Ik?quote:Op maandag 3 november 2014 03:25 schreef d4v1d het volgende:
450 dan
Sowieso ben ik wel benieuwd naar je bron mog
Fantastisch!quote:Op maandag 3 november 2014 03:25 schreef d4v1d het volgende:
450 dan
Sowieso ben ik wel benieuwd naar je bron mig
Ik hoop niet dat 72 voor je geboortejaar staat.. Wat een druif ben jij zegquote:
Graag gedaan.quote:Op maandag 3 november 2014 03:26 schreef houdjemond het volgende:
Dames en Heren,
Het ging een heel topic goed, en daarom was ik trots op ons(z) .
Maar nee, we moeten weer trollen, kutgeintjes uithalen en stomme, totaal onzinnige vragen stellen, houd het nou eens leuk om de rest het tegendeel te bewijzen?
En mooi RB dat je de OP hebt aangepast
Zie mijn eerdere post, het wás weer even leuk en serieus.quote:
Dankzij mij.quote:Op maandag 3 november 2014 03:27 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zie mijn eerdere post, het wás weer even leuk en serieus.
Kijk eens naar het later wordend uur, azijnpisser. Daar ligt het aan.quote:Op maandag 3 november 2014 03:26 schreef houdjemond het volgende:
Dames en Heren,
Het ging een heel topic goed, en daarom was ik trots op ons(z) .
Maar nee, we moeten weer trollen, kutgeintjes uithalen en stomme, totaal onzinnige vragen stellen, houd het nou eens leuk om de rest het tegendeel te bewijzen?
En mooi RB dat je de OP hebt aangepast
Hoe later, hoe leuker.quote:Op maandag 3 november 2014 03:28 schreef mig72 het volgende:
[..]
Kijk eens naar het later wordend uur, azijnpisser. Daar ligt het aan.
Heuj, doe eens lief.quote:Op maandag 3 november 2014 03:28 schreef mig72 het volgende:
[..]
Jij?quote:Op maandag 3 november 2014 03:28 schreef d4v1d het volgende:
Niet op letten dus.
Wie kiest de volgende vraag?
Flikker gewoon op.quote:Op maandag 3 november 2014 03:28 schreef mig72 het volgende:
[..]
Jij bent de bevestiging hiervan:quote:Op maandag 3 november 2014 03:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat 72 voor je geboortejaar staat.. Wat een druif ben jij zeg
quote:
Nee het ligt aan een 16-jarig onderontwikkeld mongooltje zoals jij die niks te doen heeft. Ga slapen man loeder en verneuk dit topic nietquote:Op maandag 3 november 2014 03:28 schreef mig72 het volgende:
[..]
Wat hij zegt.quote:Op maandag 3 november 2014 03:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee het ligt aan een 16-jarig onderontwikkeld mongooltje zoals jij die niks te doen heeft. Ga slapen man loeder en verneuk dit topic niet
51?quote:Op maandag 3 november 2014 03:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Oke was ff in de war
Hoeveel jaar heeft Steve Jobs geleefd.
Weinig en ik zou het eigenlijk moeten weten maar ik weet het niet. Minder dan 50 dus ik gok 47.quote:Op maandag 3 november 2014 03:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Oke was ff in de war
57?quote:Op maandag 3 november 2014 03:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Oke was ff in de war
Tegeltjeswijsheid dit.quote:Op maandag 3 november 2014 03:30 schreef mig72 het volgende:
[..]
Hoe dieper de kater, hoe harder de neuker.
Ga terug naar je geboorteland. Als je het kan betalen.quote:Op maandag 3 november 2014 03:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee het ligt aan een 16-jarig onderontwikkeld mongooltje zoals jij die niks te doen heeft. Ga slapen man loeder en verneuk dit topic niet
Nopquote:Op maandag 3 november 2014 03:30 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Weinig en ik zou het eigenlijk moeten weten maar ik weet het niet. Minder dan 50 dus ik gok 47.
Jij eerst.quote:Op maandag 3 november 2014 03:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kanker gewoon op uit dit topic. Je voegt echt geen ene flikker toe.
Turkenlandquote:Op maandag 3 november 2014 03:35 schreef Tassendief het volgende:
Wat is de hoofdstad van Faeröer eilanden
Klootvioliste*quote:
Iets te pittig dezequote:Op maandag 3 november 2014 03:35 schreef Tassendief het volgende:
Wat is de hoofdstad van Faeröer eilanden
Mijn mammie is boos niet meer.quote:Op maandag 3 november 2014 03:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Klootvioliste*
En ga nou maar naar bed anders word je mammie boos.
Alleen als je mij gezelschap houdt.quote:Op maandag 3 november 2014 03:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Klootvioliste*
En ga nou maar naar bed anders word je mammie boos.
Doe maar jaquote:
Slecht!! Ten noorden van Engeland.quote:Op maandag 3 november 2014 03:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik weet geeneens in welke oceaan / zee die eilanden zouden moeten liggen
Het klinkt arabisch wel..quote:Op maandag 3 november 2014 03:40 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Slecht!! Ten noorden van Engeland.
Niet.quote:Op maandag 3 november 2014 03:42 schreef mig72 het volgende:
[..]
hehehe kerel zit eigen topic te verneuken
Wie mag nu dan?quote:Op maandag 3 november 2014 03:43 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Klopt maar er was al iemand eerder
Mooi, zoals al eerder gemeld zit ik vrij vaak naar Rammstein te luisteren, en uiteraard ga ik daar. haha WEL een vraag over stellen, zagen jullie niet aankomen.quote:
witquote:Op maandag 3 november 2014 03:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mooi, zoals al eerder gemeld zit ik vrij vaak naar Rammstein te luisteren, en uiteraard ga ik daar. haha WEL een vraag over stellen, zagen jullie niet aankomen.
De naam is afgeleid van een vliegtuigongeluk in het plaatsje Ramstein ( jawel met een M, en geen 2 ) Ruim 70 doden, en meer dan 200 gewonden omdat er toen 3 gevechtsvliegtuigen op elkaar klapte.
Nu we het daar toch over hebben, wat voor kleur heeft de moedermelk van een Nijlpaard?
maar ik zie het verband niet tussen de nijlpaard en die plaats maar goed zal weer aan mij liggenquote:Op maandag 3 november 2014 03:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mooi, zoals al eerder gemeld zit ik vrij vaak naar Rammstein te luisteren, en uiteraard ga ik daar. haha WEL een vraag over stellen, zagen jullie niet aankomen.
De naam is afgeleid van een vliegtuigongeluk in het plaatsje Ramstein ( jawel met een M, en geen 2 ) Ruim 70 doden, en meer dan 200 gewonden omdat er toen 3 gevechtsvliegtuigen op elkaar klapte.
Nu we het daar toch over hebben, wat voor kleur heeft de moedermelk van een Nijlpaard?
Een moderator van ONZ die niet normaal kan meepraten, je verwacht het nietquote:
Hij heeft gelijk.quote:Op maandag 3 november 2014 03:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een moderator van ONZ die niet normaal kan meepraten, je verwacht het niet
No way?quote:
Als je de vorige deeltjes had gevolgd had je meegekregen dat ik er altijd slap omheen ouwehoer, maar toen was je vast aan het fappen of andere topics verpestenquote:Op maandag 3 november 2014 03:49 schreef mig72 het volgende:
[..]
maar ik zie het verband niet tussen de nijlpaard en die plaats maar goed zal weer aan mij liggen
Jazeker, dus aan jou de eer om een nieuwe vraag erin te gooien.quote:
nah nog slechter, ik heb een levenquote:Op maandag 3 november 2014 03:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Als je de vorige deeltjes had gevolgd had je meegekregen dat ik er altijd slap omheen ouwehoer, maar toen was je vast aan het fappen of andere topics verpesten
Neen, ik was een lollifant.quote:Op maandag 3 november 2014 03:50 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ben jij toevallig een nijlpaardgeweest in je vorige leven
quote:Op maandag 3 november 2014 03:50 schreef Lt.Surge het volgende:
Nou, dan vraag ik dit maar:
Van wie is Jo Calderone een alter-ego?
Lady Gagaquote:Op maandag 3 november 2014 03:50 schreef Lt.Surge het volgende:
Nou, dan vraag ik dit maar:
Van wie is Jo Calderone een alter-ego?
Ik helaas welquote:Op maandag 3 november 2014 03:54 schreef mig72 het volgende:
[..]
Die naam heb ik nergens in me leven gehoord.
En juust.quote:
Schooltas? Hoezo?quote:Op maandag 3 november 2014 03:55 schreef mig72 het volgende:
[..]
Vergeet niet je schooltas in te pakken.
Klopt, nu nog de achternaamquote:
Lijkt me vrij evident aan elkaarquote:
Germanotta maar ik reken hem goedquote:
Een daredevil?quote:Op maandag 3 november 2014 04:01 schreef dedude87 het volgende:
Wie is net tussen twee wolkenkrabbers wezen koorddansen?
David Hasselhoff?quote:Op maandag 3 november 2014 04:01 schreef dedude87 het volgende:
Begon met een B verder kom ik niet.quote:Op maandag 3 november 2014 04:01 schreef dedude87 het volgende:
Ik heb de naam verschillemde malen gelezen vandaag maar nu kom ik er niet opquote:
Blijf dan wakkerquote:Op maandag 3 november 2014 04:05 schreef d4v1d het volgende:
Anyways. Ik ga mezelf in slaap huilen omdat mn wekker om 5:30 gaat![]()
Ik ga het nog heel ff proberen. Anders ga ik over n halfuur maar koffie zettenquote:
Toch niet Bundy he?quote:Op maandag 3 november 2014 04:06 schreef Sardu het volgende:
Wie scoorde er ooit 4 touchdowns in een high school match?
Ik, mijn naam is Mig Sjarkoff.quote:Op maandag 3 november 2014 04:06 schreef Sardu het volgende:
Wie scoorde er ooit 4 touchdowns in een high school match?
Goedquote:
Wie won de eerste Super Bowl?quote:Op maandag 3 november 2014 04:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Goed
Beste waar ik mee kon komen op dit tijdstip en NFL op de achtergrond
Ted Bundy of Al Bundy?quote:Op maandag 3 november 2014 04:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Goed
Beste waar ik mee kon komen op dit tijdstip en NFL op de achtergrond
Ik mag niet meer gokken, maar had met mijn eerste ingeving moeten gaan.quote:
Ook nietquote:
ok ok een nieuwequote:Op maandag 3 november 2014 04:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik mag niet meer gokken, maar had met mijn eerste ingeving moeten gaan.
Die jaquote:Op maandag 3 november 2014 04:13 schreef houdjemond het volgende:
Het waren de green bay packers ffs.
Seattlequote:Op maandag 3 november 2014 04:12 schreef Lt.Surge het volgende:
Nieuwe (en makkelijke)..
Super Bowl winnaar 2014, en Surge als grootste fan...
Winnerrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 3 november 2014 04:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Seattleoh seahawks wil je er vast achter
quote:Op maandag 3 november 2014 04:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Seattleoh seahawks wil je er vast achter
What a gamequote:
o.ó ga maar snel slapen ja.quote:Op maandag 3 november 2014 04:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
What a game![]()
Oh ehrm, laatste voor ik ga slapen dan zonder random verhaaltje.
Wat hebben bomen en visschubben gemeen?
Dit heb ik ooit geweten...quote:Op maandag 3 november 2014 04:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
What a game![]()
Oh ehrm, laatste voor ik ga slapen dan zonder random verhaaltje.
Wat hebben bomen en visschubben gemeen?
Heeeeel erg close.quote:Op maandag 3 november 2014 04:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dit heb ik ooit geweten...![]()
Aan visschubben kan je de leeftijd van een vis zien?
... Dunnoquote:
Ik keur hem wel goed, ze hebben beide jaarringen waaraan je dus inderdaad de leeftijd kan aflezen.quote:Op maandag 3 november 2014 04:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dit heb ik ooit geweten...![]()
Aan visschubben kan je de leeftijd van een vis zien?
Aan het schors van de bomen kan je de leeftijd van een vis zien?quote:
Ah, ik wist dat het wel iets met leeftijd of in die richting te maken had.quote:Op maandag 3 november 2014 04:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik keur hem wel goed, ze hebben beide jaarringen waaraan je dus inderdaad de leeftijd kan aflezen.
quote:Op maandag 3 november 2014 04:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Aan het schors van de bomen kan je de leeftijd van een vis zien?
quote:Op maandag 3 november 2014 04:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Aan het schors van de bomen kan je de leeftijd van een vis zien?
Hallo, ik was gvd 5 wat denk je nou.quote:Op maandag 3 november 2014 04:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, ik wist dat het wel iets met leeftijd of in die richting te maken had.
Wie werd er tijdens een wedstrijd in 1993 door een fan in haar(hint) rug gestoken.
Martina Hingis?quote:Op maandag 3 november 2014 04:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, ik wist dat het wel iets met leeftijd of in die richting te maken had.
Wie werd er tijdens een wedstrijd in 1993 door een fan in haar(hint) rug gestoken.
Ik ook.quote:Op maandag 3 november 2014 04:26 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hallo, ik was gvd 5 wat denk je nou.
Monica Seles?quote:
Ik vond 't behoorlijk excuus-waardig.quote:Op maandag 3 november 2014 04:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Toch weet ik het wel, dus geen excuus voor jou.
quote:
Best bekend sportmoment toch?quote:Op maandag 3 november 2014 04:29 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Vond het al knap dat je in de goede sport zat.
Het zegt mij niets.quote:Op maandag 3 november 2014 04:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Best bekend sportmoment toch?
Welke wielrenner werd in 2004 dood gevonden in een hotelkamer?
quote:Op maandag 3 november 2014 04:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Het zegt mij niets.
En was dat niet iets van partonini of zo?
Ehm,,, die Italiaan....quote:Op maandag 3 november 2014 04:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Best bekend sportmoment toch?
Welke wielrenner werd in 2004 dood gevonden in een hotelkamer?
Kloptquote:Op maandag 3 november 2014 04:33 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ehm,,, die Italiaan....
Marco Pantani.
Tom Simpsonquote:Op maandag 3 november 2014 04:36 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Welke Britse wielrenner overleed in 1967 op de Mont Ventoux?
Correct, aan de gevolgen van te veel drugs en alcohol. Verzin jij maar nieuwe vraag maar dan iets algemener.quote:
Ik laat het hierbij voor vannachtquote:Op maandag 3 november 2014 04:40 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Correct, aan de gevolgen van te veel drugs en alcohol. Verzin jij maar nieuwe vraag maar dan iets algemener.
Doe dan even mijn zojuist geposte nummer luisteren, val je lekker van in slaap.quote:
Haal m eraf danquote:Op maandag 3 november 2014 13:28 schreef Fok-it het volgende:
Die weet ik ook.. Ligt op het puntje van m'n tong
jaquote:Op maandag 3 november 2014 13:30 schreef d4v1d het volgende:
Bedoel je die lul die in duitsland aan het werk ging?
Dat begreep ik.quote:Op maandag 3 november 2014 13:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die bedoel ik niet.
Nederlandse Arts.
Die ernst is best veel in het nieuws geweest.quote:Op maandag 3 november 2014 13:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat begreep ik.![]()
Maar met zoveel artsen en schandalen is het misschien makkelijk wat specifieker te zijn.
Ik kan me alleen Ernst Jansen voor de geest halen.
Jup. Was nog samen met hem bij de rechtbank.quote:Op maandag 3 november 2014 13:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die ernst is best veel in het nieuws geweest.
Ah, jij fraudeert er ook op los?quote:Op maandag 3 november 2014 13:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jup. Was nog samen met hem bij de rechtbank.
Ik was spuit 11, zag ik.
Kindernetquote:Op maandag 3 november 2014 13:33 schreef d4v1d het volgende:
Op welke zender werd het kinderprogramma Ernst, Bobbie en de rest voor het eerst uitgezonden (in Nederland)
Veel tv gekeken.quote:Op maandag 3 november 2014 13:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik dacht dat m'n vraag best moeilijk was
Ik wist dat hij een dubbele achternaam had en toen zat ik met Strauss-Kahn in m'n hoofd maar dar was die Franse politicus die in opspraak raaktequote:
Lolo Ferrariquote:Op maandag 3 november 2014 13:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Veel tv gekeken.![]()
Welk frans "model" danser droeg de naam van een bekend automerk?
Vies lelijk wijfquote:
In de stijl van ONZ past ze prima. Mooi is inderdaad heel wat anders.quote:
Die wordt gezien als een van de grootste uitvinders aller tijden.quote:
Nee helaasquote:
Uitvinderquote:
Goeie vraag...quote:Op maandag 3 november 2014 13:51 schreef Fok-it het volgende:
De wetten van ?, ook wel ?vergelijkingen of ?theorie genoemd, zijn de vier natuurkundige wetten van het elektromagnetisme, de theorie van elektrische en magnetische velden en elektromagnetische straling zoals licht.
Kloptquote:
kwikquote:Op maandag 3 november 2014 14:02 schreef Toto69 het volgende:
Oké volgende:
Welk metaal is als enige bij kamertemperatuur vloeibaar?
Je mag verder gaan als je wiltquote:
Nee joh, die zijn nog onschuldigquote:
Kipnuggets?quote:Op maandag 3 november 2014 14:49 schreef Fok-it het volgende:
Welke snack bij de Macdonalds telt de meest calorieën?
ook onschuldigquote:
De big tasty met bacon is het. maar vooruitquote:Op maandag 3 november 2014 15:34 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
De big Mac of tasty Mac bacon?
Vast land of tellen de eilanden ook mee?quote:Op maandag 3 november 2014 15:36 schreef RingBewoner het volgende:
Wat is het meest noordelijke dorp van Nederland?
Goeie vraagquote:Op maandag 3 november 2014 15:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vast land of tellen de eilanden ook mee?
Ja, goeie vraag. Ik zat te denken aan Roodeschool of zo.quote:Op maandag 3 november 2014 15:45 schreef Fok-it het volgende:
Het is een dorpje in Groningen in ieder geval maar welke
Vasteland.quote:Op maandag 3 november 2014 15:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vast land of tellen de eilanden ook mee?
Nee, ben ik net langsgereden en ligt niet eens aan zee.quote:Op maandag 3 november 2014 15:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, goeie vraag. Ik zat te denken aan Roodeschool of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |