quote:
Oke, zal vanavond eens kijken danquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:36 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
[..]
Ik gebruik ook Fatsecret, app is wel ok (heb android nog niet geprobeerd, ios wel). Maar vooral omdat het lekker werkt in een browser.
Ik stuur je even PMquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als er een reiskostenvergoeding is vind ik de afstand niet erg, bedrijven denken daar anders over.
Thanksquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oey.
Uit mn hoofd.
150 gr havermoutmeel
2 eieren
2 rijpe bananen
Handje gemalen noten
30 gr gemalen pure chocola
Handje cranberries
1.5 tl kaneel en ook bakpoeder
Scheutje melk
Bij elkaar mikken en goed mixen.
Dan in muffinvormpjes en op 180 gr in de oven voor 25 min.
Ik had er hier 12 uit. Waarvan ik er op 6 voor het in de oven plaatsen een tl nutella op hen gedaan.
Srsly. Omg![]()
Heb nog een stuk touw, zal ze straks even aan elkaar knopen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:57 schreef CrunchySelf het volgende:
Kan iemand dit ff verbinden/link/ofzoiets met het vorige deel? Ik was hem kwijt.
Bedankt Weiss!quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heb nog een stuk touw, zal ze straks even aan elkaar knopen.
Ik gebruik al twee jaar met genoegen MyFitnessPal. App en site zijn tegenwoordig in het Nederlands beschikbaar.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:30 schreef sanger het volgende:
[..]
Nog tips voor een goede Android app? Ga ik er vanavond eens verder naar kijken
Zelfde app hier.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:56 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik gebruik al twee jaar met genoegen MyFitnessPal. App en site zijn tegenwoordig in het Nederlands beschikbaar.
Ja vanuit Runtastic doet ie dat prima, ook voor fietsen trouwens.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfde app hier.Maar vooral omdat mijn hardlopen daar automatisch mee synchroniseert.
Je kan er een hele berg apps aan koppelen, ook runkeeper, endomondo en garmin. Plus de fitbits enzo. Automagisch.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:57 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ja vanuit Runtastic doet ie dat prima, ook voor fietsen trouwens.
En automagisch al je data op straatquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kan er een hele berg apps aan koppelen, ook runkeeper, endomondo en garmin. Plus de fitbits enzo. Automagisch.
Eh, die data mogen ze hebben. Dan zou ik wel veel meer op mogen heffen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:03 schreef Karstman het volgende:
[..]
En automagisch al je data op straatMaar goed small price to pay for a smaller size
ps als je vriendjes wil worden op MFP, mijn username is hetzelfde als hier.
Ditquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:21 schreef Qwea het volgende:
Ik ging lopen met de hond in het bos... 30 min was het idee... ik was verdwaald
1.5u gelopen, mijn benen vonden dat na legday niet zo tofjes.
Jawel, maar geen internetquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:25 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dit, dit
en
. Geen mobiel bij je?
quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jawel, maar geen internetGoogle maps weigerde te laden iig
Ik was er na 1.5u echt klaar mee. Kwam amper nog vooruit man. En ik moet gvd straks ook nog hardlopenquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:28 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Sorry, maar dit is gewoon grappig en wel sneu tegelijk
Verkapte-check-mij-legday-struggles-hebbenquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:21 schreef Qwea het volgende:
Ik ging lopen met de hond in het bos... 30 min was het idee... ik was verdwaald
1.5u gelopen, mijn benen vonden dat na legday niet zo tofjes.
Die had ik niet, totdat ik naar dat kut bos gingquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Verkapte-check-mij-legday-struggles-hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |