abonnement Unibet Coolblue
pi_151616097
Bericht onder de spoiler, i.v.m. shitload aan caps :s)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door TillyB op 13-04-2015 17:57:03 ]
TEAM BAKSTEEN
  zondag 12 april 2015 @ 21:21:54 #77
442280 Prisha
Moonshine!
pi_151625998
hahahaha die laatste, "Koeien in perken" ^O^
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_151626139
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 21:21 schreef Prisha het volgende:
hahahaha die laatste, "Koeien in perken" ^O^
We hebben al een mooie cover foto klaar ^O^
TEAM BAKSTEEN
  zondag 12 april 2015 @ 21:25:24 #79
442280 Prisha
Moonshine!
pi_151626183
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 21:24 schreef TillyB het volgende:

[..]

We hebben al een mooie cover foto klaar ^O^
oh verrek ja dat is waar *O*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_151634264
TEAM BAKSTEEN
pi_151635063
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 22:02 schreef Luna1956 het volgende:
[ afbeelding ]

Ook maar even een foto van mijn (en vele anderen) Avatar hier geplaatst :P
Goed idee :)

----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_151635073


----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_151635232
Bericht onder de spoiler, i.v.m. shitload aan caps :s)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door TillyB op 13-04-2015 17:57:37 ]
TEAM BAKSTEEN
  maandag 13 april 2015 @ 14:37:35 #85
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_151645392
TillyB, dank je wel voor de samenvattingen, leuk gedaan.

Ik kan het topic niet meer laden, ligt niet aan jou, maar denk aan de vele gifjes en Fok.
Misschien handiger om alle gifjes onder een spoiler te plaatsen. Eventueel kunnen we van de gifjes een verzamel youtube maken.

Edit,
Tilly, hier is je samenvatting weer, vond het toch wel zonde dat de caps nu ook onder een spoiler staan. Alleen de gifjes zitten nu onder een spoiler inverband met het laden van dit topic.

quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 05:33 schreef TillyB het volgende:

Bericht onder de spoiler, i.v.m. shitload aan caps :s)


De laatste 24 uur van Chris

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is Chris weg? Geruchten, flarden aan informatie komen door. Streamers geschokt, bewoners praten emotieloos.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar is ie weer *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog een laatste peukie voor de aankondiging

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele aankondiging van vertrek.


Hypocriete Gabrielle graait nog even een interviewtje mee. Ivan zorgt voor een bescheiden biertje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alvast afscheid nemen van de kas
Nog even kijken op de akker.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Chris ligt met hoofdpijn op bed, Tineke komt even een praatje maken


Klaarmaken voor de laatste nacht in Utopia, helaas zijn er B&B gasten dus nog één keer in die stinkloods slapen.

Een onrustige nacht
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Tineke geeft haar adres door en hypocriete zakkenwasser Ivan deelt haar even mee dat hij daar niet van gediend is. Chris bemoeit zich er wijselijk niet mee, is blij dat hij straks weg is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zien voor de allerlaatste keer Chris tandenpoesten en flossen, wat om de een of andere reden elke dag uitgebreid in beeld werd gebracht.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vlak voor vertrek willen Nicole en Ivan nog wel even weten hoe ze de tuin bij kunnen houden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chris hoeft gelukkig zijn zinnen niet af te maken. Nicole weet alles. Nicole kan alles. Nicole heeft in de kassen gewerkt hoor. Jaja. Bij drie soorten kassen zelfs. Jaaa Nicole weet het allemaal heel goed. Maar gaat ze het ook doen? Wij weten het antwoord al.



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe laat is het? Half 12? MOOI!


Huichelaar Mark wil nog ff z'n geregisseerde zegje doen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bier!


Het afscheid is bijna daar. Wat een emotie bij de bewoners. Joey vraagt hoe het eigenlijk GODVERDOMME met z'n FUCKING tuinbonen is en waar ze eigenlijk zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snel drinken des te eerder kan je weg *O*


Eindelijk naar de poort.


Toedeledoki stelletje idioten :W


Ondertussen ziet de stemming van de week er rooskleurig uit.






[ Bericht 8% gewijzigd door Tuinfluitert op 14-04-2015 14:48:55 (TillyB bedankt voor de samenvatting Chris.) ]
pi_151651345
Bedankt voor de tip, ik ga het proberen! ^O^ Hij laadt bij mij ook niet goed, door alle gifjes en caps.
TEAM BAKSTEEN
pi_151653960
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 17:44 schreef TillyB het volgende:
Bedankt voor de tip, ik ga het proberen! ^O^ Hij laadt bij mij ook niet goed, door alle gifjes en caps.
Ik kan nu weer rustig hier komen zonder dat mijn pc op hol slaat, dus volgens mij is het gelukt hoor Til.
pi_151653969
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 17:44 schreef TillyB het volgende:
Bedankt voor de tip, ik ga het proberen! ^O^ Hij laadt bij mij ook niet goed, door alle gifjes en caps.
Dit is hééél wat beter inderdaad ^O^
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_151654017
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 21:25 schreef Prisha het volgende:

[..]

oh verrek ja dat is waar *O*
En waar is die dan? Of heb ik iets gemist?
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_151654592
quote:
2s.gif Op maandag 13 april 2015 19:03 schreef Zeyina het volgende:

[..]

En waar is die dan? Of heb ik iets gemist?
Dit niet gezien? :P





Deze cap past daar mooi bij :P

TEAM BAKSTEEN
  dinsdag 14 april 2015 @ 10:31:16 #92
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_151672220
quote:


Chris de tuinman onthult:
’Waarom ik ontsnapte aan Utopia’

door Evert Santegoeds
Na de zoveelste aanvaring was CHRIS BERBEE (33) het zó zat in Utopia, dat hij iets deed dat nooit eerder tijdens het realityprogramma was vertoond: hij verdween urenlang uit het zicht van de kijkers.
Chris wilde ontsnappen aan wat hij noemt „de verziekte sfeer” van het beloofde tv-land. Hij was van plan nooit meer terug te keren in het SBS 6-programma. Tenminste, als het alléén aan hem had gelegen...
Goed, de ervaringen die CHRIS BERBEE tijdens zijn vijf maanden durende verblijf in Utopia opdeed, waren niet alleen maar kommer en kwel. Maar leuk was het de laatste tijd toch niet helemaal meer. „Sinds de jaarwisseling vertrokken onder andere NICOLINE en CHARLOTTE en toen is de sfeer behoorlijk omgeslagen”, vertelt de tuinman, die sindsdien haast voortdurend onderwerp, maar volgens eigen zeggen vooral líjdend voorwerp van conflicten werd. „Ik begreep heel vaak niet waarom de anderen boos op me waren.”
„Utopia is een realityprogramma, maar niet de werkelijkheid. Daarmee kreeg ik steeds meer moeite. Ik kon moeilijk scheiden wat er nou écht speelde of waar ik werd bedonderd, ik kon het niet meer opbrengen.”
Een brief van zijn vader, die vorig jaar na ernstige complicaties na een operatie waarbij een van zijn hartkleppen werd vervangen, liet Chris inzien dat hij elders harder nodig was dan in Utopia. „Ik heb alles gedaan wat ik kon; de moestuin was klaar voor de lente. Toen bleek dat mijn vader, die nauwelijks een toekomst had, er tóch weer bovenop klom en me nodig had op de markt waar hij tuinplanten verkoopt, besloot ik te gaan. Meteen!”
Terwijl de volgers van de livestreams zich afvroegen waar Chris was gebleven, zat hij buiten het zicht van de camera’s voor het afgesloten hek. „Ik ben maar op de kist gaan zitten wachten.” Hij werd opgevangen door de productie. „Die zijn altijd goed voor me geweest, maar ze wezen me op de spelregels die ik niet kon breken. Ik moest eerst een etmaal bedenktijd aanvragen. Dat heb ik toen maar gedaan. Het viel me niet zwaar te moeten wachten. Ik had mijn besluit toch al genomen.”
pi_151700480
TEAM BAKSTEEN
  donderdag 16 april 2015 @ 23:27:39 #94
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_151760560
pi_151803920


Chris ik mis je -O-
TEAM BAKSTEEN
  dinsdag 21 april 2015 @ 22:46:56 #97
442280 Prisha
Moonshine!
pi_151909972
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  † In Memoriam † zaterdag 25 april 2015 @ 04:04:02 #99
316829 Miek37
Joezi is een baas!
pi_152006919
Ik zie net een filmpje van een huilende Chris op zn FB pagina die zeer verdrietig is over de staat vd tuin. :'(
pi_152008754
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2015 04:04 schreef Miek37 het volgende:
Ik zie net een filmpje van een huilende Chris op zn FB pagina die zeer verdrietig is over de staat vd tuin. :'(
Hilarisch filmpje, maar de serieuze reacties eronder zijn helemaal om te gieren. Niet huilen Chris, ze zijn het niet waard. _O-
TEAM BAKSTEEN
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')