ik ook heeeeel veel en ik was er heel stellig in dat ik geen tweede hoefde. Ik wil niet zeggen dat ik alweer rammel, maar over twee jaar wil ik toch wel voor een tweede gaan O+

Kursor vervelend dat je je nog niet goed voelt en twijfelt. Maar herstel gaat met ups en downs. Drie stappen vooruit, twee terug etc. Als het echt niet gaat moet je het zeker aangeven maar wees niet te streng voor jezelf door te denken: zie je wel ik kan het niet, als het een keer mis gaat :*
  donderdag 6 november 2014 @ 17:45:11 #263
52229 Chanty
pi_146374280
Nog even een filmpje delen van vanmiddag want ik moet soms bijna huilen van geluk als hij zo lacht O+ Ik vind het zo bijzonder dat mijn baby van 4, 5 maand iets grappig vindt. Helemaal zelf. Niemand heeft hem uitgelegd dat zoiets grappig is een hij daarbij moet lachen. Mijn baby heeft humor O+

pi_146374379
Oh heerlijk Chanty! Dat geeft de burger moed :)

En als tegenwicht voor mijn zwaarmoedigheid: hier word ik dan wel weer ff blij van; tevreden baby op mooi boxkleed, kado gekregen van lieve vriendin en nieuwe broek gescoord (Hema O+)

Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  donderdag 6 november 2014 @ 17:50:41 #265
52229 Chanty
pi_146374435
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 17:48 schreef JufMariska het volgende:

En als tegenwicht voor mijn zwaarmoedigheid: hier word ik dan wel weer ff blij van; tevreden baby op mooi boxkleed, kado gekregen van lieve vriendin en nieuwe broek gescoord (Hema O+)

Tof dat kleed past wel bij jou :D En echt! Het wordt beter. Ik wilde het ook niet geloven. Heel goed dat je aan de bel trekt in ieder geval voor jezelf.
pi_146374489
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 17:50 schreef Chanty het volgende:

[..]

Tof dat kleed past wel bij jou :D En echt! Het wordt beter. Ik wilde het ook niet geloven. Heel goed dat je aan de bel trekt in ieder geval voor jezelf.
+1!
Op alles

En Chanty wat issie leuk O+
pi_146374887
Ik geloofde alle "het wordt beter"s niet toen het hier zo zwaar was. Want niemand kon toch begrijpen hoe moeilijk het was, dacht ik. Maar het bleek gewoon waar! Het wordt écht beter :o
pi_146375066
Ik zat net smsjes en whatsappjes naar mijn vriend te lezen van de beginperiode.
En waar het om draaide was dat F alleen maar wilde plakken/ drinken/ niet weggelegd willen worden. De vreugde bij 5 of 10 minuten slaapjes in de box :')
En dat ik dus elke keer het huishouden wegschoof en vriend reageerde met dat komt wel en anders doe ik het wel zorg jij maar voor de kleine.

En het is allemaal goedgekomen! *O*
pi_146376292
:'( O+ ik moet een beetje huilen van jullie woorden. En dan besef ik heel goed dat ik echt een makkelijke baby heb tot nu toe (en ik geloof t ook echt, dat t nog makkelijker wordt).

Meneee heeft hier weer zijn clustermoment/wakkere uurtjes. Ik ga m zo nog een keer voeden zodrs hij erom vraagt en dan wil hij daarna hopelijk weer lekker een rukje slapen voor middernacht. In de doek en zitten mag blijkbaar toch van hem trouwens. Alleen niet te lang of te stil :')
Kwak
  donderdag 6 november 2014 @ 18:51:38 #270
149959 SQ
snelle trees
pi_146376365
Mijn baby slaapt dus juist al de hele fucking dag. En in plaats van er gebruik van maken en zelf ook te slapen heb ik de hele dag netflix gekeken :') ;( :@
(Ga zo weer op iedereen reageren enzo)
disclaimer
pi_146376644
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 17:48 schreef JufMariska het volgende:

[ afbeelding ]
Oké...
Nu wil ik ook dat boxkleed en die broek!
pi_146376982
Jaaa waar komt dat geweldige boxkleed vandaan?? :)
pi_146378068
Ik heb net een kreunend en steunend jongetje met 39 graden in zijn romper in bed gelegd.
Plus een pcm erin want vind dit iets te hoog en hij is er ongelukkig van -O-
pi_146378119
*print 'het wordt echt beter'-quotes en hangt ze boven bed*

En het kleed is een homemade kado, kan haar vragen of ze ook op bestelling werkt :D
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_146378241
Oooohhh wat had ik het fijn gevonden als ze kon slapen overdag haha! Nu gaat dat gelukkig wel een heel stuk beter :)

Ze heeft vandaag toch maar wel voor het eerst een stukje banaan op :o
Ok, ze is bijna 6 maanden maar nog niet officieel enzo, maar manlief zei dat ze er zó aan toe was. Ze had een goed gevulde fles in no time op en nog steeds honger. En toen heeft ie samen net maxi een stukje gepureerde banaan gegeven en ze at het achter elkaar op, alsof ze het al vaker had gedaan :o

Ik ben nog even aan het verwerken dat het nog voor d'r 6-maanden mijlpaal is gebeurd, maargoed. :')
Tralalalaaa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')