Ik dacht dat hij een eenzame homoseksuele zolderkamerautist is en zijn pa doet vergeefse moeite om een partner voor hem te zoeken in de hoop dat hij eindelijk zijn ouderlijk huis gaat verlaten.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:28 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Een vrouw. Libanees (of zoiets). Moet uitgehuwelijkt worden. Is zwaar verliefd geweest op een Libanese zanger, een gladjakker van het zuiverste water, vindt haar broertje stom en haat haar vader, wacht nu op een man. Verdere gegevens ontbreken.
Conclusie: het is óf een zwaar verveelde FOK!ker uit Almere-Buiten of een nog niet uitgehuwelijkte Libanese beroepsklaagster.
het is mr cooper, mapima, gulmez en nog een hele andere roedel met klonen. Dat is een gast.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:19 schreef KaoloJoeka het volgende:
Dit moet mapima wel zijn. Alleen zij kan zo veel bevrediging halen uit 1 specifiek onderwerp.
Jij geilt toch alleen op gezichten.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:18 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik hou van voetbalen ik heb geen kutleven, maar een heerlijk relaxt leven
helaas wil die klootzak vader van me dat ik iets ga doen
Kom er gewoon voor uit dat je een man bent. Dit is gewoon obvious na deze post.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:18 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik hou van voetbalen ik heb geen kutleven, maar een heerlijk relaxt leven
helaas wil die klootzak vader van me dat ik iets ga doen
Pas als ze uitgehuwelijkt is.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Oh mijn hemel, weer zo'n echt, ouderwets Sanasoufi-topicIk dacht dat we er vanaf waren.
quote:Op woensdag 5 november 2014 17:09 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Pas als ze uitgehuwelijkt is.![]()
Alhoewel ze misschien dan ook nog wel blijft komen, maar dan krijgne we het geklaag dat het huishouden doen veel tijd kost en ze daar moe van wordt.
Het is wel geestig...quote:Op woensdag 5 november 2014 16:37 schreef Eyip het volgende:
[..]
het is mr cooper, mapima, gulmez en nog een hele andere roedel met klonen. Dat is een gast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |