quote:Op woensdag 5 november 2014 12:04 schreef pijll het volgende:
Ik ben net vertrokken in kort/lang (korte broek, jack), maar daar had ik wel spijt van. Zelfs tijdens de stukjes wandelen (het was weer trailen vandaag...) was het niet echt koud.
Het was wel weer een prachtige route, langs de kliffen van Lyme Regis en over het havenhoofd uit The French Luitenant's Woman.
quote:Op woensdag 5 november 2014 12:12 schreef Wolve000 het volgende:
Volgens mij hebben jullie weer geen verkeerde omgeving gevonden.
Mooi.quote:Op woensdag 5 november 2014 10:07 schreef Wolve000 het volgende:
Wij hebben geloof ik nog nooit wat met valentijdsdag gedaan.
Dat komt goed uit. Want wij zijn ook afhankelijk van onszelf voor het vervoer.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:18 schreef streamnl het volgende:
[..]
Mooi.
Even intern overlegd en ik heb een go.
Dus van mijn kant uit, schrijven we ons in. Ik ben wel afhankelijk van jullie met het vervoer.
Die loopjes zitten niet zo snel volquote:Op woensdag 5 november 2014 13:18 schreef streamnl het volgende:
[..]
Mooi.
Even intern overlegd en ik heb een go.
Dus van mijn kant uit, schrijven we ons in. Ik ben wel afhankelijk van jullie met het vervoer.
quote:Op woensdag 5 november 2014 13:07 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
dan weet ik meteen wie ik moet zijn om mooie plekjes uit te zoeken.
Wij krijgen 'm eerder. Hij ligt pas vanaf morgen in de winkels!quote:Op woensdag 5 november 2014 13:56 schreef Wolve000 het volgende:
Dus Murm moet meteen even op zoek naar de nieuwe Trail Running Magazine. Meer leesvoer, en met ons er in!
Toch jammer dat de eckten hardlopers dat plaatje nooit te zien krijgen.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:22 schreef motorbloempje het volgende:
Ik sta zelfs nóg een keer in TR Mag! Met duimpjes
[ afbeelding ]
Zijn we tegenwoordig op zoek naar reden om schoenen juist niet te kopen?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
Godver. De Salomon S-Lab XT6 komt met een 10/10 het beste uit de test voor trail/mountain races...![]()
*fapfap*
[ afbeelding ]
Gelukkig lijken ze teveel op m'n fellraisers, dus dat is een goed excuus om ze voorlopig niet te kopen
Jaquote:Op woensdag 5 november 2014 15:08 schreef Guard het volgende:
[..]
Zijn we tegenwoordig op zoek naar reden om schoenen juist niet te kopen?
Leuk!!!quote:Op woensdag 5 november 2014 14:22 schreef motorbloempje het volgende:
Ik sta zelfs nóg een keer in TR Mag! Met duimpjes
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |