Dat gaat stream doen.quote:Op maandag 3 november 2014 21:25 schreef Frsh het volgende:
Je kunt ook naar Schoorl komen voor duinen van 50 meter hoog! Het mooie is: ze doen ook 50 meter naar beneden!
Heeft er al iemand een OP gemaakt voor dit topic?
heb je linkje naar route voor als we weer eens op familiebezoek zijn?quote:Op maandag 3 november 2014 21:30 schreef Jero_nimo het volgende:
Of iets doorrijden door de veluwe naar Doetinchem, en dan daar de Zeddam MTB-route lopen. Mijn god dat was nog eens een gave route!!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die singletrails!![]()
![]()
http://www.mtbroutes.nl/index.php/route/507/Zeddamquote:Op maandag 3 november 2014 21:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb je linkje naar route voor als we weer eens op familiebezoek zijn?
quote:Nieuws
Editie 2015
De Buff Veluwezoomtrail vindt op zaterdag 27 en zondag 28 juni 2015 plaats.
Dit jaar wordt de Buff Veluwezoomtrail uitgebreid met de mogelijkheid om een 2-daagse wedstrijd over in totaal 3 afstanden te lopen. Daarnaast vindt er op zaterdag een Kidsrun plaats. De zondag blijft ongewijzigd en zal net als voorgaande editie uit 3 afstanden bestaan. Op dit moment zijn de voorbereidingen in volle gang, medio november wordt de definitieve opzet bekent.
Beetje kort op de Eiger voor de lange afstand denk ik...quote:Op maandag 3 november 2014 21:41 schreef Guard het volgende:
Over de Veluwezoom gesproken:
[..]Bekent...
![]()
Dat is ook wel erg gaaf, trailweekendje
Lekker de 27 doen, goeie voorbereidingquote:Op maandag 3 november 2014 21:42 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Beetje kort op de Eiger voor de lange afstand denk ik...
Ben benieuwd wat precies het idee wordt van die meerdaagse wedstrijd. Ook wel gaaf misschien. Of anders weer de 52 kmquote:Op maandag 3 november 2014 21:41 schreef Guard het volgende:
[..]Bekent...
![]()
misschien wel meerdere loopjes over het weekend? Zo gaan wij 2/3 mei in Wales lopen. Eerste dag zijn er een 10 en een HM trail en dag twee een 10 mijler ofzo? Dat is op zich ook wel tof.quote:Op maandag 3 november 2014 21:46 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat precies het idee wordt van die meerdaagse wedstrijd. Ook wel gaaf misschien. Of anders weer de 52 km
Omlaag, omhoog of beide?quote:
Ik zie dat er ook kortere routes zijn!quote:Op maandag 3 november 2014 21:33 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
http://www.mtbroutes.nl/index.php/route/507/Zeddam
Staat ook gewoon op 1 bij mtbroutes.nl zie ik nu, geen wonder
En geen leuke afdalingen en singletrails enzo. Gewoon wandelpaden...quote:Op maandag 3 november 2014 22:00 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ik zie dat er ook kortere routes zijn!
https://www.natuurmonumenten.nl/natuurgebied/bergherbos/routes
-edit- lijken alleen niet bewegwijzerd.
Ik wacht ook even af wat dat weekend wordt, maar misschien ga ik wel gewoon weer terug voor de 27 km.quote:Op maandag 3 november 2014 21:46 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat precies het idee wordt van die meerdaagse wedstrijd. Ook wel gaaf misschien. Of anders weer de 52 km
quote:
Stond ook in dat ene lijstjequote:Op maandag 3 november 2014 21:34 schreef motorbloempje het volgende:
Als ik achter de PC zit even bookmarken!
Gaaf. Even in de gaten houden en vergelijken met de Xtrails. En dan beslissen welke ik wil doenquote:Op maandag 3 november 2014 21:41 schreef Guard het volgende:
[..]Bekent...
![]()
Doe je een keertje mee met een weekendje Sauerland? Ik weet nog wel een goed slaapadresje (voah weinagh), en een heleboel leuke paadjes.quote:
UHT, UK, Sauerland... Er gaan mooie dingen uit dit topic voortkomenquote:Op maandag 3 november 2014 22:11 schreef Frsh het volgende:
[..]
Doe je een keertje mee met een weekendje Sauerland? Ik weet nog wel een goed slaapadresje (voah weinagh), en een heleboel leuke paadjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |