abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146257550

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Divers
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
Ja doei.
  maandag 3 november 2014 @ 16:22:12 #2
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_146257563
Zo kan het natuurlijk ook O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  maandag 3 november 2014 @ 16:22:17 #3
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_146257567
Thanks Mo :)

*zucht*
pi_146257568
Zo dan maar. Wist niet of 't zou werken. Eventuele verzoekjes voor OPwijzigingen even DMmen.
Ja doei.
pi_146257582
Thanks!

Maar, jij bent toch ook een eckte hardloper Moblo? Je loopt potdomme een HM in minder dan 2 uur.
pi_146257597
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 16:22 schreef motorbloempje het volgende:
Zo dan maar. Wist niet of 't zou werken. Eventuele verzoekjes voor OPwijzigingen even DMmen.
O+ thnx
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_146257607
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 16:22 schreef motorbloempje het volgende:
Goed gedaan! Mij lukte het niet :)
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_146257623
quote:
99s.gif Op maandag 3 november 2014 16:23 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Goed gedaan! Mij lukte het niet :)
Heb je knopjes voor nodig.
Oude topic uit de reeks halen, hopen dat 't pakt, etc.
Ja doei.
pi_146257686
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 16:22 schreef hatsaflats het volgende:
Thanks!

Maar, jij bent toch ook een eckte hardloper Moblo? Je loopt potdomme een HM in minder dan 2 uur.
Maar dat was per ongeluk man! En op 'n trail!
Ja doei.
pi_146257920
quote:
10s.gif Op maandag 3 november 2014 16:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Maar dat was per ongeluk man! En op 'n trail!
:D

Maar wat eckte hardlopers in LIF moeten en niet in SPT blijft me een raadsel. Mij maakt het verder allemaal niet zoveel uit, ik vond vooral dat lopers die ook lekker relatief korte afstanden over zoveel mogelijk verharde paadjes hupsen meer moesten gaan posten, als tegenwicht voor al dat blije "ohwatisdattrailrunnentochallemachtigprachtigenwatloopiktochgraagdoorbosheiwatdanookenwatishetdanweerkutomoverasfalttelopen"-gepost, maar nu moet het blijkbaar allemaal gesplitst. Ik lurk wel bij dat trailgeweld, want er worden wel puike prestaties door die maffe veredelde hikers neergezet.
pi_146257969
Als je dit topic naar SPT wil hebben moet je dat even in FB aankaarten :) denk dat 't een kleine moeite is.

Omdat ik 'n nieuwe had geopend kon dat wel gewoon in SPT :+
Ja doei.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 3 november 2014 @ 16:32:55 #12
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_146258026
Gesplitst?
pi_146258138
quote:
11s.gif Op maandag 3 november 2014 16:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Gesplitst?
Ja, ze hebben nu een apart topic voor recreanten.
pi_146258151
quote:
11s.gif Op maandag 3 november 2014 16:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Gesplitst?
Nee, ze posten ff ergens anders een paar dagen.
pi_146258174
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 16:30 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

:D

Maar wat eckte hardlopers in LIF moeten en niet in SPT blijft me een raadsel. Mij maakt het verder allemaal niet zoveel uit, ik vond vooral dat lopers die ook lekker relatief korte afstanden over zoveel mogelijk verharde paadjes hupsen meer moesten gaan posten, als tegenwicht voor al dat blije "ohwatisdattrailrunnentochallemachtigprachtigenwatloopiktochgraagdoorbosheiwatdanookenwatishetdanweerkutomoverasfalttelopen"-gepost, maar nu moet het blijkbaar allemaal gesplitst. Ik lurk wel bij dat trailgeweld, want er worden wel puike prestaties door die maffe veredelde hikers neergezet.
:@ zo voelt het voor mij ook wel echt _O- althans, ik vind het niet het ergste op deze aardkloot, maar vergeleken met trails vind ik asfalt toch wel echt gewoon heel saai. En ik merk gewoon dat m'n lichaam veel blijer is als ik op zachtere ondergronden loop. Veel minder rugpijn ook, bijvoorbeeld!

Maar ik lees hier ook gewoon nog wel mee, maar m'n ohwatisdattrailrunnentochallemachtigprachtigenwatloopiktochgraagdoorbosheiwatdanookenwatishetdanweerkutomoverasfalttelopen-posts doe ik wel gewoon daar nu dan, op verzoek. Hč? Als mod luister je naar de users. Ofzo.
Ja doei.
pi_146258321
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 16:30 schreef hatsaflats het volgende:
veredelde hikers
Veredelde hikers? Veredelde hikers? Ik vind het ondermaats presterende bergbeklimmers. Met hun 300 meter in 15kilometer.

8)7
pi_146258439
Bij mij staat dit vanavond op het programma, de baantraining dus.
quote:
3 x 1200 als
200 m1 D3
200 m1 D1
Pz. 3 min
Ik ga hem nog D1/D2 doen, denk ik.
pi_146258491
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 16:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:@ zo voelt het voor mij ook wel echt _O- althans, ik vind het niet het ergste op deze aardkloot, maar vergeleken met trails vind ik asfalt toch wel echt gewoon heel saai. En ik merk gewoon dat m'n lichaam veel blijer is als ik op zachtere ondergronden loop. Veel minder rugpijn ook, bijvoorbeeld!

Maar ik lees hier ook gewoon nog wel mee, maar m'n ohwatisdattrailrunnentochallemachtigprachtigenwatloopiktochgraagdoorbosheiwatdanookenwatishetdanweerkutomoverasfalttelopen-posts doe ik wel gewoon daar nu dan, op verzoek. Hč? Als mod luister je naar de users. Ofzo.
Ik snap ook wel dat mensen het heel prettig vinden om over trails te rennen enzo, of nouja, ik wandel liever, want dan heb ik meer tijd om er ook echt naar te kijken, maar ik vind het ook wel heel fijn om wat vaker van mensen te horen die op asfalt hupsen. Dat het 50% ohwatisdattrailrunnentochallemachtigprachtigenwatloopiktochgraagdoorbosheiwatdanookenwatishetdanweerkutomoverasfalttelopen-posts is (en ik vind je blij-ei posts altijd heel leuk!) en 50% Evy/asfalt/baan/normalemensendiehooguit1marathonperjaarlopen is, ofzo. Maar de laatste groep is voor m'n gevoel de laatste tijd wat ondervertegenwoordigd, of gewoon stil.
pi_146258540
quote:
99s.gif Op maandag 3 november 2014 16:40 schreef mosselmossel het volgende:
Bij mij staat dit vanavond op het programma, de baantraining dus.

[..]

Ik ga hem nog D1/D2 doen, denk ik.
Je hebt ook al best een tijdje niet echt op de baan gelopen toch? Dan zou ik zeker lekker rustig aan doen, die extra demping is vaak best even wennen.
pi_146258609
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 16:42 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Je hebt ook al best een tijdje niet echt op de baan gelopen toch? Dan zou ik zeker lekker rustig aan doen, die extra demping is vaak best even wennen.
Ik heb de afgelopen twee weken wel gewoon op de baan gelopen op maandag. Alleen wel rustigere programma's ook toen. Dus hoef niet te wennen, maar ik moet gewoon nog steeds even rustig doen. Wacht nog op een training die echt weer lekker gaat.
  maandag 3 november 2014 @ 16:45:47 #21
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_146258694
Weet even niet waar dít in hemelsnaam te plaatsen ;)

SPOILER
pi_146258747
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 16:45 schreef Quoi het volgende:

SPOILER
w000t! Gefeliciteerd! *G*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 3 november 2014 @ 16:48:48 #23
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_146258818
quote:

SPOILER
*O* *O* *O*

SPOILER
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_146258864
quote:

SPOILER
Hoort dit niet in het trailtopic?
SPOILER
pi_146258928
quote:

SPOILER
*O* Super!!!
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')