Jij kijkt nooit in je statusbar waar een link je naar toe stuurt? Zou je altijd moeten doen met externe links.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:43 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Kan je voortaan waarschuwen als je linkt naar de Fok FrontPage? Mijn laptop slaat altijd vast op die klote pagina en dan ben ik weken bezig om die shit uit mijn tabs te verwijderen.
Wat zou het zijn dat die pagina steeds mijn laptop doet vastlopen? Ik heb er werkelijk bij geen één andere pagina last van. Dus dan afsluiten, her-opstarten.. en dan verschijnt hij 1 of 2 maal in mijn tabbladen.. Waar die dan op opstart.. als ik hem dan niet razend snel op een andere tab zet dan slaat hij weer vast. Vervolgens de tab of tabs sluiten.. maar die komen dan nog weken terug.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:02 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Jij kijkt nooit in je statusbar waar een link je naar toe stuurt? Zou je altijd moeten doen met externe links.
Probeer een ander browser, welk heb je nu? Chrome is een goede.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:06 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Wat zou het zijn dat die pagina steeds mijn laptop doet vastlopen? Ik heb er werkelijk bij geen één andere pagina last van. Dus dan afsluiten, her-opstarten.. en dan verschijnt hij 1 of 2 maal in mijn tabbladen.. Waar die dan op opstart.. als ik hem dan niet razend snel op een andere tab zet dan slaat hij weer vast. Vervolgens de tab of tabs sluiten.. maar die komen dan nog weken terug.
Een virus of zo?
Deze doet het nog steeds.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |