En kunnen die een beetje managen? Ik zou het zelf een belediging vinden als een uitgerangeerde basisschooljuf mij zou gaan managen.quote:Op maandag 3 november 2014 17:26 schreef bleiblei het volgende:
We hebben hier een aantal voormalig basisschooldocenten/docentes rondlopen.
Ze zijn teammanager, softwaretester en ontwikkelaar.
Wie zegt dat ze uitgerangeerd isquote:Op maandag 3 november 2014 17:32 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
En kunnen die een beetje managen? Ik zou het zelf een belediging vinden als een uitgerangeerde basisschooljuf mij zou gaan managen.
Dit is voer voor een apart topic, maar ik ben het op zijn zachts gezegd niet helemaal eens met die laatste stelling. Het is meer een gebrek aan goed personeel in die branch, dan een logische stap.quote:Op maandag 3 november 2014 17:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze uitgerangeerd is.
En ze kan prima managen. Belangrijkste van een goede manager is een rechte rug en consistentie in beleid en uitvoering. Laat dat nou net hetgene zijn dat een basisschooldocent ook nodig heeft.
Inhoudelijke kennis doe je wel on the job op. Mits je daar voor open staat en enig leer en denk vermogen hebt.
Dan doe je de aanname dat de desbetreffende persoon direct vanuit zijn/haar onderwijzende functie, teammanager is geworden.quote:Op maandag 3 november 2014 17:39 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
Dit is voer voor een apart topic, maar ik ben het op zijn zachts gezegd niet helemaal eens met die laatste stelling. Het is meer een gebrek aan goed personeel in die branch, dan een logische stap.
Wel de beste optie, maar helaas is er momenteel instellingstarief voor een tweede bachelor of master. Helemaal als basisschool docent lijkt me dat onbetaalbaar.quote:Op maandag 3 november 2014 16:44 schreef rhubarbje het volgende:
of je omscholen en het juiste diploma gaan halen voor totaal iets anders
Nou nee, niet echtquote:Op maandag 3 november 2014 23:29 schreef sjorsie1982 het volgende:
Parttime werken is namelijk het doel en daarom kies je om leerkracht te worden denk ik weleens.
Sprookjesboeken gaan schrijven dus?quote:Op maandag 3 november 2014 16:37 schreef JoPiDo het volgende:
Je fantasie gebruiken zou een eerste goede stap zijn...
labo is hbo dus een master is een optiequote:Op maandag 3 november 2014 19:03 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Wel de beste optie, maar helaas is er momenteel instellingstarief voor een tweede bachelor of master. Helemaal als basisschool docent lijkt me dat onbetaalbaar.
Klopt jaquote:Op dinsdag 4 november 2014 09:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
labo is hbo dus een master is een optie
Bizar hoeveel mensen dat vergeten.quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Pabo is hbo dus een master is een optie
Jij hebt kennelijk geen idee hoe druk leerkrachten zijn na schooltijd. Als je dat bij elkaar optelt maak je veel meer uren dan bij een fulltime kantoorbaan. Wel hebben ze meer vakantie ter compensatie.quote:Op maandag 3 november 2014 23:29 schreef sjorsie1982 het volgende:
administratief werk, omdat je dit ook parttime kan doen.
Parttime werken is namelijk het doel en daarom kies je om leerkracht te worden denk ik weleens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |