Nee, het is allemaal de schuld van die gemene overheid!quote:Op donderdag 13 november 2014 19:05 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Tja, anders lig je weer krom op het moment dat je terug moet betalen. Ik weet nog wel wat besparingtips...
Zorgtoeslag is toch bedoeld om bier te halen? Het is een behoorlijke zorg als het bier op is namelijkquote:Op donderdag 13 november 2014 19:23 schreef Renesite het volgende:
Sowieso zorgtoeslag!!!!!!
Maak dat gelijk over naar de zorgverzekering net als huurtoeslag tot voor kort...
En jij bent een aansteller, klaar!quote:Op donderdag 13 november 2014 19:03 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
EN in de maandan dat je amper wat binnenkrijgt zeker elk dubbeltje omdraaien, terwijl je die paar tientjes dan prima kan gebruiken....
Het is gewoon een kutsysteem, klaar!
19 november dusquote:Op donderdag 13 november 2014 18:57 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Omdat het een prijsvechter is, verwacht ik dat ze tot het laatste moment wat wettelijk mag, wachten met de premie voor 2015.
Als dat de datum is waraop het moet van de overheid, dan zal de premie 1 seconde voor middernacht beschikbaar worden waarschijnlijk....quote:
Enig idee wat de behandeling gaat kosten bij de tandarts? Zou toch een offerte opvragen zodat je wellicht een jaar een AV Tand erbij neemt, kan bij zo'n behandeling vaak wel uit.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:20 schreef outcast_within het volgende:
Ik zit nu bij de HEMA met een hoog eigen risico. Alle zorg wel kunnen uitstellen tot nu toe dit jaar.
Volgend jaar wil ik, twee wortelkanaalbehandelingen waarvan 1 al gedaan was,maar ze zijn er een vergeten en hebben er een porseleinen kroon erop gezet dus die ingreep mag ik betalen, 1 lekkende vulling, Contactlenzen of bril, steunzool, mss anti-mijt beddengoed, een bezoek naar de kno om te kijken of er iets te doen valt aan mijn neus die heel vaak dicht zit en een snurk probleem.
Ben benieuwd of ik iets ga vinden. Maar volgens mij betaal je het allemaal toch zelf. Iets wat 200euro zou kosten, om dat te verzekeren betaal je per maand 18 euro extra voor bijvoorbeeld
Wordt moeilijk, omdat fysio in de aanvullende pakketten zit, die mensen voornamelijk afsluiten als ze er ook gebruik van maken, waardoor dit moeilijk te verzekeren wordt nu en in de toekomst....quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:19 schreef Qwea het volgende:
Iemand die hier toevallig een verzekering kent waarbij je onbeperkt fysio zonder medische screening vooraf hebt? Heb nu 27 behandelingen en als ik onbeperkt wil, mag ik in dit jaar niet meer dan 10 behandelingen gehad hebben.. Niet gelukt
Aanvullende pakketten zijn er dus wel met onbeperkt fysio, maar of met medische selectie of terng tyfus duurquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:36 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Wordt moeilijk, omdat fysio in de aanvullende pakketten zit, die mensen voornamelijk afsluiten als ze er ook gebruik van maken, waardoor dit moeilijk te verzekeren wordt nu en in de toekomst....
vorig jaar was er wel een manier, via menzis als fnv lid. Je moest dus lid worden van fnv en via hun collectief was er een onbeperkt fysio pakket welke het meest gunstig was (zonder keuring)quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aanvullende pakketten zijn er dus wel met onbeperkt fysio, maar of met medische selectie of terng tyfus duur
Ik ben fnv lidquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:54 schreef rene90 het volgende:
[..]
vorig jaar was er wel een manier, via menzis als fnv lid. Je moest dus lid worden van fnv en via hun collectief was er een onbeperkt fysio pakket welke het meest gunstig was (zonder keuring)
1500euro+quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:42 schreef CountingStars het volgende:
[..]
Enig idee wat de behandeling gaat kosten bij de tandarts? Zou toch een offerte opvragen zodat je wellicht een jaar een AV Tand erbij neemt, kan bij zo'n behandeling vaak wel uit.
Bril vergoeding kan nooit uit met wat je voor de premie betaald maar steunzolen worden vaak uit dezelfde AV vergoed dus wellicht nu wel.
Bekendmaking voor FNV collectief komt gelijk met premies van Menzis.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben fnv lid![]()
Eens kijken of dat dit jaar ook zo is.
Heb nog steeds geen brief ontvangen met het nieuwe bedrag enzo.
En dat komt dus omdat mensen alleen die pakketten afsluiten als ze het nodig hebben...quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aanvullende pakketten zijn er dus wel met onbeperkt fysio, maar of met medische selectie of terng tyfus duur
Deadline is 19 novemberquote:Op maandag 17 november 2014 12:33 schreef Skv het volgende:
Premies worden deze week toch allemaal bekend? Ik ben benieuwd naar wat Anderzorg doet.
Juist. Mijn keuze zal simpel zijn: maximaal ER en basis. Hopelijk korting bij ineens betalen. En dan de goedkoopste nemenquote:
Precies datquote:Op maandag 17 november 2014 12:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Juist. Mijn keuze zal simpel zijn: maximaal ER en basis. Hopelijk korting bij ineens betalen. En dan de goedkoopste nemen
Ik ook alleen nog wel een tanddingetje erbij, korting voor betaling ineens zal er wel bijzitten.quote:
Radar was wel heel vriendelijk tegen onze minister.quote:Op maandag 17 november 2014 19:43 schreef Ambrosius het volgende:
Zometeen in Radar een item hierover.
Ook mijn grote frustatie. .....quote:Op maandag 17 november 2014 22:37 schreef eight het volgende:
[..]
Radar was wel heel vriendelijk tegen onze minister.
Er is verdomme geen verzekeraar die vooraf kan aangeven wat een simpele veelvoorkomende behandeling gaat kosten
Dit komt door mensen zoals jijquote:Op maandag 17 november 2014 06:45 schreef xenoss het volgende:
Maar de bril en lens-vergoedingen zijn idd al gedaald. Dit jaar kon ik nog maar 100 euro scoren, dat was 2 jaar terug nog het dubbele. Polissen van 2015 heb ik nog niet bekeken.
Ik ook weer dit jaar.quote:Op maandag 17 november 2014 19:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ook alleen nog wel een tanddingetje erbij, korting voor betaling ineens zal er wel bijzitten.
Ik heb het ook gezien. Het is te belachelijk voor woorden.quote:Op maandag 17 november 2014 22:37 schreef eight het volgende:
[..]
Er is verdomme geen verzekeraar die vooraf kan aangeven wat een simpele veelvoorkomende behandeling gaat kosten
Welke minister?quote:Op maandag 17 november 2014 22:37 schreef eight het volgende:
[..]
Ik kan begrijpen dat ervoor de vele behandelingen die er zijn niet met een druk op de knop een prijs op te vragen is.quote:Op maandag 17 november 2014 22:45 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ook mijn grote frustatie. .....![]()
![]()
![]()
Het kan toch niet zo zijn dat je naar een winkel gaat om iets te kopen zonder dat daar prijsjes bij staan en dat je bij de kassa verplicht wordt om te betalen wat je hebt gepakt..... en als je naar de prijs vraagt voor de kassa dan zegt men, sorry dat weet ik niet![]()
Kassa ging hier ook al over afgelopen zaterdag....
ALs er een website was waar je zelf de prijzen kon aangeven van behandelinge, dan zou ik alle behandelingen, die ik ooit gehad hebt, daar neerzetten en ik hoop dat miljoenen andere mensen dat ook doen. Dan kunnen mensen daar zoeken of iemand anders als die behandeling eerder heeft gehad met prijs.
Dat wordt wel een enorme database met 810 prijzen per code/behandeling![]()
![]()
Dit is echt niet meer uit te leggen aan een gewoon mens![]()
Dan moet het zo maar, maar het kost mij teveel tijd om dat initiatief vorm te geven....
Excuus, geen minister maar iemand van de 2de kamer. Ik kom even niet op de naam.quote:
Rouvoet?quote:Op maandag 17 november 2014 23:20 schreef eight het volgende:
[..]
Excuus, geen minister maar iemand van de 2de kamer. Ik kom even niet op de naam.
Yepquote:
Die is geen tweedekamerlid. Die zat er als voorzitter van Zorgverzekeraars Nederland.quote:
Goed dat je het even rechtzet. Het verklaard ook gelijk zijn laconieke houding.quote:Op maandag 17 november 2014 23:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die is geen tweedekamerlid. Die zat er als voorzitter van Zorgverzekeraars Nederland.
Dat is geen reclame voor Univé.quote:Op maandag 17 november 2014 23:28 schreef Leandra het volgende:
Premievoorstel van Univé ontvangen, maar op de site van ONVZ uitgerekend dat ik daar voor hetzelfde bedrag (collectief) veel betere aanvullende verzekeringen kan krijgen, daarbij heeft ONVZ wel vrije artsenkeuze en word ik een beetje moe van de manier waarop Univé tegenwoordig werkt.
Zowel het gezeur over wat men vergoedt (de tandarts die een wortelkanaalbehandeling op twee facturen factureert, en Univé die dan ineens niets wil vergoeden omdat de ene code alleen maar tegelijk met de andere code gefactureerd mag worden) en dat men op de website de suggestie wekt dat een zorgverlener die geen contract met hen heeft, geen betrouwbare zorgverlener zou zijn.... en dat laatste vind ik echt heel smerig.
Nee, en ik was echt een hele trouwe klant, had al m'n verzekeringen daar, maar inmiddels op m'n zorgverzekering na geen enkele meer.... sterker nog; ik heb tot vorig jaar nooit een andere verzekeraar gehad dan Univé of haar voorganger (in mijn geval DLG voor de auto- en inboedelverzekering en dergelijke), en toen ooit de vrije keuze qua ziekenfonds kwam ben ik ook gelijk overgestapt van het (verplichte) regionale ziekenfonds naar Univé, maar ik heb het echt helemaal gehad.quote:Op maandag 17 november 2014 23:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is geen reclame voor Univé.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |