quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
KingRoland heeft zitten kloten op wikipedia hoor
http://en.wikipedia.org/w(...)s_League_group_stage
Kijk maar naar Bayern.
Er zijn gedeeltes in Flevoland dat nog te doen zijn, bijvoorbeeld Waliby maar tsja.. ik heb zelfmoordneigingen als ik Almere bezoek.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heel dat eiland mag van mij onder water
zet zijn speed er maar niet bij iddquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
afwerken 17
eerste balcontact 16
Koppen 17
Passen 14
techniek 14
zonder bal 16
evenwicht 17
kracht 17
frans wallage zijn account is ook verdwenenquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bernie de oppergod , jit voor Wallage
is nu weer aangepastquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
frans wallage zijn account is ook verdwenen
ik heb dat als ik jouw woonplaats bezoekquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Er zijn gedeeltes in Flevoland dat wel leuk is, bijvoorbeeld Waliby maar tsja.. ik heb zelfmoordneigingen als ik Almere bezoek.
Zuidelijke deel afsteken en opblazen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Er zijn gedeeltes in Flevoland dat wel leuk is, bijvoorbeeld Waliby maar tsja.. ik heb zelfmoordneigingen als ik Almere bezoek.
Ben eens beroofd in Walibiquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eensquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zuidelijke deel afsteken en opblazen.
wil je vechtequote:Op dinsdag 4 november 2014 20:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik heb dat als ik jouw woonplaats bezoek
ik ben opgegroeid en getogen in lelystadquote:
Nick en Simon op tv , gelijk die tv een paar kanjertrappen verkochtquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
bernie zijn account leeft nog op de server
teringjitske
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |