Fraudequote:Op maandag 3 november 2014 09:21 schreef Bart het volgende:
Nieuwe bestellen, binnen 48 uur na levering bellen dat er schade is, en de oude terugsturen en je geld terugvragen.
quote:Op maandag 3 november 2014 09:24 schreef Hallmark het volgende:
Ja kerel, nu is toch geheel niet duidelijk waar die schade vandaan komt? Ik zou niet weten op basis waarvan jij nu nog iets kunt claimen. Dat soort dingen moet je meteen zeggen.
Hij zal niet de eerste zijn hoor die dat zo doet.quote:
Hij kan er een bestellen vanuit naam en naar het adres van een vriend?quote:Op maandag 3 november 2014 09:30 schreef jeffrey83 het volgende:
[..]
Hij zal niet de eerste zijn hoor die dat zo doet.nadeel is voor hem dat er al contact is geweest.
Prima idee! De webshop zegt dan vrolijk: stuur maar terug, dan krijg je van ons een nieuwe. En dan heb je er 2quote:Op maandag 3 november 2014 09:31 schreef Amplifier het volgende:
Hij kan er een bestellen vanuit naam en naar het adres van een vriend?
Nee, dat hoeven zij niet.quote:Op maandag 3 november 2014 09:38 schreef s--mulder het volgende:
Als consument ben ik toch niet-expert en had de expert het product moeten controleren, hetgeen niet gebeurd is.
Het product was al defect voordat ik het heb vervoerd, de leverancier moet toch bewijzen dat het product toen nog in juiste staat was?
Nagaan of je pot beschadigd is is nou niet echt rocket sience..quote:Op maandag 3 november 2014 09:38 schreef s--mulder het volgende:
Als consument ben ik toch niet-expert en had de expert het product moeten controleren, hetgeen niet gebeurd is.
Het product was al defect voordat ik het heb vervoerd, de leverancier moet toch bewijzen dat het product toen nog in juiste staat was?
Defect is niet gelijk aan transportschade.quote:Op maandag 3 november 2014 09:38 schreef s--mulder het volgende:
Die eis van 48 uur is onredelijk, zeker omdat er zo een weekendje tussen het moment van ontvangst en controle kan zitten maar een maand zou toch wel genoeg moeten zijnquote:Op maandag 3 november 2014 09:40 schreef MorgenFreeman het volgende:
[..]
Nagaan of je pot beschadigd is is nou niet echt rocket sience..
Jij had binnen de 48 uur moeten controleren of het product in orde was. Dat heb je niet gedaan.
Want in het weekend kun je niet zien of iet stuk is omdat je jezelf in coma hebt gezopen en pas maandag weer wakker wordt?quote:Op maandag 3 november 2014 09:41 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Die eis van 48 uur is onredelijk, zeker omdat er zo een weekendje tussen het moment van ontvangst en controle kan zitten maar een maand zou toch wel genoeg moeten zijn
De webshop is coulant door een pot voor inkoopsprijs te sturen, ik zou het accepteren.
Mogelijk heeft iemand met meer kennis van de materie een andere visie.
Het is toch geen eigen falen als het product tijdens het vervoeren kapot is gegaan. Ik zou er zelf ook niet aan denken om het product direct te controleren.quote:Op maandag 3 november 2014 09:42 schreef Storneren het volgende:
De mentaliteit van tegenwoordig. Eigen falen op andere proberen af te schuiven
Niet relevant.quote:Op maandag 3 november 2014 09:43 schreef Storneren het volgende:
[..]
Want in het weekend kun je niet zien of iet stuk is omdat je jezelf in coma hebt gezopen en pas maandag weer wakker wordt?
Want een consument laat nooit wat vallen? Misschien is er wel iemand tegen aangereden met een kruiwagen ofzo... Ik geloof TS best en het is ook echt lullig maar hij had het wel gewoon moeten controleren.quote:Op maandag 3 november 2014 09:49 schreef Goesten het volgende:
[..]
Het is toch geen eigen falen als het product tijdens het vervoeren kapot is gegaan. Ik zou er zelf ook niet aan denken om het product direct te controleren.
Het bedrijf kan toch ook zien dat het product nog niet gemonteerd is/was. Dan sluit je gebruiksschade al uit.
Bij welke webshop is het trouwens besteld. Misschien een lesje voor de overige fokkers
Het is wel eigen falen als je niet binnen 48 uur controleert. Misschien heeft ts zelf dat ding wel laten stuiteren.quote:Op maandag 3 november 2014 09:49 schreef Goesten het volgende:
[..]
Het is toch geen eigen falen als het product tijdens het vervoeren kapot is gegaan. Ik zou er zelf ook niet aan denken om het product direct te controleren.
Het bedrijf kan toch ook zien dat het product nog niet gemonteerd is/was. Dan sluit je gebruiksschade al uit.
Bij welke webshop is het trouwens besteld. Misschien een lesje voor de overige fokkers
De webwinkel niet mag eisen dat je transportschade binnen 48 uur meldt.quote:
Oh Sorry, ik had bron moeten roepen. Bij deze dan.quote:Op maandag 3 november 2014 09:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De webwinkel niet mag eisen dat je transportschade binnen 48 uur meldt.
Dan kan jij er van alles van vinden, het is niet relevant.
Voorwaarden moeten redelijk zijn dus 48 uur is niet logisch. Echter heeft TS er meer dan een maand over gedaan. Zijn eis is dan ook onredelijk.quote:Op maandag 3 november 2014 09:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De webwinkel niet mag eisen dat je transportschade binnen 48 uur meldt.
Dan kan jij er van alles van vinden, het is niet relevant.
Wat is er niet redelijk aan transportschade binnen 48 uur melden? En wat is er dan wel een redelijke termijn?quote:Op maandag 3 november 2014 09:59 schreef Diemux het volgende:
[..]
Voorwaarden moeten redelijk zijn dus 48 uur is niet logisch. Echter heeft TS er meer dan een maand over gedaan. Zijn eis is dan ook onredelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |