Ohja, nou dan wordt het Margriet van der Linden. Die kennen we tenminste niet.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk en niet alleen omdat ik van allebei weet wie ze zijn.
Ik niet in ieder geval, dus dan kan hetquote:Op woensdag 12 november 2014 23:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ohja, nou dan wordt het Margriet van der Linden. Die kennen we tenminste niet.
ik ken haar wel😳quote:Op woensdag 12 november 2014 23:15 schreef djkoelkast het volgende:
Ohja, nou dan wordt het Margriet van der Linden. Die kennen we tenminste niet.
Die naam zegt me serieus niks nee... net als 8 van de andere kandidatenquote:Op zaterdag 15 november 2014 11:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ken je die serieus niet? Is het fijn onder je steen?
Ik ken meestal de meeste kandidaten wel ergens van, maar zij zegt me ook niks.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ken je die serieus niet? Is het fijn onder je steen?
quote:AVROTROS GAAT WIE IS DE MOL? LIVE UITZENDEN
Het populaire tv-programma Wie is de mol? krijgt een nieuw tintje. AVROTROS maakte bekend tijdens de winterpresentatie bekend. Zo wordt de finale voortaan live uitgezonden.
Wie is de Mol? brak aan het begin van dit jaar het eigen kijkcijferrecord. Toch wil publieke omroep AVROTROS het Programme vernieuwen. De afleveringen van het nieuwe seizoen zijn ruim van te voren opgenomen. In tegenstelling tot voorgaande jaren wordt de finale-uitzending vanaf volgend jaar live uitgezonden. In het eigen Vondelpark-complex in Amsterdam wordt de winnaar Wie is de Mol? bekendgemaakt. "En dat is ontzettend spannend, want nieuw, maar ook wel heel erg leuk", aldus presentator Art Rooijakkers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |