Het eindigt wel op bad volgensmijquote:Op maandag 3 november 2014 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stad kan je wel schrijven hoor. Maar niet goed
36quote:Op maandag 3 november 2014 02:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Hoeveel zwarte toetsen heeft een standaardpiano?
Verder dan Fur Elise kom ik niet, en laat dat nou net mijn tweede naam zijn, zij het iets anders gespelt.quote:
De ontdekker zijn vrouw was ongesteldquote:Op maandag 3 november 2014 02:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Verder dan Fur Elise kom ik niet, en laat dat nou net mijn tweede naam zijn, zij het iets anders gespelt.
Haifisch van Rammstein is op het moment mijn favoriete nummer, maar hoe komt het nou eigenlijk dat de Rode Zee de Rode zee heet?
quote:Op maandag 3 november 2014 02:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De ontdekker zijn vrouw was ongesteld
Bonuspunten, je zit heel erg warmquote:Op maandag 3 november 2014 02:11 schreef Rezania het volgende:
Sowieso dat er wel iets in het water moet zitten waardoor het rood lijkt, anders waren die naamgevers echt debiel.
Iets met de ondergrond dan ?quote:Op maandag 3 november 2014 02:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Bonuspunten, je zit heel erg warm
quote:Op maandag 3 november 2014 02:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Eh, algen, vissen, dat ongestelde wijf, plantjes, kies maar.quote:Op maandag 3 november 2014 02:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
quote:
Ja ik vond dat ongestelde vrouw verhaal toch leuker, maar helaasquote:Op maandag 3 november 2014 02:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eh, algen, vissen, dat ongestelde wijf, plantjes, kies maar.
Vast niet. Zou de hele intentie wel verpesten.quote:
Noorwegen.quote:Op maandag 3 november 2014 02:18 schreef dedude87 het volgende:
Watis de dichtsbijzijnde plek bij Nl waar nu sneeuw ligt?
Antarticaquote:Op maandag 3 november 2014 02:18 schreef dedude87 het volgende:
Watis de dichtsbijzijnde plek bij Nl waar nu sneeuw ligt?
Huehuehuequote:
Dichterbij dan in Nederland zelf kan je niet komen, geef toe.quote:
Die was al dood aapquote:
Mark Ruttequote:Op maandag 3 november 2014 02:25 schreef Fok-it het volgende:
Een Makkelijke: Het is dit jaar 10 jaar geleden dat Van Gogh vermoord werd door Mohammed B. Tijdens zijn moord stak hij van Gogh met een mes en een brief daaraan verbonden. Wie bedreigde hij in deze brief?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |