Goed dat je het zegt. Was net begonnen, maar heb nu het raam ff open gezetquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:03 schreef gaik het volgende:
aluminium smelten in een goed geventileerde ruimte en koolstofmasker gebruiken want pas op met giftige dampen
Wat? Doe jij dat voor 17:00? Ik nooitquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:05 schreef RingBewoner het volgende:
Kom je mooi te laat mee, net een uurtje geleden klaar.
Ja, om 17 uur smelt ik altijd mijn goud.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:06 schreef Queller het volgende:
[..]
Wat? Doe jij dat voor 17:00? Ik nooit
Ow, nee. Dat doe ik nooitquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:08 schreef RingBewoner het volgende:
Ja, om 17 uur smelt ik altijd mijn goud.
Aanbod is zeer verleidelijk. Maak je wel beetje lekkere koffie?quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:10 schreef Queller het volgende:
[..]
Ow, nee. Dat doe ik nooit
Zullen we het een keer samen doen? Dan kan ik van je leren of zo en maak ik koffie
Tuurlijkquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:11 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Aanbod is zeer verleidelijk. Maak je wel beetje lekkere koffie?
quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:15 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zal ik daarna ook nog voor je koken dan?
Ebola waarschijnlijk niet, afhankelijk of je een veiligheidsbril ophad of niet heb je wellicht wel oog-aidsquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:20 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Ben net klaar met het smelten van mijn aluminium. Heb ik nu ebola?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |