SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Speciaal voor Tobi:
![]()
DS is dus een slaafDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik ga over paar maanden stage lopen en mijn werk betaald mij ondertussen mijn volle salaris uit
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat dus!quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe tegenwoordig stage lopen gaat maar ik deed gewoon het werk wat de rest ook deed en dat hield in dat ik dus ook even laat moest beginnen.Dat dus niet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Kreeg ook het salaris wat hun kregen...![]()
![]()
Ik kreeg 300 euro als stagiairquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe tegenwoordig stage lopen gaat maar ik deed gewoon het werk wat de rest ook deed en dat hield in dat ik dus ook even laat moest beginnen. Kreeg ook het salaris wat hun kregen...![]()
![]()
![]()
Vol salaris krijgen voor stagewerk? Bohh.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe tegenwoordig stage lopen gaat maar ik deed gewoon het werk wat de rest ook deed en dat hield in dat ik dus ook even laat moest beginnen. Kreeg ook het salaris wat hun kregen...
Ik kreeg 300 per maand ofzo (off the record handje contantje)
![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je moet nu hetzelfde doen, en krijgt een fractie. Ik ben blij dat ik geen hbo doe want ik zou er pissed om wordenIk zat wel een heel jaar als stage (5 dagen in de week) en 1 dag in de 3 maanden naar school voor tentamens.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kreeg niet het zelfde salaris, moest wel hetzelfde doen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Snack t.w.v. twee euroquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar wel (vaak) een snack op vrijdag. En die is voor ons gratis.![]()
![]()
Worth it.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar wel (vaak) een snack op vrijdag. En die is voor ons gratis.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Klinkt als een slaaf jaquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar wel (vaak) een snack op vrijdag. En die is voor ons gratis.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Welke opleiding is dat?quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar wel (vaak) een snack op vrijdag. En die is voor ons gratis.![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar wel (vaak) een snack op vrijdag. En die is voor ons gratis.____________________!
En die is nog aftrekbaar bij de belasting ook.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
I know that feel broquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vol salaris krijgen voor stagewerk? Bohh.
Ik kreeg 300 per maand ofzo (off the record handje contantje)
![]()
![]()
De mcdonalds?quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:27 schreef 44rdbei het volgende:
Ik werk nog steeds bij mij oude stage bedrijf.
Bazen bedrijf![]()
Ik ook. En nu via dat bedrijf betaalde stage lopen bij RTL Nederland.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:27 schreef 44rdbei het volgende:
Ik werk nog steeds bij mij oude stage bedrijf.
Bazen bedrijf
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Het kutste is nog wel dat ik bijna een jaar heb gewerkt voor dit bedrijf, halfjaar stage en halfjaar in dienst, maar omdat de periode als stagiair niet meetelt voor de vakantiedagen heb ik maar de helft aan vakantiedagen gehad. I crie everytim![]()
![]()
Fluffer op de set van Geer en Goor?quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ook. En nu via dat bedrijf betaalde stage lopen bij RTL Nederland.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |