Het is maar één keer weekend, maar wel de hele week bijna weekend.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:35 schreef KitKatChunky het volgende:
alweer bijna weekend?
Hoe vaak is het weekend hier?
Dit.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het is maar één keer weekend, maar wel de hele week bijna weekend.
maar bijna is relatiefquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:42 schreef Maringo het volgende:
[..]
Helemaal niet. Eerst komt nog 2015 t/m 2019.
Bijna weekend, maar nog genoeg tijd om weer nieuwe te halen.quote:
Gelukkig wel!quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Bijna weekend, maar nog genoeg tijd om weer nieuwe te halen.
Wat?quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:39 schreef BBQSausage het volgende:
Blijft toch gek dat ONZ gewoon SCD heeft geheten.
Had vast cola op xdquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:39 schreef BBQSausage het volgende:
Blijft toch gek dat ONZ gewoon SCD heeft geheten.
I can play this game.quote:
gewoon je strap trekken en in het rond gaan schietenquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:51 schreef eenjongen... het volgende:
Bijna weekend? Ik heb nog 2 tentamens:(
en als david en bbq zo doorgaan is het ook einde ONZ binnenkortquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:51 schreef Sardu het volgende:
Bovenstaande is natuurlijk het ultieme bewijs waarom SCD geen lang leven had.
Haha, nee, ik geniet liever nog even van het leven.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon je strap trekken en in het rond gaan schieten
quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
MED / Hernoeming Onzin voor je leven! naar SCD
MED / Veranderingen voor SCD en SC
Gelukkig zitten er nog een aantal in de sc hier die het niveau nog net boven het gemiddelde trekken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en als david en bbq zo doorgaan is het ook einde ONZ binnenkort
Haha, ja man.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en als david en bbq zo doorgaan is het ook einde ONZ binnenkort
nee joh, bij deze ben jij de trendsetter van een nieuwe hypequote:Op dinsdag 4 november 2014 14:54 schreef Maringo het volgende:
Zo te zien heb ik de nieuwe ondertitel hype gemist.
Tijd voor nieuwe elastiekjes?quote:
Ik had deze topics in m'n bookmarks staan.quote:
Damn..quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
nee joh, bij deze ben jij de trendsetter van een nieuwe hype
quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:54 schreef Maringo het volgende:
Zo te zien heb ik de nieuwe ondertitel hype gemist.
Je doet maarquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het is lullig om opmerkingen over jouw reet terug te maken he
Jij bent een faalquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En dan zeg je het tegen hem in derde persoonsvorm.![]()
Faal.
Condoom is gescheurd, toen werd ik zwanger en poepte ik een davidje uit en nu heb ik die wondenquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ja het ging een beetje fout volgensmij
quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:57 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
jij wordt nog steeds anaal vernederd
Oke BBQquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ga dan wel verder zoals je begonnen bent.
"BBQ is een faal"
quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:59 schreef Toto69 het volgende:
Ik zie David later wel thuiskomen met een ladyboy uit Thailand.
hij importeert er gewoon eentje via internetquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:59 schreef Toto69 het volgende:
Ik zie David later wel thuiskomen met een ladyboy uit Thailand.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:00 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
hij importeert er gewoon eentje via internet
Zou het nog steeds wel proberen met een Russische schone.quote:
klopt, maar ik weet niet hoe lang ik dit nog volhoudtquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gelukkig zitten er nog een aantal in de sc hier die het niveau nog net boven het gemiddelde trekken.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zou het nog steeds wel proberen met een Russische schone.
Beginletter?quote:
Ohquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:01 schreef d4v1d het volgende:
maar dat is niet zo moeilijk na spatieloos
Mijn post was juist om je een beetje te stimuleren.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
klopt, maar ik weet niet hoe lang ik dit nog volhoudt
Kom nou maar gewoon MC doen gvdquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
klopt, maar ik weet niet hoe lang ik dit nog volhoudt
maar mijn internetquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:02 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Kom nou maar gewoon MC doen gvd
Jij steekt zeker dingen in je plasgaatje.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben jou niet. Ik stop geen dingen in mijn reet.
Dan stikt ie!quote:
Ik heb het gevoel dat je me ontwijkt WPquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar mijn internet![]()
![]()
zit op mobiel nu_
Ik heet geen Fopje.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jij steekt zeker dingen in je plasgaatje.
Goh, iemand die van de verkeerde kant is die op het verkeerde gedeelte van internet komt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:04 schreef d4v1d het volgende:
Ik kwam een keer op de verkeerde kant van het internet en zag dat.
Sindsdien een trauma
Kom danquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Goh, iemand die van de verkeerde kant is die op het verkeerde gedeelte van internet komt.
Struggles.
noh bbyquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:04 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je me ontwijkt WP
Is dat niet de reden dat hij achterstevoren loopt dan?quote:
moet je minder virussen downloadenquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
noh bby![]()
nee mijn internet op mijn computer is om te huilen
duur 3 minuten om een pagina te laden
quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is dat zoiets als die animaties van windows media player?
quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:06 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
moet je minder virussen downloaden
mijne welquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:08 schreef BBQSausage het volgende:
Mijn naam hier zegt niks over mij IRL.
haha nee ik dacht misschien handel je in parkietenquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh en dan ben ik maar meteen een crimineel?
lekker generaliserend zeg
ik wilde het gewoon even duidelijk makenquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar heb je dat icoontje voor je naam ook al voor.
quote:
welke faal ISP zit je bijquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ze hebben vannacht werkzaamheden verricht aan internet en telefonie
gvd
Het is wel duidelijk ja.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:11 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
ik wilde het gewoon even duidelijk maken
Oh.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:11 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Geen zin om dezelfde sneue foto weer op te zoeken...
Vond het geen topper van een band toen ik er wat van hoorde.
De mijne wel...quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:08 schreef BBQSausage het volgende:
Mijn naam hier zegt niks over mij IRL.
ik ook, matig ding is dat toch. Tijd geleden hadden ze op hun website iets dat je gewoon via je pc tv kon kijken, hebben ze dat weggehaald...quote:
oh ik kijk geen tvquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:14 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
ik ook, matig ding is dat toch. Tijd geleden hadden ze op hun website iets dat je gewoon via je pc tv kon kijken, hebben ze dat weggehaald...
Ow.. wacht...quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh.Is geen gifje die ik zelf heb gemaakt, het ging mij meer om die optie.
huh?quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:16 schreef Sardu het volgende:
Altijd lastig met een browser die geen .gif afspeelt.
Jongeh.. vroeger hele onderbroeken moeten weggooien door die screamers. Mijn begeleider heeft dat allemaal uitgeschakeld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ow.. wacht...![]()
Altijd lastig met een browser die geen .gif afspeelt.
I stand corrected.
quote:
Eigenlijk slaat t nergens op. Hihaho.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:24 schreef Sardu het volgende:
Stuk software
http://www.sarducd.it/
Restaurant in Emmen
http://susardu.nl/
Een taal
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Sardinian_language
En waar het eigenlijk vandaan komt: een film/personage
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Blood_Sucking_Freaks
[..]
wat een troll, geef jezelf maar een schouderklopje hoor knul!quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk slaat t nergens op. Hihaho.
[ afbeelding ]
Ik aai altijd mijn linker teelbal want daar zit een bultje op.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:27 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
wat een troll, geef jezelf maar een schouderklopje hoor knul!
quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik aai altijd mijn linker teelbal want daar zit een bultje op.
Als ie later groot is...quote:
Jawel maar lukt nietquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:42 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
moet jij niet je FTech leren?
Ah.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk slaat t nergens op. Hihaho.
[ afbeelding ]
nee? Ik heb ook FTech gehad, maar dat was nog met de grote held van woggelumquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jawel maar lukt niet
Ze zeggen trouwens dat vorig jaar eerste keer FTECH is gegeven?
In 2007 dus?quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:45 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
nee? Ik heb ook FTech gehad, maar dat was nog met de grote held van woggelum
Die film is wel baas.quote:
Ik heb het in 2011 ofzo gehad, maar het kan heel goed dat ze het vak hebben hergerealiseerd en alle onderwerpen anders zijn nu.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
In 2007 dus?![]()
Ik heb namelijk wel een toets van 2007 maar oud bestuur beweerd dat dit niet kan
Hallo user die ik niet kenquote:
Hm oké, apartquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:47 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik heb het in 2011 ofzo gehad, maar het kan heel goed dat ze het vak hebben hergerealiseerd en alle onderwerpen anders zijn nu.
Ik moet je heel eerlijk bekennen dat ik geen flauw idee het welk boek er bijhoort en waar het over gaatquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hm oké, apart![]()
Heb t van Arntzen maar het Is niet bepaald duidelijk wat je moet leren.
We moesten met een dictaat lerenquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:51 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik moet je heel eerlijk bekennen dat ik geen flauw idee het welk boek er bijhoort en waar het over gaat
Hier ben jij veel te blank voorquote:
Dan is er veel anders.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
We moesten met een dictaat leren
Oude mannenpap is altijd wat geel.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wel een beetje vreemde mannenpap dan.
Vast niet, ik was er niet bij gisteren.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:17 schreef BBQSausage het volgende:
Die andere gifjes zullen vast niet minder smerig geweest zijn.
quote:
quote:
En ze is met de fiets he, en de reservesleutel is ook wegquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zal ik ook doen als ik zo´n kind had.
Natuurlijkquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:43 schreef Sardu het volgende:
[..]Don't judge the messenger.
Is dat appelsap?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
True. Toch drink ik liever appelsap.quote:
Precies!quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:48 schreef Monopoly het volgende:
Die dude spaart het hele jaar zijn fapsels op in flessen. De heldBenieuwd naar komend jaar.
Hahahahahaha, hij is wel devotedquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Precies!
Hier de jaargangen '07 tot '11
http://imgur.com/r/all/91XlK
Bijna weer kerst [ afbeelding ]
Geldt daar het zelfde voor als wijn? Hoe langer het staat des te beter het wordt? Je klinkt als een ervaringsdeskundige.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Precies!
Geen idee eigenlijk. Als je het graag wil weten dan kan ik het wel een jaartje voor je bewaren.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:53 schreef Casaa het volgende:
[..]
Geldt daar het zelfde voor als wijn? Hoe langer het staat des te beter het wordt? Je klinkt als een ervaringsdeskundige.
Weer wat geleerd. Met kiwi heb je daar toch ook ''last'' van? En van eieren wordt het witter..quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Als je het graag wil weten dan kan ik het wel een jaartje voor je bewaren.![]()
Ik weet wel dat wanneer je veel pepermuntjes eet het daar ook naar gaat smaken.
2012 en 2013 ontbrekenquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Precies!
Nu alleen de hamvraag: Hoe creëer je het beste zaad?quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Als je het graag wil weten dan kan ik het wel een jaartje voor je bewaren.![]()
Ik weet wel dat wanneer je veel pepermuntjes eet het daar ook naar gaat smaken.
Er zullen vast studies zijn gedaan naar de optimale productie van zaad.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:59 schreef Casaa het volgende:
[..]
Nu alleen de hamvraag: Hoe creëer je het beste zaad?
veel groenten en fruit eten, veel water drinkenquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:59 schreef Casaa het volgende:
[..]
Ananas en mango hetzelfde. Hoe je het beste zaad maakt is mij volledig onduidelijk. Weet wel hoe je het kan verknallen. (koffie roken e.d.)quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:59 schreef Casaa het volgende:
[..]
2013 staat in de spoiler erboven. 2012 kan ik niet vinden.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:59 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
2012 en 2013 ontbreken![]()
wie is deze gast?
kan ik hem vinden op 4chan?quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
2013 staat in de spoiler erboven. 2012 kan ik niet vinden.
Hij heet de Christmas jizzer.
Denk dat een zoekmachine je wel verder kan helpen.quote:
zoveel interesse heb ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Denk dat een zoekmachine je wel verder kan helpen.
quote:
Die Alzheimer kickt er al behoorlijk in?quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:04 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
zoveel interesse heb ik ook niet hoor
wat bedoel je hiermee?quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
[..]
Die Alzheimer kickt er al behoorlijk in?
Zaad smaak, misschien kun je de vrouwtjes er wel mee verleiden. Sta je in de discotheek je overheerlijke kiwi-mannenpapshake te verkopen aan wellustige vrouwen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er zullen vast studies zijn gedaan naar de optimale productie van zaad.
Ja tochquote:
Morgen werken en leren, vrijdag vrijquote:
Heb je nog steeds geen vriendin?quote:
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb je nog steeds geen vriendin?
Nawhquote:
Geen vriendquote:
Ohja, leren.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Morgen werken en leren, vrijdag vrij
quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:12 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ohja, leren.
Natuurkunde is op vrijdag
Ik verwachtte meer adoratiequote:
Eitjequote:Op dinsdag 4 november 2014 18:18 schreef DrNick het volgende:
Elektrische installatie, optica, krachten, automatisering en misschien en beetje thermodynamica.
VAquote:
VAquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik verwachtte meer adoratie
Waar heb je moeite mee dan?quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:20 schreef DrNick het volgende:
[..]
Geen idee, heb geen huiswerk gemaakt.
Doe maar slimquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:23 schreef LittleBrownie het volgende:
Optica en thermo zijn super easy. Krachten en elektrische installatie Is beetje oefenen. Automatisering heb ik niet gehad maar klinkt niet al te moeilijk
quote:
Het valt ook wel mee allemaal, maar toch.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:23 schreef LittleBrownie het volgende:
Optica en thermo zijn super easy. Krachten en elektrische installatie Is beetje oefenen. Automatisering heb ik niet gehad maar klinkt niet al te moeilijk
VWO stof is voor ons eerstejaars stof. Redelijk goed gescoordquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Alleen wiskunde faal ik wel eens
Welke watquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:42 schreef DrNick het volgende:
Gvd, die uitwisseling heeft die fluit als ringtone_!
quote:
Neequote:
Ja die praten hardquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:52 schreef DrNick het volgende:
Nu zegt ze iets Italiaans tegen iemand maar best heel luid
Oh okéquote:
Denk dat ik wel weet je bedoeltquote:
yeah, it didnt go back on after thatquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:59 schreef DrNick het volgende:
[..]
Have you tried turning it off and on again?
Dit is in de kamer hiernaast gaande.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:59 schreef KitKatChunky het volgende:
zit je op myfreecams ofzo en hier een live verslag te geven?
Oh, awquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:00 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
yeah, it didnt go back on after that
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |