Is dat ook weg? Potdomme, straks moet ik nog weg hierquote:Op maandag 3 november 2014 16:28 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
En de Denby Dale travellers 6 wellicht voor de interne club competitie.
quote:Op maandag 3 november 2014 16:41 schreef Wolve000 het volgende:
Wat eeb belachelijk competetief veld hadden we toch afgelopen zaterdag. Ik zie net dat ik (van mijn leg van de relay) 163e van de 165 mensen ben geworden. Ondanks een pace van 5:12/km.
wow... ze hadden alle snelle op jouw leg gezet, wat flauwquote:Op maandag 3 november 2014 16:41 schreef Wolve000 het volgende:
Wat eeb belachelijk competetief veld hadden we toch afgelopen zaterdag. Ik zie net dat ik (van mijn leg van de relay) 163e van de 165 mensen ben geworden. Ondanks een pace van 5:12/km.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 november 2014 16:49 schreef Quoi het volgende:
Geen trail, geen weg, maar effe ego-isch in beide topicsGefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je al mooie trails gevonden om er heen (of naar huis) te lopen?
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
Geen trail, geen weg, maar effe ego-isch in beide topicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen trail, geen weg, maar effe ego-isch in beide topicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
En die hardlopers maar klagen dat trailen net wandelen isquote:Op maandag 3 november 2014 16:41 schreef Wolve000 het volgende:
Ik zie zo gauw maar een iemand in leg 4 die er langer over deed.quote:Op maandag 3 november 2014 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
![]()
!
Ocherm! Kan je dat ook voor mij zien?
Geen trail, geen weg, maar effe ego-isch in beide topicsGefeliciteerd!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 3 november 2014 16:49 schreef Quoi het volgende:
Geen trail, geen weg, maar effe ego-isch in beide topicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Waarom staan die niet in de OP??quote:Op maandag 3 november 2014 16:23 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
En....
10 jan: Yorkshire XC championships
24 jan: Nothern XC championships
2 mei: trail HM in Wales
3 mei: trail 10k-ish in Wales
13 juni: weg-HM op Skye
Najaar: nog een marathon als de eerste bevalt
En dan nog de vele lokale loopjes met de club. Lig voor dit jaar op schema voor 50 loopjes... Dat zal volgend jaar wel niet heel anders zijn.
Goeie vraag.quote:
Helaas. Enige groen dat ik dan tegenkom is een golfbaan. Die zijn vast niet blij met mequote:Op maandag 3 november 2014 16:50 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Heb je al mooie trails gevonden om er heen (of naar huis) te lopen?
Kun jij jouw runningdinges voor de trailers gaan uitbouwenquote:Op maandag 3 november 2014 16:56 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Goeie vraag.
Ze staan wel in m'n eigen kalender. Die is belangrijker.
Waar precies op de veluwe? Die is nogal groot namelijk. Maar anders naar Rheden! Daar bij natuurmonumenten centrumding het bos in. Prachtige heidevelden, bossen, heuvels, singletrails etc! Op de veluwezoom!quote:Op maandag 3 november 2014 15:42 schreef Quoi het volgende:
Oh hai![]()
En net nu had ik een keer een trail-gerelateerde vraag![]()
Meneer wil komende zaterdag een trailerig stukje gaan rennen op de Veluwe. Max 20 km. Iemand een leuke suggestie voor een route?
quote:
Nope, na vandaag ben ik weer druk druk drukquote:Op maandag 3 november 2014 17:48 schreef motorbloempje het volgende:
WEETJEWAT, WE GAAN DIT TOPIC VOLPOSTEN EN DAN MAG JIJ DE NIEUWE OP!
Datquote:Op maandag 3 november 2014 17:17 schreef Jero_nimo het volgende:
[ afbeelding ]
(Niet de veluwezoom alleen...)
Is eigenlijk gewoon een hartstikke vlak pad.quote:Op maandag 3 november 2014 17:17 schreef Jero_nimo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 november 2014 17:17 schreef Jero_nimo het volgende:
[ afbeelding ]
Public footpathsquote:Op maandag 3 november 2014 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee joh! Bossen, bosjes, overal kun je trailen!
Nou ja, in NL is het wel wat minder open vaak, dat is waar. Hier is alles zowat public footpath
In mijn... hier komt ie weer.. In mijn Excel lijstje;quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 18:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Public footpaths![]()
Wat een uitvinding
Dit is het ook, gewoon lekker heuveltjes afknallen in Nederland is al heerlijk (en naar boven klauteren vind ik ook geweldig), laat staan in de echte bergenquote:
quote:Op maandag 3 november 2014 19:15 schreef Guard het volgende:
[..]
Dit is het ook, gewoon lekker heuveltjes afknallen in Nederland is al heerlijk (en naar boven klauteren vind ik ook geweldig), laat staan in de echte bergen
Allebei geen Nederlandquote:Op maandag 3 november 2014 19:20 schreef Guard het volgende:
Zuid-Limburg, Ardennen, allemaal relatief dichtbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |