Dat is zeker gaaf. Maar... ikzelf zal dat niet vlug meer alleen doen. Het lampje wat ik mocht lenen was perfect maar stel dat er wat gebeurt... dan vind ik toch een fijn gedachte dat je niet alleen bent. Overdag kom je nog heel af en toe mensen tegen maar als het donker is niet.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:35 schreef Jero_nimo het volgende:
Vanavond met hoofdlampje lekker over de hei gelopen. Toch vind ik het wel spannend als ik in de buurt van het bos kom. Daar moet ik ook nog maar even op trainen. Of een keer met z'n tweeën, dat is toch wat beter. Maar wel lekker gelopen, omdat ik zo met mijn lampje bezig was heb ik alleen ongeveer de 1e 2km niet gelogd, vergeten horloge aan te zetten.
Nou ja, was sowieso al een klein rondje. Nog steeds wat spierpijn van de 26km MTB-route van zondag op de FiveFingers, lang niet meer zo'n afstand gelopen.
Gaaf!quote:Op woensdag 5 november 2014 20:10 schreef Guard het volgende:
http://www.runiceland.org/the_event.html
Jij bent hier niet geweest he.....quote:Op donderdag 6 november 2014 07:30 schreef Frsh het volgende:
[..]
Maar dat is geen 7u rijden. Hooguit 3,5u
Matterhorn!quote:Op donderdag 6 november 2014 09:24 schreef motorbloempje het volgende:
Plaatje van de dag:
[ afbeelding ]
Dat wordt eerder sportief wandelen als ik het zo inschat.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:28 schreef streamnl het volgende:
Je krijgt toch meteen zin om naar dat huisje te rennen....
quote:Op donderdag 6 november 2014 09:39 schreef Guard het volgende:
Bedankt Mo, nu zit ik weer op de site van de Ultraks te kwijlen
Ksssjt!quote:Op donderdag 6 november 2014 09:42 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dat wordt eerder sportief wandelen als ik het zo inschat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:42 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Dat wordt eerder sportief wandelen als ik het zo inschat.![]()
Niet overal liggen snelwegen, in ons geval is dat dus 4,5 uur. Inderdaad geen 7 uur, maar nog een best eind rijden.quote:Op donderdag 6 november 2014 07:30 schreef Frsh het volgende:
[..]
Maar dat is geen 7u rijden. Hooguit 3,5u
Ik ben vroeger een paar keer (heel vroeg) naar Parijs gereden om dan na het avondeten weer terug naar huis te gaan.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:07 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Niet overal liggen snelwegen, in ons geval is dat dus 4,5 uur. Inderdaad geen 7 uur, maar nog een best eind rijden.
Het is net zo om de hoek als dat Parijs om de hoek bij Utrecht ligt.
Ik zei ook dichtERbijquote:Op donderdag 6 november 2014 10:12 schreef Wolve000 het volgende:
Da's inderdaad "maar" 3,5 uur rijden... ruim 300km.
Bath is de laatste halte idd. Voor die tijd nog naar cheddar (voor de gorge). Nog geen trails uitgezet, gaat pijll vast nog wel doen. Denk effe half trail en half verhard, mijn lichaam trekt dat nu beter, omdat ik nog nauwelijks trail ervaring heb.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:30 schreef Wolve000 het volgende:
Is Bath de laatste stop? En is daar ook al een leuke trail uitgekozen?
Dat is omdat je niet naar Zermatt kan rijden, want die hebben ze autovrij gemaakt. Laatste stukje moet je met de trein.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:29 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Net even op de computer gekeken hoe ver het rijden was naar Zermatt. Met de auto kon hij geen routebeschrijving geven, wel lopend.Dat is me toch iets te ver weg om te lopen.
Hoezo? Jij wil niet naar Zermatt?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:48 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ah vandaar ben geen zwitserland expert, mijn vriendin daarin tegen kan er niet over ophouden met praten erover. Hopelijk vind ze deze posts dan ook niet.
quote:Op donderdag 6 november 2014 12:12 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Geen commentaar. anders wordt het spam Zermatt gehalte hier in huis gigantisch hoog.
?quote:Op donderdag 6 november 2014 12:12 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Geen commentaar. anders wordt het spam Zermatt gehalte hier in huis gigantisch hoog.
Ik kan daar pas een gedegen antwoord op geven zodra ik weet waar ik nou precies mee bezig ben. Maar op dit moment ben ik geneigd te zeggen dat januari/februari het beste uitkomtquote:Op donderdag 6 november 2014 20:30 schreef Jero_nimo het volgende:
Willen jullie liever de UHT in de kou lopen, januari/februari, of wat later, maart/april? En wat komt beter uit met de schema's en/of agenda, of zal ik gewoon alle maanden in de datumprikker gooien?
Ik heb mw Frsh voorgesteld om zomervakantie 2015 in Zwitserland te houden. Krijg ik als antwoord: "Ze hebben daar geen strand"...quote:Op donderdag 6 november 2014 09:39 schreef Guard het volgende:
Bedankt Mo, nu zit ik weer op de site van de Ultraks te kwijlen
Wat mij betreft ergens in januari.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:30 schreef Jero_nimo het volgende:
Willen jullie liever de UHT in de kou lopen, januari/februari, of wat later, maart/april? En wat komt beter uit met de schema's en/of agenda, of zal ik gewoon alle maanden in de datumprikker gooien?
quote:Op donderdag 6 november 2014 20:51 schreef Frsh het volgende:
[..]
Ik heb mw Frsh voorgesteld om zomervakantie 2015 in Zwitserland te houden. Krijg ik als antwoord: "Ze hebben daar geen strand"...
Januari/begin februari zou uitstekend uitkomen in mijn schema naar een M op 21 februari.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:30 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik ben er erg hard over aan het denken, die 30 op de Ultraks klinkt wel erg goed.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:51 schreef Frsh het volgende:
[..]
Ik heb mw Frsh voorgesteld om zomervakantie 2015 in Zwitserland te houden. Krijg ik als antwoord: "Ze hebben daar geen strand"...
Zeg dat eerder dan..quote:Op donderdag 6 november 2014 21:14 schreef Guard het volgende:
Godver ik moet van die site wegblijven
quote:Op donderdag 6 november 2014 20:32 schreef YUR het volgende:
zodra ik weet waar ik nou precies mee bezig ben
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:33 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Zeg dat eerder dan..![]()
[ afbeelding ]
Kan nog!quote:Op donderdag 6 november 2014 21:35 schreef motorbloempje het volgende:
Jammer dat we begin 2015 niet naar NL gaan (behalve na het rennen van een marathon in DL) anders hadden we ook het UHT wel mee kunnen/willen hobbelen
Maar het kan wel, je kan best nog naar NLquote:Op donderdag 6 november 2014 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, dus niet, want we gaan begin 2015 niet naar NL
Hoe schakel je minder abrupt om dan?quote:Op donderdag 6 november 2014 21:34 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik vind de omschakeling erg abrupt. Maar persoonlijk denk ik wel dat trails wel meer "jouw ding" is dan asfalt loopjes. Ook al vind jij ze beiden leuk.
[..]![]()
![]()
betaal jij?quote:Op donderdag 6 november 2014 21:38 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Maar het kan wel, je kan best nog naar NLNog tijd genoeg voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |