Wha!quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:30 schreef WhateverWhatever het volgende:
Aangifte tegen Quinsy Gario
Heel goed!
![]()
Drop Piet vind ik ook een goede!quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:45 schreef Pecoro_Nero het volgende:
[..]
Wha!
Ik las het ook echt nét
Dik verdiend. Die Quinsy haalt echt het bloed onder m'n nagels vandaan.
Las dat door hem de Amsterdamse intocht Piet binnen 4 jaar Roet Piet gaat worden. Een of ander lelijk grijs geval
Die Jan Roos heeft ook echt het verstand van een bedorven saucijzenbroodje.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:34 schreef Gramulanion het volgende:
[..]De ironie.twitter:LavieJanRoos twitterde op zaterdag 22-03-2014 om 14:31:42Aangifte doen van gestolen fiets - geen tijd/geen prioriteit.Aangifte doen tegen Geert Wilders - standaard aangifteformulier. reageer retweet
twitter:LavieJanRoos twitterde op donderdag 17-07-2014 om 21:02:36Denk je dat alleen blanken met Malaysian Airlines vliegen, racistische totaalidioot @quinsyg? reageer retweet
quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:25 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
De waarheid is hard merk ik al.
quote:"Wiite (sic) Nederlanders worden kennelijk steeds blinder, gestoorder, fascistischer, racistischer en dommer...."
quote:"Je domheid heeft niets met je huidskleur te maken. Je racistische neigingen wel."
quote:"Racisme is voorbehouden aan mensen met macht. Die zijn wit."
Wat ranzig zeg. Versterkt het alleen maar dat de racisten niet blank zijn hier. Ow wacht dat kan niet natuurlijk. Alleen de grote boze witte man kan zo andere mensen bejegenen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:53 schreef UltraR het volgende:
Wat tekstjes die ik per pm van de mods van de facebook pagina 'Zwarte Piet is Racisme' kreeg: (voor de goede orde, ik heb in de discussie het strikt over mensen die tegen Piet zijn gehad, nooit over mensen met een bepaalde huidskleur. Een discussie over meningen dus. Dat dit van hen niet gezegd kan worden is wel duidelijk:)
[..]
[..]
[..]
Misschien vertonen beide groepen racistische trekjes.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat ranzig zeg. Versterkt het alleen maar dat de racisten niet blank zijn hier. Ow wacht dat kan niet natuurlijk. Alleen de grote boze witte man kan zo andere mensen bejegenen.
In een onderwerp waar het gebruik van een jute zak al racistisch is, is dit natuurlijk onontkoombaar.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Misschien vertonen beide groepen racistische trekjes.
Dat is natuurlijk ook een mogelijkheid.
Dat is in ieder geval al meer dan dat het blanke kamp daarvan alleen beschuldigd wordt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Misschien vertonen beide groepen racistische trekjes.
Dat is natuurlijk ook een mogelijkheid.
Veer op je hoed. Dat is al racistisch.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In een onderwerp waar het gebruik van een jute zak al racistisch is, is dit natuurlijk onontkoombaar.
Dat soort lui neem je toch heel niet serieus?quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval al meer dan dat het blanke kamp daarvan alleen beschuldigd wordt.
Vieze racisten dat we zijn. Een beetje van Sinterklaas genieten als kind.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Veer op je hoed. Dat is al racistisch.
Het simpele straalt er weer vanaf.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:34 schreef Gramulanion het volgende:
[..]De ironie.twitter:LavieJanRoos twitterde op zaterdag 22-03-2014 om 14:31:42Aangifte doen van gestolen fiets - geen tijd/geen prioriteit.Aangifte doen tegen Geert Wilders - standaard aangifteformulier. reageer retweet
twitter:LavieJanRoos twitterde op donderdag 17-07-2014 om 21:02:36Denk je dat alleen blanken met Malaysian Airlines vliegen, racistische totaalidioot @quinsyg? reageer retweet
quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat soort lui neem je toch heel niet serieus?
Bovendien voel ik me niet aangesproken als zo'n zwartjoekel beweert dat 'blanken' racistisch zijn.
Zie? Het wordt ze met de paplepel ingegoten.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vieze racisten dat we zijn. Een beetje van Sinterklaas genieten als kind.
Hoe doet die eerste tweet hier ter zake?quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:34 schreef Gramulanion het volgende:
Mag ook niet ze, kroeshaar.quote:
Aan die ouwe Spartaan had ik nog niet eens gedacht. Heb wel gelijk die gozert.quote:
Oh, je zei zwart!quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Aan die ouwe Spartaan had ik nog niet eens gedacht. Heb wel gelijk die gozert.
[ afbeelding ]
Maar zal ook wel racisme zijn. Want het gaat over zwart, dus is het racisme.
Fuckfuckfuck.. nu krijg ik tweets van quincy..quote:
Over racist gesproken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:23 schreef Armageddon het volgende:
ALLE ZWARTE NEGERS HET LAND UIT!!!1!!! Einz!!2!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |