SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 december 2014 20:08 schreef cafca het volgende:
Qua geluid vind ik ze gelijkwaardig, als ik het visuele aspect meetel, wint the SoundOok na de plastische chirurgie...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was toch vooral een combinatie van verkeerde make-up en een slechte belichting?quote:Op zondag 21 december 2014 21:49 schreef Burnett het volgende:
[..]
Ook na de plastische chirurgie...?
quote:Op maandag 22 december 2014 16:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat was toch vooral een combinatie van verkeerde make-up en een slechte belichting?
quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:27 schreef pipster het volgende:
De muziek van heer 2Tupac heeft me nooit kunnen boeien, die van de Beach Boys wel, die dus.
Nou, die van de Beach Boys is toch ook wel een beetje een klassieker, hoor!quote:Op woensdag 24 december 2014 15:23 schreef belsen het volgende:
Eitje. Eentje is een klassieker, de andere niet.
Inderdaad. Ik vind ook dat belsen dat nummer nu wat onderschat.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, die van de Beach Boys is toch ook wel een beetje een klassieker, hoor!
The Evening-Rushquote:Op woensdag 24 december 2014 18:52 schreef methodmich het volgende:
Jennifer Rush, voor romantiek op de kerstavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |