SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Speciaal voor Tobi:
![]()
DS is dus een slaafDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik ga over paar maanden stage lopen en mijn werk betaald mij ondertussen mijn volle salaris uit
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat dus!quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe tegenwoordig stage lopen gaat maar ik deed gewoon het werk wat de rest ook deed en dat hield in dat ik dus ook even laat moest beginnen.Dat dus niet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Kreeg ook het salaris wat hun kregen...![]()
![]()
Ik kreeg 300 euro als stagiairquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe tegenwoordig stage lopen gaat maar ik deed gewoon het werk wat de rest ook deed en dat hield in dat ik dus ook even laat moest beginnen. Kreeg ook het salaris wat hun kregen...![]()
![]()
![]()
Vol salaris krijgen voor stagewerk? Bohh.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe tegenwoordig stage lopen gaat maar ik deed gewoon het werk wat de rest ook deed en dat hield in dat ik dus ook even laat moest beginnen. Kreeg ook het salaris wat hun kregen...
Ik kreeg 300 per maand ofzo (off the record handje contantje)
![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je moet nu hetzelfde doen, en krijgt een fractie. Ik ben blij dat ik geen hbo doe want ik zou er pissed om wordenIk zat wel een heel jaar als stage (5 dagen in de week) en 1 dag in de 3 maanden naar school voor tentamens.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kreeg niet het zelfde salaris, moest wel hetzelfde doen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Snack t.w.v. twee euroquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar wel (vaak) een snack op vrijdag. En die is voor ons gratis.![]()
![]()
Worth it.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar wel (vaak) een snack op vrijdag. En die is voor ons gratis.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Klinkt als een slaaf jaquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar wel (vaak) een snack op vrijdag. En die is voor ons gratis.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Welke opleiding is dat?quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar wel (vaak) een snack op vrijdag. En die is voor ons gratis.![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar wel (vaak) een snack op vrijdag. En die is voor ons gratis.____________________!
En die is nog aftrekbaar bij de belasting ook.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
I know that feel broquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vol salaris krijgen voor stagewerk? Bohh.
Ik kreeg 300 per maand ofzo (off the record handje contantje)
![]()
![]()
De mcdonalds?quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:27 schreef 44rdbei het volgende:
Ik werk nog steeds bij mij oude stage bedrijf.
Bazen bedrijf![]()
Ik ook. En nu via dat bedrijf betaalde stage lopen bij RTL Nederland.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:27 schreef 44rdbei het volgende:
Ik werk nog steeds bij mij oude stage bedrijf.
Bazen bedrijf
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Het kutste is nog wel dat ik bijna een jaar heb gewerkt voor dit bedrijf, halfjaar stage en halfjaar in dienst, maar omdat de periode als stagiair niet meetelt voor de vakantiedagen heb ik maar de helft aan vakantiedagen gehad. I crie everytim![]()
![]()
Fluffer op de set van Geer en Goor?quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ook. En nu via dat bedrijf betaalde stage lopen bij RTL Nederland.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hi ha ho.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Fluffer op de set van Geer en Goor?
Neen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nee, hbo.quote:
Gisteren tijdens dat gesprek op Skype had ik Aarons in een pack en die is nu verkocht voor 8k.![]()
Maar ben jij zo'n type dat naar alles toegaat of alleen naar verplichte dingen?quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, hbo.
Gisteren tijdens dat gesprek op Skype had ik Aarons in een pack en die is nu verkocht voor 8k.![]()
Het enige van McDonalds wat ik lekkerder vind dan bij een doorsnee snackbar zijn de kipnuggets, kom er dus ook bijna nooit (soms in de zomer voor een McFlurry).quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:30 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
die zijn inderdaad lekker.
Maar de hamburgers zijn net karton![]()
Ik heb wel eens lessen gemist maar ik probeerde zoveel mogelijk te volgen ja.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Maar ben jij zo'n type dat naar alles toegaat of alleen naar verplichte dingen?![]()
De mcchicken is baasquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:30 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
die zijn inderdaad lekker.
Maar de hamburgers zijn net karton![]()
Barbecuesaus vind ik lekkerder.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:30 schreef Kiid het volgende:
Kipnuggets met zoet zure saus, dat is voedsel van de Goden![]()
Als ik bij de Mac eet dan eet ik altijd kipnuggets en patat. De rest hoef ik niet (behalve een ijsje dan)quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het enige van McDonalds wat ik lekkerder vind dan bij een doorsnee snackbar zijn de kipnuggets, kom er dus ook bijna nooit (soms in de zomer voor een McFlurry).
Tijdje terug hadden ze ook chicken wings, die waren ook nog wel lekker.![]()
waar de fuck staat BE voor DS2?
en belgie telt niet.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
BedrijfsEconomiequote:Op dinsdag 4 november 2014 10:36 schreef FCsuarez het volgende:
waar de fuck staat BE voor DS2?
en belgie telt niet.![]()
Ik hoop een gelijkspelquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
Vanavond weer een afslachting voor ajax![]()
Weer?quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
Vanavond weer een afslachting voor ajax
laatste keer was tegen zwolle, is toch al eventjes geleden.
jij bent toch ook ajax fan??
wedstrijd is trouwens morgen.....![]()
Ooohhh. Ik ook.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die toto bet heb ik ajax meegepakt op gelijkspel![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
Vanavond weer een afslachting voor ajaxgewoon
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
oh, vanavond real madrid liverpool.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:41 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Weer?
laatste keer was tegen zwolle, is toch al eventjes geleden.
jij bent toch ook ajax fan??
wedstrijd is trouwens morgen.....
Ook goed![]()
![]()
Ik hoop dat Ajax 3-0 voorkomt en dat ze dan 3-3 gelijkspelen. Dan heb ik mijn weddenschap binnen en tegelijk teleurgestelde neusjes. Dat is de perfecte combinatie
![]()
Cod nog steeds 57 euroquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:44 schreef DutchSL het volgende:
Bart Smit webshop heeft vandaag weer zo'n kortingsactie, 10% korting op consoles, 15% op de rest.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:49 schreef Kiid het volgende:
Ik hoop dat Ajax 3-0 voorkomt en dat ze dan 3-3 gelijkspelen. Dan heb ik mijn weddenschap binnen en tegelijk teleurgestelde neusjes. Dat is de perfecte combinatie
beetje kinderachting
![]()
Ja, dat spel doet niet mee stond in de mail.quote:
Intertoys dezelfde actie overigens (en ook daar doet COD niet mee)![]()
Cod moet dan ook gewoon in de usa store kopen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Niet op CoD? Zit te kijken maar er gaat niks vanafquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:44 schreef DutchSL het volgende:
Bart Smit webshop heeft vandaag weer zo'n kortingsactie, 10% korting op consoles, 15% op de rest.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
yakuzaquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:53 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Niet op CoD? Zit te kijken maar er gaat niks vanaf![]()
![]()
De topgame Call of Duty: AW doet niet mee aan deze actie.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
COD is de uitzondering bij zowel Bart Smit als Intertoys, daar geen korting op nee.
Dat spel is overigens wel iets goedkoper bij Mediamarkt (52,99)![]()
Thnx, daar maar halen danquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:56 schreef DutchSL het volgende:
COD is de uitzondering bij zowel Bart Smit als Intertoys, daar geen korting op nee.
Dat spel is overigens wel iets goedkoper bij Mediamarkt (52,99)
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Altijd BG jaquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik kijk altijd hier voor ik een spel koop:
http://www.budgetgaming.nl/En Tweakers pricewatch. Nieuwe spellen kopen bij Gamemania enzo
![]()
![]()
Mediamarkt is eigenlijk altijd goedkoper?quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik kijk altijd hier voor ik een spel koop:
http://www.budgetgaming.nl/Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee, vaak zat zijn webshops goedkoper en tijdje geleden kocht ik bv. AC Black Flag bij Dixons voor 10 euro minder. En soms heb je van die acties zoals vandaag dus bij Bart Smit en Intertoys.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mediamarkt is eigenlijk altijd goedkoper?
Sowieso is er geen Mediamarkt in Nijmegenlees vaak in die prijsreacties dat ze daar in de winkel spellen goedkoper hebben dan in hun webshop.
![]()
Geen MediaMarkt hebben.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, vaak zat zijn webshops goedkoper en tijdje geleden kocht ik bv. AC Black Flag bij Dixons voor 10 euro minder. En soms heb je van die acties zoals vandaag dus bij Bart Smit en Intertoys.
Sowieso is er geen Mediamarkt in Nijmegenlees vaak in die prijsreacties dat ze daar in de winkel spellen goedkoper hebben dan in hun webshop.
Die heb ik zelfs in de buurtquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, vaak zat zijn webshops goedkoper en tijdje geleden kocht ik bv. AC Black Flag bij Dixons voor 10 euro minder. En soms heb je van die acties zoals vandaag dus bij Bart Smit en Intertoys.
![]()
![]()
Ja oke bij ouwe spellen wel, maar nieuwe releases zijn altijd het goedkoopst bij de MMquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Elke dag![]()
Nou, bijvoorbeeld Shadow of Mordor en AC Unity niet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja oke bij ouwe spellen wel, maar nieuwe releases zijn altijd het goedkoopst bij de MM![]()
AZ - NEC wordt niet eens live uitgezonden voor de beker
Elke dag![]()
Hopelijk zenden ze Feyenoord wel uitquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
AZ - NEC wordt niet eens live uitgezonden voor de beker![]()
![]()
![]()
Ik weet zeker dat je AC Unity voor minder dan 55 euro kan ophalen bij de MM op releasequote:Op dinsdag 4 november 2014 11:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nou, bijvoorbeeld Shadow of Mordor en AC Unity niet.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
heb nog steeds de hoop dat ING hem pre-release op de site gaat gooien
#FreeTrapz![]()
Ook in Haarlem geen MediaMarkt....quote:
En ook geen KFC.... Zwaar leven hier.
Nog even een fps filmpje voor jou Trapz![]()
![]()
Daarom stuur ik hem ook terug. pauperspel.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:19 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ook in Haarlem geen MediaMarkt....
En ook geen KFC.... Zwaar leven hier.
Nog even een fps filmpje voor jou Trapz
Haha typischquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Daarom stuur ik hem ook terug. pauperspel.![]()
![]()
Jammer dat je digitale versies niet terug kan sturenquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Daarom stuur ik hem ook terug. pauperspel.![]()
![]()
Nee hoor daarom niet. Ik zag het spel bij Kiid en het is niet echt mijn spel.. dat gespring en dergelijke.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Halo was echt geweldig en hoopte dat gevoel weer een beetje te krijgen, maar dit was echt pure aids. Nu staan ze niet alleen maar achter muurtjes, maar ook op alle daken te wachtenquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee hoor daarom niet. Ik zag het spel bij Kiid en het is niet echt mijn spel.. dat gespring en dergelijke.![]()
![]()
Mij lijkt het nog wel grappig. Ze proberen in ieder geval iets anders dan het uitmelken van MW. Filmpje gaat overigens niet zozeer over het spel zelf maar vooral over de nummertjes. Ik dacht dat jij dol was op nummertjes.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee hoor daarom niet. Ik zag het spel bij Kiid en het is niet echt mijn spel.. dat gespring en dergelijke.![]()
Hebben we allemaal kunnen zien inderdaadquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:27 schreef Kiid het volgende:
Maar ik was wel ziek goed hé met CoD. En op BO2 had ik nog 2.4, nu niet eens de helft
![]()
![]()
Dan ga ik vanavond even kijken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:28 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Mij lijkt het nog wel grappig. Ze proberen in ieder geval iets anders dan het uitmelken van MW. Filmpje gaat overigens niet zozeer over het spel zelf maar vooral over de nummertjes. Ik dacht dat jij dol was op nummertjes.Maar jij weet zelf ook wel hoe het programmeren van games werkt? Aanroepen van resources en dergelijke?
Was gewoon lag, gr grquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:28 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hebben we allemaal kunnen zien inderdaad![]()
Hoe duur? Voor zover ik gezien heb is deze overal duurder dan de zwarte.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Bohh morgen hier even overheen jizzen.![]()
59 euro :pquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoe duur? Voor zover ik gezien heb is deze overal duurder dan de zwarte.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Koop dan gelijk een witte gr grquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet daar bijzonder weinig van. Niet zozeer dat het me niet interesseert, meer omdat mijn kennis geen invloed zal hebben op games die in de toekomst uit gaan komen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dan ga ik vanavond even kijken.Maar jij weet zelf ook wel hoe het programmeren van games werkt? Aanroepen van resources en dergelijke?
Op allebei de consoles moeten goedlopende games uitgebracht worden. De tunnelvisie die er soms is, als het gaat om 1080p 60fps, draagt daar volgens mij niet aan bij. In het filmpje wordt wel een beetje overdreven maar hij maakt wel een interessant punt.![]()
Vergeet dan niet die caps anders kan je over een maand weer een nieuwe kopenquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Garantiequote:Op dinsdag 4 november 2014 11:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vergeet dan niet die caps anders kan je over een maand weer een nieuwe kopen
Je wilt liever iedere keer dat kreng opsturen dan dat je paar van die caps koopt voor een paar euro?quote:![]()
![]()
Zit er nou eigenlijk wel of niet een Zombie mode op? Cod hequote:Op dinsdag 4 november 2014 11:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je wilt liever iedere keer dat kreng opsturen dan dat je paar van die caps koopt voor een paar euro?
Elke dag![]()
#yolo #swag.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je wilt liever iedere keer dat kreng opsturen dan dat je paar van die caps koopt voor een paar euro?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Weet ik niet, niet naar gekeken. Daar heb ik nooit het plezier van ingezienquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zit er nou eigenlijk wel of niet een Zombie mode op? Cod he![]()
![]()
Komt in de DLC.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zit er nou eigenlijk wel of niet een Zombie mode op? Cod he![]()
quote:Uitmelkerij
CoD ZombiesOp BO2 echt by far hetgene dat ik het meest heb gespeeld, BO1 denk ik ookquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Weet ik niet, niet naar gekeken. Daar heb ik nooit het plezier van ingezien
Elke dag![]()
Ik heb BO2, CoD 5 (world at war geloof ik) en CoD4 het meest gespeeld, maar dan nog was het nooit meer dan 50 uur in totaal.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Uitmelkerij
CoD Zombies
[..]
Op BO2 echt by far hetgene dat ik het meest heb gespeeld, BO1 denk ik ook![]()
Dan vind ik het raar dat je deze wel koopt eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb BO2, CoD 5 (world at war geloof ik) en CoD4 het meest gespeeld, maar dan nog was het nooit meer dan 50 uur in totaal.
MW1 MW2 en MW3 mp echt minstens 15 dagen online gespeeld, per stuk
Elke dag![]()
![]()
Lekker rondjes rennen
Elke dag![]()
Is voor mij gewoon een tussendoor spel. Op de PS4 heb ik tot nu toe alleen maar Fifa 14 & Fifa 15 gehad dus ik was wel weer benieuwd naar een ander spel. En op filmpjes zag het er leuk uit, alleen ik vind het tot nu toe spelen als aids. Op zich het spel zelf vind ik goed, maar die mappen zijn gewoon klein en kut.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan vind ik het raar dat je deze wel koopt eerlijk gezegd
MW1 MW2 en MW3 mp echt minstens 15 dagen online gespeeld, per stuk![]()
Ik had die post al getypt voor je omdat je weer de hele tijd Boohh CoD dit Boooh Cod dat zat te roepen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik kan mij niet herinneren dat ik dat gezegd heb
[ Bericht 0% gewijzigd door Ozz-03 op 04-11-2014 12:10:17 ]Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Hmmm zit nu even naar zo'n CoD multiplayer stream te kijken. Als ze niet schieten zijn ze inderdaad aan het vliegen. Ze hebben gewoon het door de map rondspringen een flinke boost gegeven.
Krijg spontaan zin in BF als ik naar de stream kijk.![]()
Gaarne mij aanspreken met CODGOD gr grquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik had die post al getypt voor je omdat je weer de hele tijd Boohh CoD dit Boooh Cod dat zat te roepen.![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gaarne mij aanspreken met CODGOD gr gr
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Benzema is gestegen van 40k naar 54k.... Misschien verkopen en aan het einde van de week weer terugkopen?![]()
Is het de moeite waard vind je?quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:13 schreef Tobi-wan het volgende:
Benzema is gestegen van 40k naar 54k.... Misschien verkopen en aan het einde van de week weer terugkopen?![]()
Zo. Nu zal je hem hebben!quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:22 schreef Zhano het volgende:
Allemaal leuke potjes in H2H, kom ik weer een Ajacied tegenDikke lag ineens nadat ie 1-0 achter kwam, park the bus en alles hoog diep naar voren
Toen ie met Serero een goal inkopte tussen Lustig en Granqvist lekker gequit [ afbeelding ]
quote:
Wel apart dat Saudi Arabie bij positive staat. Dat land wordt eigenlijk door de echte nationalisten altijd gezien als een nutteloos volk tijdens de Ottomaanse periode.
Landen waar Turken wel echt sympathie voor hebben zijn Azerbeidzjan, Bosnië en Kosovo denk ik.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Waarom ben je zo met Turken en Turkije bezig als ik vragen mag.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Behalve de Turken en Turkije he!
Ik kwam dat berichtje tegen.. niet gelijk op je sucuk getrapt zijn joh.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:26 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Waarom ben je zo met Turken en Turkije bezig als ik vragen mag.
Moet ik voortaan even goedkeuring vragen bij jou als ik iets over Turkije post?
Je lijkt Erdogan wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee tuurlijk niet, maar je komt dagelijks wel weer met iets over Turkije. Begint me te irriteren.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik kwam dat berichtje tegen.. niet gelijk op je sucuk getrapt zijn joh.
Moet ik voortaan even goedkeuring vragen bij jou als ik iets over Turkije post?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Wanneer dan?quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, maar je komt dagelijks wel weer met iets over Turkije. Begint me te irriteren.godver zeg.
Alleen de vorige keer omdat ik zei dat de Koerden bazen waren daar in Kobane?
Misschien omdat ze momenteel vaak in het nieuws zijn.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wanneer dan?godver zeg.
Alleen de vorige keer omdat ik zei dat de Koerden bazen waren daar in Kobane?
Misschien omdat ze momenteel vaak in het nieuws zijn.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik kwam dat berichtje tegen.. niet gelijk op je sucuk getrapt zijn joh.
Moet ik voortaan even goedkeuring vragen bij jou als ik iets over Turkije post?
Je lijkt Erdogan wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik haal net een of andere Tisdale uit een pack, 40 rated.
Is die kerel gewoon 2,5k waard![]()
![]()
Iemand die weet waarom?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
40 rated.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:45 schreef dion_v_k het volgende:
Ik haal net een of andere Tisdale uit een pack, 40 rated.
Is die kerel gewoon 2,5k waard![]()
![]()
Iemand die weet waarom?![]()
Dat is een hele goede reden iddquote:
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Bronze bank... hoelang speel je die shizzle nou al johquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nou kijk, bij FUT zijn er meneren die willen spelen tegen andere meneren die het nog niet zo goed kunnen. Dan zetten ze lowrated bronzes op de bank, zodat hun eigen team minder goed lijkt. Die stoute meneren denken dat ze daardoor makkelijker winnen.quote:![]()
Zijn er serieus nog van die paupers jaquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bronze bank... hoelang speel je die shizzle nou al joh
Dus ze gaan 2.5k betalen voor de slechtste speler om tegen de slechtste te kunnen spelen die vervolgens toch al voor de rust vertrekken
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
twitter:BBCSporf twitterde op dinsdag 04-11-2014 om 12:44:21AWKWARD: Aston Villa have had to cancel their own October 'Goal of the Month' award, as they didn't score any goals. http://t.co/QVUA72C1KA reageer retweet
![]()
Dit. Ron Beton is zijn chemiemaatje kwijt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:11 schreef Kiid het volgende:
Als een kaartenhuis in elkaar gevallen sinds dat El Dramahdi is vertrokken daar
hij heeft toch nog 10 clublinks om zich heen staanquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dit. Ron Beton is zijn chemiemaatje kwijt.
#FreeTrapz![]()
Hoooooooooo sjooohoooooooon.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hij heeft toch nog 10 clublinks om zich heen staanRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Niet van het kaliber Feyenoordquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hij heeft toch nog 10 clublinks om zich heen staan![]()
ja geef toe, vorig jaar hebben ze gewoon baat gehad bij de OP benteke, die is dit jaar eens tuk minder. daar moet je de prijs voor betalen. hadden ze maar een goede speed dribbler in de selectie moeten hebben.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Type ala Boetius en ze hadden meegedaan boveninquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja geef toe, vorig jaar hebben ze gewoon baat gehad bij de OP benteke, die is dit jaar eens tuk minder. daar moet je de prijs voor betalen. hadden ze maar een goede speed dribbler in de selectie moeten hebben.![]()
Aston Villa was een paar jaar geleden de ultieme pace abusers club in H2Hquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja geef toe, vorig jaar hebben ze gewoon baat gehad bij de OP benteke, die is dit jaar eens tuk minder. daar moet je de prijs voor betalen. hadden ze maar een goede speed dribbler in de selectie moeten hebben.
Met Agbonlahor en co.![]()
1. Saushamptonquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Type ala Boetius en ze hadden meegedaan bovenin
2. Aston Villa
3. Man CityRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zostraks nog tegen gespeeld. Die gast kon er weinig van maar toch maar 1-1 gespeeldquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Aston Villa was een paar jaar geleden de ultieme pace abusers club in H2H
Met Agbonlahor en co.![]()
![]()
Elke dag![]()
Ruben vs. Geraldine en dan op zo'n kut locatie dat hele seizoen, Canada
Elke dag![]()
Is het wat?quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ruben vs. Geraldine en dan op zo'n kut locatie dat hele seizoen, Canada
Zonder te spoileren dan want wilde het vanavond terug kijken.
Geraldine is een lekker wijf.![]()
Wat is er mis met Canada?
Behalve dat er over een tijdje bijna alleen maar Chinezen wonen in de grote steden.![]()
Not very special. De eerste aflevering is ook niet echt spectaculair qua opdrachten. Zonder verder te spoilerenquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:42 schreef DutchSL het volgende:
Wat is er mis met Canada?
Behalve dat er over een tijdje bijna alleen maar Chinezen wonen in de grote steden.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Programma ken ik verder niet, maar Canada ljikt me een mooi land hoor met geweldige natuur en mooie steden.![]()
Heb wel ooit van die "vs" afleveringen gezien maar het is toch de bedoeling zoveel mogelijk afleveringen te winnen en in een aflevering zijn er opdrachten? Hoeveel afleveringen zijn er en wat winnen ze?quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Not very special. De eerste aflevering is ook niet echt spectaculair qua opdrachten. Zonder verder te spoileren![]()
Canada is een geweldig land, helaas staan er nog een aantal landen hoger aangeschreven waar ik eerst heen moetquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:46 schreef DutchSL het volgende:
Programma ken ik verder niet, maar Canada vind ik een mooi land hoor met geweldige natuur en mooie steden..
![]()
Ze winnen een bokaal wss ofzo, en 7 afleveringen denk ik? Geen idee precies maar was vorig jaar wel zo iig.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:46 schreef vanpers het volgende:
[..]
Heb wel ooit van die "vs" afleveringen gezien maar het is toch de bedoeling zoveel mogelijk afleveringen te winnen en in een aflevering zijn er opdrachten? Hoeveel afleveringen zijn er en wat winnen ze?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zoals Irak en Syriëquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:46 schreef vanpers het volgende:
[..]
Canada is een geweldig land, helaas staan er nog een aantal landen hoger aangeschreven waar ik eerst heen moet.
![]()
![]()
Sierra Leonequote:Op dinsdag 4 november 2014 13:46 schreef vanpers het volgende:
[..]
Canada is een geweldig land, helaas staan er nog een aantal landen hoger aangeschreven waar ik eerst heen moet.
![]()
![]()
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2966533.page
En intussen blijven de PS prijzen explosief stijgen tov Xbox
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Kan nog steeds niet posten op dat kut forumquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:56 schreef Tim86 het volgende:
En intussen blijven de PS prijzen explosief stijgen tov Xbox![]()
![]()
xbox > psquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:56 schreef Tim86 het volgende:
enne CR7 'maar' 2,2 miljoen tov 3,4 miljoen!
nou die IF's die ik heb stijgen nog niet erg hoorquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:56 schreef Tim86 het volgende:
#FreeTrapz![]()
Zit in de finale van die actuele cup, wil ik de finale spelen en krijg constant de melding dat er een fout is opgetreden met de gamesessie. Meerdere mensen last van? Heb hem al opnieuw opgestart, uit FUT-menu gegaan, probleem blijft zich voordoen..![]()
Dat is de befaamde error waardoor de cup onspeelbaar wordt ja.. EA forum staat er vol mee.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:02 schreef HulkHeld het volgende:
Zit in de finale van die actuele cup, wil ik de finale spelen en krijg constant de melding dat er een fout is opgetreden met de gamesessie. Meerdere mensen last van? Heb hem al opnieuw opgestart, uit FUT-menu gegaan, probleem blijft zich voordoen..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Heb ik nu ook, had ik vorig jaar ook en EA gaat er het hele jaar niet meer naar omkijken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:02 schreef HulkHeld het volgende:
Zit in de finale van die actuele cup, wil ik de finale spelen en krijg constant de melding dat er een fout is opgetreden met de gamesessie. Meerdere mensen last van? Heb hem al opnieuw opgestart, uit FUT-menu gegaan, probleem blijft zich voordoen..Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Heb je een linkje?quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is de befaamde error waardoor de cup onspeelbaar wordt ja..op EA forum staat er vol mee.![]()
![]()
http://www.insidegamer.nl(...)-closed-console-beta
Beta Key voor The Crew. Je moet wel even registreren op Insidegamer voor de key die je moet invullen op de Ubisoft site.![]()
ja dan moet je dus al een key hebbenquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:05 schreef Maver24 het volgende:
Beta Key voor The Crew. Je moet wel even registreren op Insidegamer voor de key die je moet invullen op de Ubisoft site.![]()
hou me nooit zo bezig met die bèta's toch maar eens doen denk ik.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Heeeeeeey Mavertje,quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:05 schreef Maver24 het volgende:
Beta Key voor The Crew. Je moet wel even registreren op Insidegamer voor de key die je moet invullen op de Ubisoft site.
ben je al een beetje een rijke tata in FUT? Heb je ook legends?Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Gr gr ik heb er 1quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja dan moet je dus al een key hebben![]()
hou me nooit zo bezig met die bèta's toch maar eens doen denk ik.
geven jullie je daar altijd voor op of wa ? en waar kan je dat een beetje volgenquote:
#FreeTrapz![]()
Hij kan heel jouw UT opkopenquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:08 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Heeeeeeey Mavertje,
ben je al een beetje een rijke tata in FUT? Heb je ook legends?![]()
Ben wel benieuwd naar The Crew. Ik vrees echter dat het zo arcade is dat je maar 3 knoppen nodig hebt om het te spelen.![]()
WTF is er met de PS-markt aan de hand? Robben 615k. Was een week geleden nog 550k.
Ronaldo NIF 3,2 miljoen. Week geleden 2,5.![]()
Drollo je kan een beta key krijgen via de link in zijn bericht.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
geven jullie je daar altijd voor op of wa ? en waar kan je dat een beetje volgen![]()
Coin glitch; zie een paar posts terug (van Tim)quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:13 schreef DeWesp het volgende:
WTF is er met de PS-markt aan de hand? Robben 615k. Was een week geleden nog 550k.
Ronaldo NIF 3,2 miljoen. Week geleden 2,5.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Coin glitch ofzo die de markt verneuktquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:13 schreef DeWesp het volgende:
Ronaldo NIF 3,2 miljoen. Week geleden 2,5.![]()
![]()
Nice. Die heb ik vorige week gekocht.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:13 schreef DeWesp het volgende:
Ronaldo NIF 3,2 miljoen. Week geleden 2,5.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
zoals tim zei, coin-glitchers. dit weekend dus lekker je coins verkopen. begin december voor spotprijzen weer wat terug kopen, inkopen tijdens de TOTY dip. de rest van FUT de rijke tata uithangenquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:13 schreef DeWesp het volgende:
Ronaldo NIF 3,2 miljoen. Week geleden 2,5.
#FreeTrapz![]()
Gewoon even registreren op Insidegamer en dan op die nieuwspagina onderaan het vinkje aanvinken en versturen. Dan zie je je persoonlijke code die je moet invullen op de Ubisoft sitequote:Op dinsdag 4 november 2014 14:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja dan moet je dus al een key hebben![]()
hou me nooit zo bezig met die bèta's toch maar eens doen denk ik.![]()
zal thuis eens kijken, kon niet klikken want. werk dit dat.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:13 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Drollo je kan een beta key krijgen via de link in zijn bericht.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb 1 key + 3 keys voor matties vanaf 6 november.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Waarom zou je op je werk wel naar FOK! kunnen en niet naar die website?quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zal thuis eens kijken, kon niet klikken want. werk dit dat.![]()
Nicequote:Op dinsdag 4 november 2014 14:05 schreef Maver24 het volgende:
Beta Key voor The Crew. Je moet wel even registreren op Insidegamer voor de key die je moet invullen op de Ubisoft site.Heb 'm binnen, thanks!
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ai, thanks broquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik heb 1 key + 3 keys voor matties vanaf 6 november.![]()
Wel opschieten want er zijn maar een beperkt aantal keys dus op = opquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zal thuis eens kijken, kon niet klikken want. werk dit dat.![]()
Ook al naar die ubisoft site gegaan en dan gekozen voor welk platform je de beta wilt spelen. 6 november krijg je dan die Beta key voor te downloaden in je mail boxquote:![]()
Zal wel iets next gen zijn. Weten we meteen waarom Dreetje toendertijd alleen next gen accounts wilde, dat begreep ik al nietquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:56 schreef Tim86 het volgende:
En intussen blijven de PS prijzen explosief stijgen tov XboxDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Gisteren al want ik was bij de vorige beta al uitgekozen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Heb je deze mail zojuist gehad of had je deze al een keer eerder gehad ?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
PS3 juistquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zal wel iets next gen zijn. Weten we meteen waarom Dreetje toendertijd alleen next gen accounts wilde, dat begreep ik al nietFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
aaah okquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gisteren al want ik was bij de vorige beta al uitgekozen.![]()
als djeetje alleen next gen accounts wil is er stront aan de knikker.quote:
ook maar even een beta code gehaaldkon gewoon op Tel.
#FreeTrapz![]()
Dree wilde die next gen accounts dus denk dat daar iets mee is. Anders maakt het toch geen reet uit of je een ps3 of ps4 account hebtquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
gewoon zorgen dat je op tijd voor het TOTY je coins weer terug koopt anders betaal je woekerprijzen. of ze gewoon houden en zien waar het schip strandquote:
#FreeTrapz![]()
Eerst ff wat noobs 720 inverted turn no look knifen op CoD, dan Fifa les uitdelen en de avond afsluiten met een rond ritje in New York![]()
En dan ben je het ook wel weer zatquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
5 dagen spelen mantotally worth it
#FreeTrapz![]()
Wooooooooooooooooooow, er is geboden op Oscar Plano
who the F is oscar plano.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:36 schreef The_Yakuza het volgende:
Wooooooooooooooooooow, er is geboden op Oscar Plano
jahoor, ik heb 2 keer foot healing in mijn pack en hij is maar 700c waard
#FreeTrapz![]()
Binnen de kortste keren weer 1M kunnen kopen voor 5 euroquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:43 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Bohhhhh, weekly earning. Niet verkeerd
#FreeTrapz![]()
Zit er nou al niet ver vanaf hoor, nu iets van 6.50 ofzoquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Binnen de kortste keren weer 1M kunnen kopen voor 5 euro![]()
100.000 bedoel je zeker.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zit er nou al niet ver vanaf hoor, nu iets van 6.50 ofzo![]()
![]()
dacht ook al, goeden handel kan 100K nog verkopen voor 4 euro bij mmogaquote:![]()
30,- profit per M zou dikke handel zijn
#FreeTrapz![]()
Had het over die prijzenquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
5 dagen spelen mantotally worth it
maar dat racen is wel tof ja.
Jezusquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:43 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Bohhhhh, weekly earning. Niet verkeerd__!
Ik ben jelly
Dreetje wilde accounts voor autobuyers. Die coinfarmers schijnen juist modded old gen consoles te zijn.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dree wilde die next gen accounts dus denk dat daar iets mee is. Anders maakt het toch geen reet uit of je een ps3 of ps4 account hebtAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Klopt. zit al een tijd te zoeken naar een beschrijving in de donkere gaten van het internet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dreetje wilde accounts voor autobuyers. Die coinfarmers schijnen juist modded old gen consoles te zijn.
reken maar eens uit hoeveel ragequitters je daar voor nodig hebtquote:![]()
als EA nou gewoon alles wat meer dan 350K in de week verdiend een ban geeft. opzouten met die lui.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dreetje begeeft zich dus in de onderwereld deze dagen. En dat voor iemand die zichzelf dreetje noemt...quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Klopt. zit al een tijd te zoeken naar een beschrijving in de donkere gaten van het internet.![]()
Hij is een poeperdje in die wereld. Beetje de zwarte piet van de autobuyers.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dreetje begeeft zich dus in de onderwereld deze dagen. En dat voor iemand die zichzelf dreetje noemt...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dreetje doet het niet te automatiseren werk in deze automatische wereld.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij is een poeperdje in die wereld. Beetje de zwarte piet van de autobuyers.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Caulker - Onuhoa en BPL keeper ofzo? Dan zit je op 3k als je een keeper van 700c pakt. Forster ofzo. En als je dan nog 2k meer hebt kan je al voor Howard gaan.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:58 schreef AntiHero het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan ik dit het beste afmaken met nog 3k?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nu we het toch over teams hebben.
Ik heb op dit moment het volgende team en geen budget, dus de open posities moet ik nog bij elkaar sparen.
Wat zouden jullie aanraden? Denk zelf aan Mangala, Koscielny en Walker te denken.![]()
Alleen maar tikkies terug enzotwitter:OptaJohan twitterde op dinsdag 04-11-2014 om 15:12:3251 - Only Di Maria (86) and Rojo (72) made more passes into the final third for Manchester United this PL season than Daley Blind. Forward. reageer retweet
![]()
OptaJohanquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:13 schreef wieisboos het volgende:
Alleen maar tikkies terug enzotwitter:OptaJohan twitterde op dinsdag 04-11-2014 om 15:12:3251 - Only Di Maria (86) and Rojo (72) made more passes into the final third for Manchester United this PL season than Daley Blind. Forward. reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Prima spelers die 3 ja. Maar wel flink overpriced nog. Je kan ook Sakho/Kaboul+ random BPL CB (Onohua, Caulker bijv als goedkope alternatieven). Op RB zijn Zabaleta en Walker de beste opties.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:13 schreef vanpers het volgende:
Ik heb op dit moment het volgende team en geen budget, dus de open posities moet ik nog bij elkaar sparen.
[ afbeelding ]
Wat zouden jullie aanraden? Denk zelf aan Mangala, Koscielny en Walker te denken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik verkoop geen kut meer van die bronze troep, zelfs healing verkoopt niet
Net gelukkig wel een Coke en Zelalem eruit gehaald maar echt winst maken valt normaal gesproken niet meer mee
Hele TP vol met fitness en contracten![]()
Die 3 zouden me nog 40k kosten.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Prima spelers die 3 ja. Maar wel flink overpriced nog. Je kan ook Sakho/Kaboul+ random BPL CB (Onohua, Caulker bijv als goedkope alternatieven). Op RB zijn Zabaleta en Walker de beste opties.
Moet toch een beetje een doel hebben waar ik naartoe kan sparen dus denk dat die het worden. Had voorheen een compleet nederlands team dus heb nu nog Kongolo, van Dijk en van der Wiel.![]()
Its all about de peesquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:19 schreef wieisboos het volgende:
Bohh El Ghazi 83 pace, january march upgrade incoming
Nicequote:Op dinsdag 4 november 2014 15:19 schreef wieisboos het volgende:
Bohh El Ghazi 83 pace, january march upgrade incomingAndersen ook al wat sneller geworden?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ja die heeft 77 pace en 85 dribbling nuquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
NiceAndersen ook al wat sneller geworden?
![]()
je CB's staan verkeerd omquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:23 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is waar ik iedereen mee versla in de Goldcup al een aantal dagen. Heb nu nog 600k, maar team valt niet meer te verbeteren. Ja, wat IF's misschien
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zo zou ik het ook maken als ik zoveel geld had, alleen ben geen fan van Nasri. Hoe speelt die?quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:23 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is waar ik iedereen mee versla in de Goldcup al een aantal dagen. Heb nu nog 600k, maar team valt niet meer te verbeteren. Ja, wat IF's misschien
![]()
Waar is Tevezquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:23 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Goed. Ik dribble heel veel en Nasri kan daar prima in mee komen, vind alleen Walcott/Walker een beetje kut, maar er zijn niet echt betere opties als RB.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:25 schreef vanpers het volgende:
[..]
Zo zou ik het ook maken als ik zoveel geld had, alleen ben geen fan van Nasri. Hoe speelt die?![]()
Zal ik zo eens kijken voor je?quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:21 schreef Kiid het volgende:
Kan niet wachten op TOTS Clasie, 95+ passing & 99 vision?
jammer, nu is het net een hele andere speler met medium/high.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:25 schreef wieisboos het volgende:
[..]
-1 potential, -1 vision, -4 short passing, med/high workrates
gr![]()
Wat voor chems moet ik trouwens op de spelers gooien?quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:13 schreef vanpers het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zouden jullie aanraden? Denk zelf aan Mangala, Koscielny en Walker te denken.![]()
Ik zoek een laagste bin die staat op futbin maar kan hem niet vinden
Elke dag![]()
Is ie wss al gekochtquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik zoek een laagste bin die staat op futbin maar kan hem niet vinden
Paar keer vernieuwen en hij wordt geupdate als het goed is.![]()
Nee hij blijft staanquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is ie wss al gekocht
Paar keer vernieuwen en hij wordt geupdate als het goed is.
Elke dag![]()
Chemstyles zijn leuk als je geld over hebt, maar boeien vrij weinig eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:31 schreef vanpers het volgende:
[..]
Wat voor chems moet ik trouwens op de spelers gooien?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
bohhhAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF Hamsik voor mijn 2e team?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of
James voor mijn 1e team?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:36 schreef Tobi-wan het volgende:
IF Hamsik voor mijn 2e team?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of
James voor mijn 1e team?James. Maar zijn prijs zal nu wel hoger zijn omdat hij waarschijnlijk in TOTW zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb nog 2 artiesten, 1 architect en 1 meastro chemstyles.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Chemstyles zijn leuk als je geld over hebt, maar boeien vrij weinig eigenlijk.![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:36 schreef Tobi-wan het volgende:
James voor mijn 1e team?James imoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is Benzema trouwens?
Zit te twijfelen om Iniesta of Benzema te kopen in mijn BBVA team, maar kan niet kiezen wie van de twee. Spitsen zijn Rodrigo en Dos Santos.![]()
Zijn samen 800 coins waardquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:37 schreef vanpers het volgende:
[..]
Heb nog 2 artiesten, 1 architect en 1 meastro chemstyles.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Benzema is echt geniaal goed dit jaar.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:37 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
James imo
Hoe is Benzema trouwens?
Zit te twijfelen om Iniesta of Benzema te kopen in mijn BBVA team.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Artist ART Passing, Dribblingquote:
Architect ARC Passing, Physical
Maestro MAE Shooting, Passing, Dribbling
Fabregas zou ik dan maestro geven. Die andere chemstyles vind ik niet zo boeiend, maar kan je aan je wingers geven ofzo (Mirallas arch en artist voor Asamoah)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zijn heel veel van mijn favo spelers juist. Alleen Cavani was vorig jaar niet fijn, maar kan nu met zijn agility juist weer erg goed zijn. Op de Colombianen na heb ik ze ook allemaal alquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Leuk qua creativiteit, maar qua spelers lijkt het me 3x niksAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is het maar goed dat Cavani er ook niet in zitquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn heel veel van mijn favo spelers juist. Alleen Cavani was vorig jaar niet fijn, maar kan nu met zijn agility juist weer erg goed zijn. Op de Colombianen na heb ik ze ook allemaal al
Elke dag![]()
Hmmm prijs is inderdaad wel iets gestegen. Kwam al een beetje coins te kort, even een weekje wachten.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
James. Maar zijn prijs zal nu wel hoger zijn omdat hij waarschijnlijk in TOTW zit.Hij begon echt slecht bij mij. Had hem naast Tevez staan en echt niets lukte. Scoorde voor het eerst in zijn 4e wedstrijd. Na 6 wedstrijden had hij pas 2 doelpunten. Wisselde toen Lacazette met Tevez, daardoor begon hij iets meer te scoren. Kwam toen volgens mij op 6 goals uit 10 wedstrijden, in zijn 4 wedstrijden met Lacazette 1 op 1.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:37 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
James imo
Hoe is Benzema trouwens?
Zit te twijfelen om Iniesta of Benzema te kopen in mijn BBVA team, maar kan niet kiezen wie van de twee. Spitsen zijn Rodrigo en Dos Santos.
Sinds ik Dos Santos naast hem heb staan is het echt een machine geworden. Staat nu op 20 goals uit 16 wedstrijden, wat dus neerkomt op 14 goals in zijn laatste 6 wedstrijden.![]()
![]()
Brainfartquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is het maar goed dat Cavani er ook niet in zit
Falcao
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dankjequote:Op dinsdag 4 november 2014 15:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Artist ART Passing, Dribbling
Architect ARC Passing, Physical
Maestro MAE Shooting, Passing, Dribbling
Fabregas zou ik dan maestro geven. Die andere chemstyles vind ik niet zo boeiend, maar kan je aan je wingers geven ofzo (Mirallas arch en artist voor Asamoah)![]()
![]()
Hazard/Courtois/Cuadrado vind ik leuke/goede spelers, de rest meh. Kompany wel goed natuurlijk, maar die tot den treuren gebruikt vorig jaar voor hybrids dus die ook wel zat inmiddels. Cuadrado was echt heel goed met zijn 5*, hoge dribbling en natuurlijk pees. Alleen kut om in een 4-1-2-1-2 te krijgen zonder te moeten compenserenquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn heel veel van mijn favo spelers juist. Alleen Cavani was vorig jaar niet fijn, maar kan nu met zijn agility juist weer erg goed zijn. Op de Colombianen na heb ik ze ook allemaal al![]()
Op LM en RM zijn wingers dit jaar voor mij echt nutteloze figuranten. Echt alles draait om de voorste 2 of 3 dit jaar voor mijn gevoel en daar is 4321 wel goed voor geschikt. Andere jaren werd het dan vaak een trechter (net als 4312 toen).quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hazard/Courtois/Cuadrado vind ik leuke/goede spelers, de rest meh. Kompany wel goed natuurlijk, maar die tot den treuren gebruikt vorig jaar voor hybrids dus die ook wel zat inmiddels. Cuadrado was echt heel goed met zijn 5*, hoge dribbling en natuurlijk pees. Alleen kut om in een 4-1-2-1-2 te krijgen zonder te moeten compenserenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoe speelt Hazard? Misschien dat ik hem koop en dat de inner autist in mij dan maar moet accepteren dat er een speler instaat met 7 chemquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op LM en RM zijn wingers dit jaar voor mij echt nutteloze figuranten. Echt alles draait om de voorste 2 of 3 dit jaar voor mijn gevoel en daar is 4321 wel goed voor geschikt. Andere jaren werd het dan vaak een trechter (net als 4312 toen).![]()
Daar zitten de grootste ebolapatienten van de wereld..quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:47 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
jpheerlijk dat sarcasme
4312 is nu soms ook gewoon een trechter. zeker als je tegen een park the bus downie moetquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op LM en RM zijn wingers dit jaar voor mij echt nutteloze figuranten. Echt alles draait om de voorste 2 of 3 dit jaar voor mijn gevoel en daar is 4321 wel goed voor geschikt. Andere jaren werd het dan vaak een trechter (net als 4312 toen).kom er soms echt niet door heen met maar 2 spitsen. staat 5 man je op te wachten
#FreeTrapz![]()
Nainggolan en Guarín zijn echt goed, zeker op die posities.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hazard/Courtois/Cuadrado vind ik leuke/goede spelers, de rest meh. Kompany wel goed natuurlijk, maar die tot den treuren gebruikt vorig jaar voor hybrids dus die ook wel zat inmiddels. Cuadrado was echt heel goed met zijn 5*, hoge dribbling en natuurlijk pees. Alleen kut om in een 4-1-2-1-2 te krijgen zonder te moeten compenseren![]()
Op LM echt onzichtbaar hier. Als spits en LF wel erg goed. Die dribbling is echt geniaal en hij maakt ook echt alles af voorinquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe speelt Hazard? Misschien dat ik hem koop en dat de inner autist in mij dan maar moet accepteren dat er een speler instaat met 7 chem
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mayuka en Agbonlahor.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
4312 is nu soms ook gewoon een trechter. zeker als je tegen een park the bus downie moetkom er soms echt niet door heen met maar 2 spitsen. staat 5 man je op te wachten
En JP:D mooi dat je een forum hebt maar alles verder achter gesloten deuren gebeurdquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Daar zitten de grootste ebolapatienten van de wereld..
#FreeTrapz![]()
Hold x to pay respectquote:
Elke dag![]()
Nee daar zitten die ebolapatienten die het leuk vinden om met een lagswitch te spelen. Allemaal afbranden.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
En JP:D mooi dat je een forum hebt maar alles verder achter gesloten deuren gebeurdRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Laat mijn broertje maar ff CoD spelen. Denk toch niet dat mijn record nog wat gaat worden dit jaar met dat spel![]()
![]()
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: