Trollen in je eigen topic-kindje is not cool bro, we deden zo ons best !quote:Op maandag 3 november 2014 03:07 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat is een paint, die ik gejat heb, en heb gestuurd naar iemand die een appartement wil huren in de binnenstad van Groningen, en dat alles in het kader van de Fok! marktplaatsklootzakken. Kijken wat de potentiële huurder er van denkt.
Weet ik, maar het zorgt voor posts en views, dus het is promotie!quote:Op maandag 3 november 2014 03:08 schreef houdjemond het volgende:
^ Maar dan niet met die kansloze paint.
[..]
Trollen in je eigen topic-kindje is not cool bro, we deden zo ons best !
Haha, de potentiële huurder kijkt raar op, en dan verzin ik een verhaal van luchbed in het zwembad als bed en oefenen voor de OS.quote:Op maandag 3 november 2014 03:08 schreef Rezania het volgende:
Oh ja, dat zwembad zou ik trouwens aan die walvis verhuren die jij je moeder noemt. Grgr.
1.3quote:Op maandag 3 november 2014 03:10 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Een heel klein beetje meer en ik rond af op 1 cijfer na de komma.
Ik ben stronken, mag dat ook?quote:Op maandag 3 november 2014 03:10 schreef houdjemond het volgende:
Nee, we kregen zelfs Fylax bijna serieus, en Mortaxx deed ook nog een rondje mee, moet je zuinig op zijn, en aangezien ik nu lekker de TS ben, verpest het nou niet.
Onzin of niet ik denk dat iedereen hier, melig of dronken of whatever, er toch iets van opsteekt met een glimlach en dat zou toch mooi zijn als dat zo zou kon blijven?
Als je je eigen idee niet verpest mag datquote:
Mijn idee was en is geniaal, dat vergeet ik nooit. Als nummer 100 opengaat dan trakeer ik jou op champagne en mezelf ook, mits we het drinken terwijl we elkaar zien.quote:Op maandag 3 november 2014 03:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Als je je eigen idee niet verpest mag dat
Ik wil ookquote:Op maandag 3 november 2014 03:12 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Mijn idee was en is geniaal, dat vergeet ik nooit. Als nummer 100 opengaat dan trakeer ik jou op champagne en mezelf ook, mist we het drinken terwijl we elkaar zien.
Mag ik wel bij je overnachten?quote:Op maandag 3 november 2014 03:13 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Als je eigen drank meeneemt of betaald is dat geen probleem.
C6H120quote:Op maandag 3 november 2014 03:13 schreef Rezania het volgende:
Ik heb nog geen antwoord gehad op mijn eerdere vraag. Wat is de formule van glucose?
Bitch pls, kom maar terug als je bijna 50 delen in fucking SES hebt ja.quote:Op maandag 3 november 2014 03:12 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Mijn idee was en is geniaal, dat vergeet ik nooit. Als nummer 100 opengaat dan trakeer ik jou op champagne en mezelf ook, mits we het drinken terwijl we elkaar zien.
Wat is SES?quote:Op maandag 3 november 2014 03:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bitch pls, kom maar terug als je bijna 50 delen in fucking SES hebt ja.
A-kwadraat plus B-kwadraat=ik geef geen neuk-kwadraat,quote:Op maandag 3 november 2014 03:13 schreef Rezania het volgende:
Ik heb nog geen antwoord gehad op mijn eerdere vraag. Wat is de formule van glucose?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |