XDquote:
Misschien kan je Inso alvast inwerken?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh wacht. Volgens MED ben ik al moderator af. Ik hoef dit helemaal niet meer te lezen
Denk dat er niet voor de 40-45e minuut gescoord zal worden daar.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:07 schreef KingRoland het volgende:
Hoeveel staat het voor Juventus nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt dat je spoilt dat er gescoord is.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, vertel dan ook tegen wie de club speelt die op voorsprong komt.
#volledigeinformatie
Ik las afwerkenquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je Inso alvast inwerken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:08 schreef Typisch het volgende:
Domme opmerking.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Denk dat er niet voor de 40-45e minuut gescoord zal worden daar.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:08 schreef Typisch het volgende:
Als ze je lastig vallen, stuur me een DM je kan altijd op mij rekenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Watskeburt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
dm mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |