Hoezo? Jij wil niet naar Zermatt?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:48 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ah vandaar ben geen zwitserland expert, mijn vriendin daarin tegen kan er niet over ophouden met praten erover. Hopelijk vind ze deze posts dan ook niet.
quote:Op donderdag 6 november 2014 12:12 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Geen commentaar. anders wordt het spam Zermatt gehalte hier in huis gigantisch hoog.
?quote:Op donderdag 6 november 2014 12:12 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Geen commentaar. anders wordt het spam Zermatt gehalte hier in huis gigantisch hoog.
Ik kan daar pas een gedegen antwoord op geven zodra ik weet waar ik nou precies mee bezig ben. Maar op dit moment ben ik geneigd te zeggen dat januari/februari het beste uitkomtquote:Op donderdag 6 november 2014 20:30 schreef Jero_nimo het volgende:
Willen jullie liever de UHT in de kou lopen, januari/februari, of wat later, maart/april? En wat komt beter uit met de schema's en/of agenda, of zal ik gewoon alle maanden in de datumprikker gooien?
Ik heb mw Frsh voorgesteld om zomervakantie 2015 in Zwitserland te houden. Krijg ik als antwoord: "Ze hebben daar geen strand"...quote:Op donderdag 6 november 2014 09:39 schreef Guard het volgende:
Bedankt Mo, nu zit ik weer op de site van de Ultraks te kwijlen
Wat mij betreft ergens in januari.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:30 schreef Jero_nimo het volgende:
Willen jullie liever de UHT in de kou lopen, januari/februari, of wat later, maart/april? En wat komt beter uit met de schema's en/of agenda, of zal ik gewoon alle maanden in de datumprikker gooien?
quote:Op donderdag 6 november 2014 20:51 schreef Frsh het volgende:
[..]
Ik heb mw Frsh voorgesteld om zomervakantie 2015 in Zwitserland te houden. Krijg ik als antwoord: "Ze hebben daar geen strand"...
Januari/begin februari zou uitstekend uitkomen in mijn schema naar een M op 21 februari.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:30 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik ben er erg hard over aan het denken, die 30 op de Ultraks klinkt wel erg goed.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:51 schreef Frsh het volgende:
[..]
Ik heb mw Frsh voorgesteld om zomervakantie 2015 in Zwitserland te houden. Krijg ik als antwoord: "Ze hebben daar geen strand"...
Zeg dat eerder dan..quote:Op donderdag 6 november 2014 21:14 schreef Guard het volgende:
Godver ik moet van die site wegblijven
quote:Op donderdag 6 november 2014 20:32 schreef YUR het volgende:
zodra ik weet waar ik nou precies mee bezig ben
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:33 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Zeg dat eerder dan..![]()
[ afbeelding ]
Kan nog!quote:Op donderdag 6 november 2014 21:35 schreef motorbloempje het volgende:
Jammer dat we begin 2015 niet naar NL gaan (behalve na het rennen van een marathon in DL) anders hadden we ook het UHT wel mee kunnen/willen hobbelen
Maar het kan wel, je kan best nog naar NLquote:Op donderdag 6 november 2014 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, dus niet, want we gaan begin 2015 niet naar NL
Hoe schakel je minder abrupt om dan?quote:Op donderdag 6 november 2014 21:34 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik vind de omschakeling erg abrupt. Maar persoonlijk denk ik wel dat trails wel meer "jouw ding" is dan asfalt loopjes. Ook al vind jij ze beiden leuk.
[..]![]()
![]()
betaal jij?quote:Op donderdag 6 november 2014 21:38 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Maar het kan wel, je kan best nog naar NLNog tijd genoeg voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |