quote:Op donderdag 6 november 2014 21:41 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Maken we er gewoon een tripje om de Mont-Blanc van...
Ja joh, wrijf het er effe in...quote:Op donderdag 6 november 2014 21:33 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Zeg dat eerder dan..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
It's only moneyquote:Op vrijdag 7 november 2014 07:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Zermatt
Erg gaaf, zowel in de winter als in de zomer, maar behoorlijk prijzig.
True, true...quote:Op vrijdag 7 november 2014 08:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
True, maar money kan je ook naar andere mooie plekken brengen.
Die zag ik ook al op FB voorbij komenquote:Op vrijdag 7 november 2014 08:02 schreef Guard het volgende:
Daily pic provided by Frosty
[ afbeelding ]
![]()
Hmm ja iedereen hier volgt Frosty natuurlijk al op FB.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die zag ik ook al op FB voorbij komen
Maar dan zonder de helm.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:43 schreef Mr.B. het volgende:
Van die mijnwerkerachtige lampen op je hoofd? Cool!
Grand Canyonquote:
Ah, veel plezier! Daar moeten wij ook nog 's rennen. ZIjn er al wel eens met de motor doorheen gekomen (weggedeelte dus)quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:14 schreef Murmeli het volgende:
Gaaf mo en wolve! Veel plezier alvast.
*gaat frosty zoeken*
Vanmiddag cheddar gorge ren/trail/wandeltijd
Vanmiddag maar ff halen. Vond het eerste nummer ook wel aardig.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Vanaf vandaag ligt Losse Veter magazine 2 in de winkels. In dit nummer veel aandacht voor trailrunnen. Zo legt Steven Pauwels in het artikel ‘Trailrunnen voor laaglanders’ uit wat trailrunnen inhoudt, wat er bij komt kijken en wat er van de lopers verwacht. Naar aanleiding van het verschijnen van het blad hebben we hem gevraagd om een drietal eenvoudige maar essentiële tips te geven voor trailrunners. In onderstaande video gaat hij hier verder op in.
http://losseveter.nl/2014(...)ners/#comment-169266
Rennen naar de winkel!
Tsssk, een schande voor je eigen topicreeks! Hoe verder hoe beter toch!quote:
Eigenlijk is het Zwabber's reeks, want van hem moesten we wegquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:46 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Tsssk, een schande voor je eigen topicreeks! Hoe verder hoe beter toch!
http://losseveter.nl/2013(...)en-en-korte-suikers/quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:17 schreef Guard het volgende:
Steven is best wel een baas![]()
Niet meer op de baan kunnen lopen, en dan maar trails van 100 km gaan winnen
En dan zeggen dat op bed liggen ook training is zeker?quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
http://losseveter.nl/2013(...)en-en-korte-suikers/
Ik keek net ook dit filmpje, hilarisch. Doet me denken aan wat roeiers die ik ken die de hele dag niets anders te doen hebben dan de beste supplementen kopen en trainen en op bed liggen
We hebben over de weg heen gelopen (is nog best wel heuvelop) en bovenlangs, met de kloof aan onze rechterhand terug. Wij konden daar weinig rennen, als trailn00bs en op gewone hardloopschoenen, maar het is wel de moeite waard. Sws vonden we t prachtig!quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah, veel plezier! Daar moeten wij ook nog 's rennen. ZIjn er al wel eens met de motor doorheen gekomen (weggedeelte dus)
Heb je dat echt op die manier gelezen? Wij moeten eens ernstig praten eind december. Ik vind de splitsing tegenvallen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Eigenlijk is het Zwabber's reeks, want van hem moesten we weg
nee joh. Dit topic was eigenlijk een garp omdat de discussie weer terug kwamquote:Op vrijdag 7 november 2014 18:57 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Heb je dat echt op die manier gelezen? Wij moeten eens ernstig praten eind december. Ik vind de splitsing tegenvallen.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 8 november 2014 09:21 schreef Murmeli het volgende:
Mogge!
Net ingeschreven voor de vuurtorentrail op Ameland in maart. 18 km
Wat is er raar aan?quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:12 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Zit ik net de route te bekijken van de hoge veluwe en zag dit vreemde stukje.
[ afbeelding ]
Je start bij groen en daar loop je omhoog. Daar het bos in en dus een rondje een stuk langs het meer weer naar beneden. Dan loop je de hele ronde en kom je daar rechts weer het beeld in. Dan kom je het bos uit en loop je bijna het meer in en maak je een rondje om het meer om weer naar de finish te komen. Simpel!quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:12 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Zit ik net de route te bekijken van de hoge veluwe en zag dit vreemde stukje.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |