Zwarte piet haters. Gezicht zwart maken is racisme.quote:
Dit is geen gezicht zwart maken maar een smiley met een donkere huidskleur en volgens mee heeft helemaal niemand daar problemen mee.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:16 schreef UltraR het volgende:
[..]
Zwarte piet haters. Gezicht zwart maken is racisme.
Ach, het is maar een klein stapje. Zodra ze Zwarte Piet definitief neer hebben moeten ze toch weer iets nieuws zoeken om hun slachtofferrol vast te kunnen houden.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:17 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dit is geen gezicht zwart maken maar een smiley met een donkere huidskleur en volgens mee heeft helemaal niemand daar problemen mee.
Straks is het dezequote:Op woensdag 5 november 2014 22:19 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ach, het is maar een klein stapje. Zodra ze Zwarte Piet definitief neer hebben moeten ze toch weer iets nieuws zoeken om hun slachtofferrol vast te kunnen houden.
Oké.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:19 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ach, het is maar een klein stapje. Zodra ze Zwarte Piet definitief neer hebben moeten ze toch weer iets nieuws zoeken om hun slachtofferrol vast te kunnen houden.
quote:
Zijn we het toch met elkaar eens. Smiley met donkere kleur is racisme, want een smiley is geel! Puur verderfelijk racisme om dat te veranderen.quote:
Gele smileys zijn beledigend voor Chinezen!quote:Op woensdag 5 november 2014 22:23 schreef UltraR het volgende:
[..]
Zijn we het toch met elkaar eens. Smiley met donkere kleur is racisme, want een smiley is geel! Puur verderfelijk racisme om dat te veranderen.
Het geeft weer hoe volkomen idioot wij de vergelijking vinden tussen zwarte piet en een slaaf.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:46 schreef Inspireme het volgende:
Ik ben zelf bosnisch maar serieus die onrelevante vergelijkingen steeds. Het gaat over zwarte piet, niet over je anus.
Dat blijkt vooralsnog nergens uit, integendeel.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:19 schreef UltraR het volgende:
[..]
Dat mag je vinden.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:57 schreef UltraR het volgende:
[..]
Het geeft weer hoe volkomen idioot wij de vergelijking vinden tussen zwarte piet en een slaaf.
Waarschijnlijk.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:19 schreef UltraR het volgende:
[..]
Dat mogen ze vinden.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
De meeste mensen vinden dat.
Nee, waarom zou ik die racisten mijn e-mailadres geven?quote:Op donderdag 6 november 2014 01:58 schreef DrDentz het volgende:
http://poll.pietitie.nl/
onderteken hem boys
![]()
![]()
![]()
Wat volgens mij niet jouw grootste bezwaar is om dat te tekenen.quote:Op donderdag 6 november 2014 02:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik die racisten mijn e-mailadres geven?
Die Pietitie werd vorig jaar toch gekaapt door de PVV?quote:Op donderdag 6 november 2014 02:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wat volgens mij niet jouw grootste bezwaar is om dat te tekenen.
Lijkt me sterk dat ze het verhaal uit 2006 zouden recyclen...quote:Op donderdag 6 november 2014 10:33 schreef Heufd het volgende:
"We varen recht op een regenboog af."
De NPO is om. Gekleurde pieten.
Edit: hoax?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |