Inderdaad! En er zijn afgelopen weekend heel wat mensen wereldwijd overleden door auto-ongelukken, meer dan bij dat incident met die monster trucks. Ik vind dat uit respect voor deze mensen het eerste onderdeel van het programma ook geknipt had kunnen wordenquote:Op maandag 17 november 2014 21:49 schreef muzas het volgende:
Ik vind dat met de recente uitbraak van vogelaids die eendjes ook wel achterwege gelaten hadden kunnen worden.
Zolang de opdracht niet was dat ze vol op het publiek in moesten rijden lijkt me dit vrij overdreven.quote:Op woensdag 19 november 2014 18:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Wel raar inderdaad. Maarja, gevalletje van beter voorkomen dan genezen wellicht. Je weet niet wat de opdracht verder was.
Misschien poppetjes proberen te ontwijken of weet ik het. Ik vind het ook overdreven, maarja zoals ik al zei dus..quote:Op woensdag 19 november 2014 18:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zolang de opdracht niet was dat ze vol op het publiek in moesten rijden lijkt me dit vrij overdreven.
Dat vond ik toch anders, dat was een groot nationaal trauma. Dat monstertruck-incident is , met alle respect, het merendeel van de bevolking over een jaar vergeten.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Misschien poppetjes proberen te ontwijken of weet ik het. Ik vind het ook overdreven, maarja zoals ik al zei dus..
Was laatst ook met Criminal Minds op Veronica. Vanwege de vliegramp ging de uitzending niet door. Dit was dus in Oktober/November ofzo
Hoeveel nederlanders weten dat precies denk jij?quote:Op maandag 10 november 2014 22:45 schreef Gruisman het volgende:
Geraldine weet niet wanneer d-day was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |