Wel fijn om te weten dat ze in ieder geval geen pijn heeft verder! En zeker pittig. Krijgen jullie dan voor thuis nog begeleiding of hulp?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:07 schreef geppie het volgende:
Vandaag gesprek met kinderarts gehad en ze gaan morgen met nieuwe medicatie beginnen (nexium) en donderdag horen we of ze vrijdag mee naar huis mag of dat ze het over het weekend tillen. Ze heeft wel duidelijk baat bij een strak schema, wij maakten er op een gegeven moment een potje van omdat ze haar flessen niet leegdronk en dan na twee uur maar van de ellende weer een fles aanboden. Daar krijgt ze echt pas na drie uur weer een fles. Voor de rest heeft de fysio haar nog eens nagekeken en dat was allemaal goed. Geen blaasontsteking en op de reflux na geen andere ziektebeelden. Aan de ene kant fijn maar aan de andere kant zal het huilen niet stoppen maar hoogstens minderen. Logisch maar pittig!
Haha. Moest ook even aan jou denken! Heldin.quote:
Ik ben gewoon vrij onverstoorbaar op dat gebiedquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:15 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Haha. Moest ook even aan jou denken! Heldin.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:21 schreef geppie het volgende:
We krijgen inderdaad ook nog begeleiding van pedagogisch medewerker en een maatschappelijk werker. Krijgen ook een soort videotraining. Dan worden we gefilmd en krijgen feedback daarop.
Heb nu al als tip gekregen dat ik mijn stem als tool moet gebruiken om haar gerust te stellen. Vind ik best lastig omdat ik (vind ik zelf) een monotone viswijvenstem heb en dat oochi-coochi gelul krijg ik mijn strot niet uit
Ohja mijn sig... Ehm.. Kun je dat ook mobiel editen? Ik vermoed dst ik voorlopig geen laptop aam ga zettenquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:00 schreef Razztwizzle het volgende:
Hey Kwak, je lil'fopje is nu the size of a jackfruit, klopt dat![]()
Hier maak ik juist über slechte combinaties. Dat kan Kix dan juist weer. Meestal laat ik hem de kleertjes klaarleggen en trek ik ze M. aan.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:54 schreef Razztwizzle het volgende:
En ik zie nu de megaromper van M. pasgeweldig. Is gewoon een dekentje nu toch
. Wij kregen een plastic regenponcho die mij nog zou passen. Heel handig om m'n kind in te wikkelen als we door de regen gaan wandelen denk ik.
En papa hier kan beter aankleden dan ikik zit altijd zo te wurmen met mouwen enzo, en hij heeft het sneller door. Maar ik maak beter combinaties en snap wèl het verschil tussen een legging en een maillot
.
oh, ik douche / poep echt wel door als ze huiltquote:Op woensdag 5 november 2014 03:31 schreef Razztwizzle het volgende:
SQmoederinstinct gaat dwars door oordoppen heen! Al heb ik ook wel eens een overactief instinct. Sta ik te douchen, ben ik er ineens van overtuigd dat de baby huilt. Ren ik er heen.. Niks
. Ja, een wakker kind omdat ik binnenstormde.
Hier is het tijd voor een slaapzak. Ik vond haar net overdwars in het ledikantje. Breeduit lachendecht met zo'n blik van 'Look what I did
"
![]()
Een dikke laag vaseline voordat hij in bed gaat wil misschien wel helpen? Heeft hier het verwijderen in ieder geval makkelijker gemaakt. Droogde de poep niet zo in op zijn billetjes.quote:Op woensdag 5 november 2014 06:32 schreef _NIKKI_ het volgende:
Sinds T en S vast voedsel krijgen poepen ze echt minimaal 3 keer per dag. Vooral T is een soort poepmachine. Op zich geen probleem, maar T poept telkens als hij in bed ligt. Als ik hem dan uit bed haal (soms pas na 3 uur of na een hele nacht) zit er zo'n aangekoekt stuk poep aan zijn billetjes. En nu zijn zijn billetjes helemaal kapot.Ik maak de billetjes schoon met lauwwarm water en dep het droog met een hydrofiel, maar hij moet er echt hard van huilen. Ik heb er gisteravond daktarin opgesmeerd omdat het eruit begon te zien als een schimmeltje en ik smeer me suf met sudocreme maar echt werken doet het nog niet. Mèh ik vind het echt sneu voor hem.
Het is ook gewoon een ei dat hij telkens in bed poept en dan niet even gaat huilen.
Wat een heerlijke nachtquote:Op woensdag 5 november 2014 08:22 schreef JufMariska het volgende:
Wij hadden na de zware vorige nacht nu een keurige nacht! 20 - 0.00 - 3.00 - 6.00. Alleen na de voeding van 6.00 weer buikpijn, dus eerst een uur op mij gedommeld en nu ligt-ie bij papa (heel veel scheten te laten, zat duidelijk dwars dus)
Beterschapquote:Op woensdag 5 november 2014 08:15 schreef Franny_G het volgende:
I is alweer verkouden.. Het is hier nu echt op en af daarmee. Ik had niet zo heel goede nacht. Om 00.00 kwam ze en om 4.00 weer. Dat ben ik niet zo gewend, want meestal slaapt ze in een ruk door tot 5.00 ongeveer. Nouja, ze zal het wel nodig hebben. Ze drinkt en eet echt veel de laatste dagen, ik heb gewoon ook weer behoorlijke stuwing ineens. Op het kdv dronk ze dan weer niet zo veel, dus volgens mij haalt ze het lekker thuis in...
Herkenbaar, daarom gebruik ik zinkolie door de olie heeft het al kapotte geen last van het vocht. Het loopt er zo overheen en als het heel is gebruik ik witte vaseline.quote:Op woensdag 5 november 2014 06:32 schreef _NIKKI_ het volgende:
Sinds T en S vast voedsel krijgen poepen ze echt minimaal 3 keer per dag. Vooral T is een soort poepmachine. Op zich geen probleem, maar T poept telkens als hij in bed ligt. Als ik hem dan uit bed haal (soms pas na 3 uur of na een hele nacht) zit er zo'n aangekoekt stuk poep aan zijn billetjes. En nu zijn zijn billetjes helemaal kapot. Ik maak de billetjes schoon met lauwwarm water en dep het droog met een hydrofiel, maar hij moet er echt hard van huilen. Ik heb er gisteravond daktarin opgesmeerd omdat het eruit begon te zien als een schimmeltje en ik smeer me suf met sudocreme maar echt werken doet het nog niet. Mèh ik vind het echt sneu voor hem. Het is ook gewoon een ei dat hij telkens in bed poept en dan niet even gaat huilen.
Fijn! Gaat het met jou ook goed, fysiek en mentaal?quote:Op woensdag 5 november 2014 08:46 schreef kwakz0r het volgende:
Hier na de onrustige middag en avond ook een goede nacht. 20.00 tot 21.30 was laatste clustermoment/voeding, toen 2.15 - 5.15 - en ik vermoed zometeen weer als ik van het toilet kom
We proberen dan daarna nog wel even een beetje slaap met hem mee te pakken. Dikke kans dat hij vanaf een uur of 12 tot 16 net als gisteren niet meer wil slapen en steeds wil drinken.
Fysiek zeker. Moet alleen wat meer eetlust krijgen nog...quote:Op woensdag 5 november 2014 08:57 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Fijn! Gaat het met jou ook goed, fysiek en mentaal?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |