SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanwege mijn plaatje? Ik vraag het even omdat je me niet bedankt hebt. Maar ik ga ervan uit dat dat de reden is. Kan toch niet anders.quote:
Oh sorry over het hoofd gezien.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Vanwege mijn plaatje? Ik vraag het even omdat je me niet bedankt hebt. Maar ik ga ervan uit dat dat de reden is. Kan toch niet anders.
Gr gr.
De blender die ik wil is 1000 goedkoper in Amerika.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:40 schreef Che_ het volgende:
Ik moet ook een blender. Maar 1000 euro gaat te ver
Ik zal het 4-5x per week gebruiken, maar niet elke dag voor ijsblokjes. Vind boven de 100 voor enkel een blender beetje overkill?quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
De blender die ik wil is 1000 goedkoper in Amerika.!!
Ik ben bereid om 600-800 euro te investeren in een goede blender die jaren meegaat en tenminste elke dag can ice crushen. Wel even goed rondkijken hoe en wat.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:46 schreef Crip het volgende:
Trouwens die vriendin van me heeft me echt in awkward situatie's gezet vandaag. Mi gado, zo'n jongen waar ze mee belt was de hele tijd aan het stalken dus op een gegeven moment ging ze stoppen om met hem te praten en ik dacht helllllllllllll no. Loop ik dus zo door ik zeg zie je zo praat jij maar, gaat die jongen mij roepen en stuurt die zn vrienden naar me toe om te vragen wrm ik niet bleef staan. Like wtf rot op ik ken je niet eens.
Kon ze wel allemaal killen.
Is het ook wel...quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik zal het 4-5x per week gebruiken, maar niet elke dag voor ijsblokjes. Vind boven de 100 voor enkel een blender beetje overkill?
Leuke 'vriendin'quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:46 schreef Crip het volgende:
Trouwens die vriendin van me heeft me echt in awkward situatie's gezet vandaag. Mi gado, zo'n jongen waar ze mee belt was de hele tijd aan het stalken dus op een gegeven moment ging ze stoppen om met hem te praten en ik dacht helllllllllllll no. Loop ik dus zo door ik zeg zie je zo praat jij maar, gaat die jongen mij roepen en stuurt die zn vrienden naar me toe om te vragen wrm ik niet bleef staan. Like wtf rot op ik ken je niet eens.
Pubers..quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:46 schreef Crip het volgende:
Er zijn vast degelijke voor rond de 100. Ik weet alleen niet hoeveel watt sterk genoeg is voor blender. Ik aantal watt echt belangrijk voor apparaten.quote:
Normaal is ze niet zo alleen op bepaalde momenten ( vooral als het steden zijn waar niemand dr kent.quote:
Ik erger me aan zulk gedrag echt, daar heb ik geen tijd of belangstelling voor. Rot op met je scharrels die elke dag op de hoek staan te chillen levenloos. Uitkering of drugs geld.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:49 schreef Landysh het volgende:
[..]
Pubers..
Maar waarom brengt die vriendin van jou jou in zulke situaties als ze weet dat jij er niks van wil hebben? Klinkt niet echt aardig.
Aaaaw, zo cute dit. In mijn tijd deden we voor elkaar briefjes doorgeven in de klas als iemand verkiering wouquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:46 schreef Crip het volgende:
In deze tijd loopt een dertig jarige achter je aan om te vragen waarom je hem geen aandacht geeft. Leuke vooruitgang man, toppie.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
Aaaaw, zo cute dit. In mijn tijd deden we voor elkaar briefjes doorgeven in de klas als iemand verkiering wou
ONZ / Klinkers Vriendenboekje veel plezier! !!!!quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mag ik in jouw poeziealbum tekenen?![]()
:$ :$
Hitsige meisjes proberen tegen te houden..quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:49 schreef Landysh het volgende:
[..]
Pubers..
Maar waarom brengt die vriendin van jou jou in zulke situaties als ze weet dat jij er niks van wil hebben? Klinkt niet echt aardig.
Godver.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ONZ / Klinkers Vriendenboekje veel plezier! !!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik ben al wat langer aan het rondkijken eigenlijk en ik weet gewoon dat die blenders van 100 euro niet kunnen wat ik wil - of niet lang genoeg. Maar ja, een vakantie opgeven voor een blender is ook weer overdreven..quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Er zijn vast degelijke voor rond de 100. Ik weet alleen niet hoeveel watt sterk genoeg is voor blender. Ik aantal watt echt belangrijk voor apparaten.
Laatst trouwens nieuwe gehaktmolen geprobeerd..
Die van kijkshop met 400 wattjes was echt troep, 1x geprobeerd en daarna gelijk aan de kant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |