Is bij mij ook niet hoor. Ik lek hooguit. Ik denk dat we daar - gezien de praktische kant - maar blij om moeten zijn.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:26 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb echt nooit t idee dat mijn melk eruit spuithij doet ook best lang over een drinkbeurt...
O kijk er is nog hoop danquote:Op donderdag 6 november 2014 16:28 schreef BlueEyes het volgende:
Twink dat was mijn knulletje ook met 3 maand!
De reuzengroei is genormaliseerd nu, dus krijg nu geen megajongetje meer!
Alhoewel ik wel denk dat over een jaar of 13/14 ik al mijn nek moet verrekken als ik m'n zoonTJE aan wil kijken
Dat is dan in ieder geval niet wat je wilt horen maar dat een cb zich daar bewust van is dat is wel echt een pluspuntquote:Op donderdag 6 november 2014 16:25 schreef Kursor het volgende:
Niet ieder CB (arts/vpk) geeft rare adviezen . Tot op heden maar eigenlijk maar 1 keer echt iets gehad dat stom was. (Weet je wel dat een tepelhoedje je productie remt? Bij kennismaking net na de kraamweek bij oudste...had d'r echt net aan de borst gekregen met hulp van lk en tepelhoedje was de truc...anders alleen maar krijsen...productie was op orde.)
quote:Op donderdag 6 november 2014 14:02 schreef Skittles het volgende:
Ik heb echt door die krampen en het slechte doorslapen (elk anderhalf uur met daarna een uur troosten en in slaap lopen wiegen, sinds 2 dagen opgekrikt naar 2 tot 2,5 uur!) het gevoel van waarom wilde ik een baby en dat er ook nooit een tweede zal komen, maar dan ligt er dit lieve gezichtje naast me op de bank en dan vind ik d'r toch wel heel leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas zie ik dit gezicht veel vaker
Snap dat het zwaar is, maar jeetje. Wat een prachtig gezichtje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Omdat het alleen een 'booster' is, waarvan de toegevoegde waarde in onze optiek erg weinig is, terwijl de bijwerkingen over het algemeen veel heftiger zijn. Van de volgende vaccinaties bekijken we per keer of we ze willen.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:07 schreef Franny_G het volgende:
Waarom wil je die niet, Burdie, en de anderen wel?
Klopt helemaal hoor! Ben er ook blij mee. Alleen dit schoot even in 't verkeerde keelgat. Was namelijk d'r openingszin toen ze de slaapkamer in liep en mij op bed zag voeden. Nog niet voorgesteld of iets. Dat je het na een kennismaking en wat uitleg doet helemaal primaquote:Op donderdag 6 november 2014 16:32 schreef Moppert het volgende:
[..]
Dat is dan in ieder geval niet wat je wilt horen maar dat een cb zich daar bewust van is dat is wel echt een pluspunt
Tof dat kleed past wel bij jouquote:Op donderdag 6 november 2014 17:48 schreef JufMariska het volgende:
Oh heerlijk Chanty! Dat geeft de burger moed![]()
En als tegenwicht voor mijn zwaarmoedigheid: hier word ik dan wel weer ff blij van; tevreden baby op mooi boxkleed, kado gekregen van lieve vriendin en nieuwe broek gescoord (Hema)
+1!quote:Op donderdag 6 november 2014 17:50 schreef Chanty het volgende:
[..]
Tof dat kleed past wel bij jouEn echt! Het wordt beter. Ik wilde het ook niet geloven. Heel goed dat je aan de bel trekt in ieder geval voor jezelf.
Oké...quote:Op donderdag 6 november 2014 17:48 schreef JufMariska het volgende:
Oh heerlijk Chanty! Dat geeft de burger moed![]()
En als tegenwicht voor mijn zwaarmoedigheid: hier word ik dan wel weer ff blij van; tevreden baby op mooi boxkleed, kado gekregen van lieve vriendin en nieuwe broek gescoord (Hema)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |