Zwabber wordt de eerste trailgastquote:Op maandag 3 november 2014 22:14 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, we wachten nog steeds op de eerste trailgasten
Jaquote:
quote:Op maandag 3 november 2014 21:33 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
http://www.mtbroutes.nl/index.php/route/507/Zeddam
Staat ook gewoon op 1 bij mtbroutes.nl zie ik nu, geen wonder
Neem aan dat je als loper/wandelaar/renner daar wel gewoon kosteloos mag spelen?quote:Om de route te mogen rijden is een vergunning nodig. Een jaarvergunning voor mountainbikers kost ? 7,50.
Geen idee, ik heb niets betaald in ieder geval... Denk niet dat ze daar moeilijk over doen. Zeg je dat je gewoon aan het wandelen bent toch...quote:Op maandag 3 november 2014 22:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
Neem aan dat je als loper/wandelaar/renner daar wel gewoon kosteloos mag spelen?of is dat nu dom van me?
Ze zullen sowieso het verschil niet zien bij mijquote:Op maandag 3 november 2014 22:19 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb niets betaald in ieder geval... Denk niet dat ze daar moeilijk over doen. Zeg je dat je gewoon aan het wandelen bent toch...
Ja hoor dat mag gewoon.quote:Op maandag 3 november 2014 22:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
Neem aan dat je als loper/wandelaar/renner daar wel gewoon kosteloos mag spelen?of is dat nu dom van me?
Immers, wij wandelen altijd kilometers lang!quote:Op maandag 3 november 2014 22:19 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb niets betaald in ieder geval... Denk niet dat ze daar moeilijk over doen. Zeg je dat je gewoon aan het wandelen bent toch...
owwww Winterberg! dat is mooi!quote:
Om in Februari jullie kant op te komen, ligt op de onderhandelingstafel. Mijn vrouw wil zelf ook iets doen dan. En NEE, zij ziet trailen niet als een leuk vakantie vulling.quote:Op maandag 3 november 2014 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
Of kom met stream als een soort bromance double date naar ons toe
Geen 42 iig, eens kijken wat er nog meer te doen is qua afstandenquote:Op dinsdag 4 november 2014 07:35 schreef Frsh het volgende:
Stream, Guard, misschien in februari dan toch ook Trail by the Sea doen?
20quote:Op dinsdag 4 november 2014 07:36 schreef Guard het volgende:
[..]
Geen 42 iig, eens kijken wat er nog meer te doen is qua afstanden
Das wel een leuke afstand voor eind februari.quote:
Ik was verrast door filmpjes van die trail. Lijkt me best leuk, misschien ga ik voor de kortere afstandquote:Op dinsdag 4 november 2014 07:35 schreef Frsh het volgende:
Stream, Guard, misschien in februari dan toch ook Trail by the Sea doen?
En net terug van een ochtendwandeling. 7k binnen de 35minuten. Het wordt nog eens wat met mij.
Team 20quote:Op dinsdag 4 november 2014 07:39 schreef Guard het volgende:
[..]
Das wel een leuke afstand voor eind februari.
Denk wel dat deze erbij komt
Is er 1 om te onthouden. De 20 dan.quote:
"schat zullen we eens een dagje naar zee gaan, lekker uitwaaien?"quote:Op dinsdag 4 november 2014 08:26 schreef streamnl het volgende:
[..]
Is er 1 om te onthouden. De 20 dan.
Maar nogmaals, even kijken wat mijn vrouw allemaal wilt in die periode.
Gewoon thuislaten johquote:Op dinsdag 4 november 2014 08:26 schreef streamnl het volgende:
[..]
Is er 1 om te onthouden. De 20 dan.
Maar nogmaals, even kijken wat mijn vrouw allemaal wilt in die periode.
Zeker 'een dagje naar zee gaan, lekker uitwaaien'?quote:Op dinsdag 4 november 2014 08:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Ga je gezellig mee? Ik heb me ingeschreven voor de 20km
"hier hou mijn tas even vast, ik ga lekker een stukje rennen, tot straks"quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Zeker 'een dagje naar zee gaan, lekker uitwaaien'?
Lekker gezonde frisse winterse zeeluchten, dat vind die kleine vast fijnquote:Op dinsdag 4 november 2014 09:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Zeker 'een dagje naar zee gaan, lekker uitwaaien'?
Da's de praktijk jaquote:Op dinsdag 4 november 2014 09:05 schreef Guard het volgende:
[..]
"hier hou mijn tas even vast, ik ga lekker een stukje rennen, tot straks"
quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:05 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Gewoon zeggen dat je sigaretten gaat halen.
Ik ga er volgend jaar heen, als ik er toch in de buurt ben.quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:33 schreef motorbloempje het volgende:
Over twee jaar ofzo, als we weer geld hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |