Omdat jullie 1 jaar samen zijn zeker?quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:07 schreef bulldogking123 het volgende:
TS is op zoek naar 365 rode rozen,
Nee voor haar verjaardagquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Omdat jullie 1 jaar samen zijn zeker?
Waarom koop je dan niet gewoon 1 roos?
1 roos staat voor 1 jaar, moet goed zijn toch?
Hoe duur weet ik niet, goedkoper dan bij de bloemist in ieder geval. Je kunt er 1 bellen, even googlen leverde me deze op: http://www.rozenkwekerijkeijsers.nlquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:09 schreef bulldogking123 het volgende:
[..]
Ja heb je gelijk aan, maar weet je ook hoe duur dit is?
365quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:10 schreef imikethat het volgende:
Wat moet je met 356 rozen, dat zijn 30 boeketten ofzo
Man man man. Dan denk je misschien romantisch te zijn. Maar Wtf moet ze er mee. Koop dan 12 rozen en ga een weekendje weg ofzo.quote:
Ik denk ik kom met wat anders aan haha:)quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:12 schreef Momo... het volgende:
Kun je niet beter een sieraad kopen voor zon bedrag?
Ja maar maat kijk eens hoeveel dat er zijnquote:
Wat heb jij je vriendin gegeven?quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:14 schreef CherryOnTop het volgende:
Mijn god wat een cliche en erger nog, nutteloos cadeau. Koop wat fatsoenlijks voor die paar honderd euro.
Ik heb mijn vriend een gopro gegeven.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:15 schreef bulldogking123 het volgende:
[..]
Wat heb jij je vriendin gegeven?
Inderdaad. Compleet debiel en afgezaagd. Hoeveel vazen kun je vullen met 365 rozenquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:13 schreef imikethat het volgende:
[..]
Ja maar maat kijk eens hoeveel dat er zijn
Dit zijn er 100 en jij hebt er 3,5 keer zoveel van
[ afbeelding ]
Een beste kwak in dr smoelquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:15 schreef bulldogking123 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:14 schreef bulldogking123 het volgende:
[..]
Wegwezen (k)neus. Ga maar ergens anders ouwehoeren met je LAFCA
Geef gewoon een weekendje weg ofzo, altijd leukquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:15 schreef bulldogking123 het volgende:
[..]
Wat heeft ze voor hobby's?quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:17 schreef bulldogking123 het volgende:
Prima, ik stop met dat rozen gebeuren:$
Iemand ideeën? Ik al wel wat hoor , maar ik wil graag wat meer geven!
Gast, wij kennen je vriendin toch niet? Houd gewoon vast aan je eigen idee joh.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:17 schreef bulldogking123 het volgende:
Prima, ik stop met dat rozen gebeuren:$
Iemand ideeën? Ik al wel wat hoor , maar ik wil graag wat meer geven!
Praktisch is het nieuwe romantisch.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:19 schreef Tja..1986 het volgende:
Okee, misschien is het niet heel erg origineel maar romance lijkt wel dood hier.
Bah.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:19 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Praktisch is het nieuwe romantisch.
Jij ziet hem graag vrijgezel hè, jij ouwe snoepertquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:19 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Gast, wij kennen je vriendin toch niet? Houd gewoon vast aan je eigen idee joh.
Ik moest wederom lachenquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij ziet hem graag vrijgezel hè, jij ouwe snoepert
Ja, want relaties lopen altijd stuk omdat de vrouw honderden rozen krijgt. Misschien is het afgezaagd, maar de meeste stellen doen nooit iets romantisch. Dan liever iets wat afgezaagd is.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij ziet hem graag vrijgezel hè, jij ouwe snoepert
beter idee inderdaad.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:47 schreef Apotheose het volgende:
anders gooi je 365 rozenblaadjes op het bed.![]()
Sorry, maar wordt ze 365? Dan zou ik haar netjes inruilen tegen een nieuwer exemplaar.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:07 schreef bulldogking123 het volgende:
TS heeft al paar kleine cadeautjes aangeschaft maar is op zoek naar 365 rode rozen, liefst zo goedkoop mogelijk natuurlijk.
Waar de neuk vindt TS 365 rozen zonder deze zelf te plukken-.-
Ligt maar helemaal aan je idee van romantisch natuurlijk, een ander kan iets romantisch vinden waarvan jij denkt "dat word ik niet warm of koud van".quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:45 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Misschien is het afgezaagd, maar de meeste stellen doen nooit iets romantisch.
In theorie heb je gelijk, maar TS wil (uitgaande van een fatsoenlijke kwaliteit) ongeveer 500 euro stuk slaan op een overmaat aan rozen en dat is toch een beetje overdreven...quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:40 schreef Dehelerambam het volgende:
Doe gewoon wat jullie leuk vinden joh. Wat weten ze daar hier nou van?
Jij bent zeker 16, 365 rozenquote:
Er wordt hier opgeroepen tot een nuttig cadeau waar ze iets aan heeft. Dat vind ik nogal een niet romantische insteek.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:08 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ligt maar helemaal aan je idee van romantisch natuurlijk, een ander kan iets romantisch vinden waarvan jij denkt "dat word ik niet warm of koud van".
Vrijwel alles is nuttiger dan 365 rozen dus dat is niet zo lastig. Je kunt ook romantisch doen met 1 roos, of 12 rozen. En er iets bij kopen waar ze wel wat aan heeft.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:25 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Er wordt hier opgeroepen tot een nuttig cadeau waar ze iets aan heeft. Dat vind ik nogal een niet romantische insteek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |