Ik vind dit tot nu toe de beste oplossingquote:Op maandag 3 november 2014 20:31 schreef _Administr8or_ het volgende:
Laat haar fiets donderdagmiddag "stelen" als ze op het werk is.
Heen en terugweg dan, want anders gaat ze zich toch echt afvragen hoe ze aan eind vd dag thuis moet kimenquote:Op maandag 3 november 2014 20:28 schreef MorgenFreeman het volgende:
Zeggen dat je toch in de buurt moet zijn op de heen of terugweg.
Als ze het weet dan kun je ook gewoon vragen of ze de fiets op het werk klaarzetquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:25 schreef VitDijk88 het volgende:
Bedankt voor de suggesties! Het wordt toch een andere oplossing, want ze weet het zelf ook niet haha. Ik had haar aangeboden om de fiets te laten "stelen", of om op haar op te halen, maar dat vond ze blijkbaar niet goed genoeg.
Fiets "stelen" vond ze te rigorieus, ze wil niet laten merken dat haar fiets weg is. En ophalen wordt lastig, omdat ik - na goed kijken in m'n agenda - een ander rooster heb als m'n collega.
Komt goed. Topic kan gesloten worden.
Ben jij gek, wij FHF'ers willen horen hoe het is afgelopenquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:25 schreef VitDijk88 het volgende:
Psies, anders gewoon een note uitdelen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 01:09 schreef Mark het volgende:
Inderdaad, nou willen we ook weten hoe het gegaan is
Alleen de opblaaspop had je niet goedquote:Op zondag 9 november 2014 15:25 schreef BloedendeVagina het volgende:
De collega rijdt nu op een fiets met ballonnen, bloemetjes en opblaaspop op de bagagedrager rond?
hoe DURF je dit te postenquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:25 schreef VitDijk88 het volgende:
Bedankt voor de suggesties! Het wordt toch een andere oplossing, want ze weet het zelf ook niet haha. Ik had haar aangeboden om de fiets te laten "stelen", of om op haar op te halen, maar dat vond ze blijkbaar niet goed genoeg.
Fiets "stelen" vond ze te rigorieus, ze wil niet laten merken dat haar fiets weg is. En ophalen wordt lastig, omdat ik - na goed kijken in m'n agenda - een ander rooster heb als m'n collega.
Maar staat die fiets dan zo voor het grijpen ofzo.quote:Op maandag 3 november 2014 20:29 schreef VAS het volgende:
Met auto ophalen lijkt mij het beste. Anders avond ervoor spijker in band proppen haha.
Stel voor om haar een lift te geven. Komt goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |