Kun je in de OP ook nog een 'actielijst' toevoegen?quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:33 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Elk topic een nieuw plaatje dan maar?
Deze staat nu in de OP.
De eerste spoiler staat in het topic!quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:48 schreef Frsh het volgende:
[..]
Kun je in de OP ook nog een 'actielijst' toevoegen?
- stream maakt een mooie nieuwe OP
- Jero_nimo nodigt uit voor een rondje UHT januari 2015 (mailadres per DM voor meedoen)
- Frsh bekijkt opties voor een trailweekend Sauerland 2e kwartaal 2015
- Iedereen verzamelt plaatjes van fotogenieke traildames of -heren voor in de OP (Forsberg, Muir, Bil, Krupicka, etc)
Zeeland ligt op de weg naar Engelandquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:12 schreef streamnl het volgende:
trail by the sea...
[..]![]()
Nu even peilen wat Engeland te bieden heeft en dan beslissen ik
Edit:
[..]
flauw...![]()
Ik ben dan waarschijnlijk precies niet hier in de buurt. Mn pa mag zijn eerste internationale schaatswedstrijd dan starten, World Cup sprint in Thialf. Wil ik eigenlijk wel bij zijnquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:24 schreef Jero_nimo het volgende:
Zijn er ook nog mensen die mee willen doen aan de Petzl Night Trail? Weer eens wat anders, lekker over een MTB-route racen in het donker. Meteen een leuke training voor de langere trails die ook in de nacht doorlopen. Is 2 weken voor de Trail by the Sea, dus dat past best.
Ik loop daar in ieder geval de 25km.![]()
http://www.mudsweattrails.nl/petzl_night_trail
[ afbeelding ]
Logisch, dat is ook erg tof ja!quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ben dan waarschijnlijk precies niet hier in de buurt. Mn pa mag zijn eerste internationale schaatswedstrijd dan starten, World Cup sprint in Thialf. Wil ik eigenlijk wel bij zijn
Misschien heb ik morgenmiddag tijd.quote:
Omdat jij te lui wasquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:51 schreef motorbloempje het volgende:
Die stream krijgt het er nog druk mee!
Dan zou het in mijn geval eerder op de weg naar Nederland liggen. De data van die trail is op het einde van mijn vakantie.quote:
Is dit een onderdeel van de Xtrails? Zo ja, dan misschien.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:24 schreef Jero_nimo het volgende:
Zijn er ook nog mensen die mee willen doen aan de Petzl Night Trail
Ook goed, als je er maar bentquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:10 schreef streamnl het volgende:
Dan zou het in mijn geval eerder op de weg naar Nederland liggen. De data van die trail is op het einde van mijn vakantie.
Dat heb je al gevraagd. En nee, dit is bij Rotterdam, wat ik ook al gezegd heb.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:10 schreef streamnl het volgende:
[..]
Is dit een onderdeel van de Xtrails? Zo ja, dan misschien.
Waarschijnlijk wel.quote:
Wel ja??? Kan me er niets van herinneren..quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:34 schreef Jero_nimo het volgende:
Dat heb je al gevraagd. En nee, dit is bij Rotterdam, wat ik ook al gezegd heb.Je wordt echt oud!
quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Mooiste punt van de Leudaltrail:
[ afbeelding ]
Ik ook, na die Runnersworld nightrun waar ik in een stikdonker bos werd geleid langs kuilen en modderquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:43 schreef Guard het volgende:
Ik laat het nachtelijke gebeuren aan me voorbij gaan.
Ik heb hier ook nog dat cheap-ass lampje van die RW's nightrun liggenquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ook, na die Runnersworld nightrun waar ik in een stikdonker bos werd geleid langs kuilen en modder
Dat ding zwabberde alle kanten op op je hoofdquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:39 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog dat cheap-ass lampje van die RW's nightrun liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |