SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
Zo dan maar. Wist niet of 't zou werken. Eventuele verzoekjes voor OPwijzigingen even DMmen.Ja doei.![]()
Thanks!
Maar, jij bent toch ook een eckte hardloper Moblo? Je loopt potdomme een HM in minder dan 2 uur.![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 16:22 schreef motorbloempje het volgende:
Zo dan maar. Wist niet of 't zou werken. Eventuele verzoekjes voor OPwijzigingen even DMmen.thnx
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Goed gedaan! Mij lukte het nietquote:Op maandag 3 november 2014 16:22 schreef motorbloempje het volgende:
Zo dan maar. Wist niet of 't zou werken. Eventuele verzoekjes voor OPwijzigingen even DMmen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Heb je knopjes voor nodig.quote:Op maandag 3 november 2014 16:23 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Goed gedaan! Mij lukte het niet
Oude topic uit de reeks halen, hopen dat 't pakt, etc.Ja doei.![]()
Maar dat was per ongeluk man! En op 'n trail!quote:Op maandag 3 november 2014 16:22 schreef hatsaflats het volgende:
Thanks!
Maar, jij bent toch ook een eckte hardloper Moblo? Je loopt potdomme een HM in minder dan 2 uur.Ja doei.![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 16:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar dat was per ongeluk man! En op 'n trail!
Maar wat eckte hardlopers in LIF moeten en niet in SPT blijft me een raadsel. Mij maakt het verder allemaal niet zoveel uit, ik vond vooral dat lopers die ook lekker relatief korte afstanden over zoveel mogelijk verharde paadjes hupsen meer moesten gaan posten, als tegenwicht voor al dat blije "ohwatisdattrailrunnentochallemachtigprachtigenwatloopiktochgraagdoorbosheiwatdanookenwatishetdanweerkutomoverasfalttelopen"-gepost, maar nu moet het blijkbaar allemaal gesplitst. Ik lurk wel bij dat trailgeweld, want er worden wel puike prestaties door die maffe veredelde hikers neergezet.![]()
Als je dit topic naar SPT wil hebben moet je dat even in FB aankaartendenk dat 't een kleine moeite is.
Omdat ik 'n nieuwe had geopend kon dat wel gewoon in SPT
Ja doei.![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 16:30 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Maar wat eckte hardlopers in LIF moeten en niet in SPT blijft me een raadsel. Mij maakt het verder allemaal niet zoveel uit, ik vond vooral dat lopers die ook lekker relatief korte afstanden over zoveel mogelijk verharde paadjes hupsen meer moesten gaan posten, als tegenwicht voor al dat blije "ohwatisdattrailrunnentochallemachtigprachtigenwatloopiktochgraagdoorbosheiwatdanookenwatishetdanweerkutomoverasfalttelopen"-gepost, maar nu moet het blijkbaar allemaal gesplitst. Ik lurk wel bij dat trailgeweld, want er worden wel puike prestaties door die maffe veredelde hikers neergezet.zo voelt het voor mij ook wel echt
althans, ik vind het niet het ergste op deze aardkloot, maar vergeleken met trails vind ik asfalt toch wel echt gewoon heel saai. En ik merk gewoon dat m'n lichaam veel blijer is als ik op zachtere ondergronden loop. Veel minder rugpijn ook, bijvoorbeeld!
Maar ik lees hier ook gewoon nog wel mee, maar m'n ohwatisdattrailrunnentochallemachtigprachtigenwatloopiktochgraagdoorbosheiwatdanookenwatishetdanweerkutomoverasfalttelopen-posts doe ik wel gewoon daar nu dan, op verzoek. Hč? Als mod luister je naar de users. Ofzo.Ja doei.![]()
Veredelde hikers? Veredelde hikers? Ik vind het ondermaats presterende bergbeklimmers. Met hun 300 meter in 15kilometer.quote:
Bij mij staat dit vanavond op het programma, de baantraining dus.Ik ga hem nog D1/D2 doen, denk ik.quote:3 x 1200 als
200 m1 D3
200 m1 D1
Pz. 3 minZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik snap ook wel dat mensen het heel prettig vinden om over trails te rennen enzo, of nouja, ik wandel liever, want dan heb ik meer tijd om er ook echt naar te kijken, maar ik vind het ook wel heel fijn om wat vaker van mensen te horen die op asfalt hupsen. Dat het 50% ohwatisdattrailrunnentochallemachtigprachtigenwatloopiktochgraagdoorbosheiwatdanookenwatishetdanweerkutomoverasfalttelopen-posts is (en ik vind je blij-ei posts altijd heel leuk!) en 50% Evy/asfalt/baan/normalemensendiehooguit1marathonperjaarlopen is, ofzo. Maar de laatste groep is voor m'n gevoel de laatste tijd wat ondervertegenwoordigd, of gewoon stil.quote:Op maandag 3 november 2014 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]zo voelt het voor mij ook wel echt
althans, ik vind het niet het ergste op deze aardkloot, maar vergeleken met trails vind ik asfalt toch wel echt gewoon heel saai. En ik merk gewoon dat m'n lichaam veel blijer is als ik op zachtere ondergronden loop. Veel minder rugpijn ook, bijvoorbeeld!
Maar ik lees hier ook gewoon nog wel mee, maar m'n ohwatisdattrailrunnentochallemachtigprachtigenwatloopiktochgraagdoorbosheiwatdanookenwatishetdanweerkutomoverasfalttelopen-posts doe ik wel gewoon daar nu dan, op verzoek. Hč? Als mod luister je naar de users. Ofzo.![]()
Je hebt ook al best een tijdje niet echt op de baan gelopen toch? Dan zou ik zeker lekker rustig aan doen, die extra demping is vaak best even wennen.quote:Op maandag 3 november 2014 16:40 schreef mosselmossel het volgende:
Bij mij staat dit vanavond op het programma, de baantraining dus.
[..]
Ik ga hem nog D1/D2 doen, denk ik.![]()
Ik heb de afgelopen twee weken wel gewoon op de baan gelopen op maandag. Alleen wel rustigere programma's ook toen. Dus hoef niet te wennen, maar ik moet gewoon nog steeds even rustig doen. Wacht nog op een training die echt weer lekker gaat.quote:Op maandag 3 november 2014 16:42 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Je hebt ook al best een tijdje niet echt op de baan gelopen toch? Dan zou ik zeker lekker rustig aan doen, die extra demping is vaak best even wennen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Weet even niet waar dít in hemelsnaam te plaatsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 16:45 schreef Quoi het volgende:
Weet even niet waar dít in hemelsnaam te plaatsenw000t! Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet even niet waar dít in hemelsnaam te plaatsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Weet even niet waar dít in hemelsnaam te plaatsenHoort dit niet in het trailtopic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet even niet waar dít in hemelsnaam te plaatsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Super!!!
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
Forum Opties Forumhop: Hop naar: