Wellicht naar buiten gaan?quote:Op maandag 3 november 2014 08:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Man man man, als dit jouw onverschillige houding is, dan wil ik niet weten wat je allemaal van plan bent als het je echt iets kan schelen.
Bram komt vaak in het winkelcentrum. Zodoende weet hij dat donkere mensen niet gediscrimineerd worden. Want als hij toevallig langs een neger loopt, hoort hij geen overtogen woord richting hem geuit worden.quote:
Het is juist sneu dat men iets wil veranderen wat helemaal geen verandering behoeft.quote:Op maandag 3 november 2014 01:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat je niet snapt dat het een kinderfeestje is en die kinderen er geen ruk om geven wat voor een kleur piet heeft, daarom.
Maar jij ligt er wakker van, dan ben je echt heel erg sneu
Juist!quote:Op maandag 3 november 2014 02:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als het kind ZP al met een neger zou associėren dan is dit een positief contact voor het kind en dus werkt het racisme juist tegen.
Sneu zeg mensen met een andere mening dan die van jouw.quote:Op maandag 3 november 2014 10:01 schreef Montagui het volgende:
[..]
Het is juist sneu dat men iets wil veranderen wat helemaal geen verandering behoeft.
quote:Op maandag 3 november 2014 02:16 schreef DrDentz het volgende:
Zwarte Piet..
[ afbeelding ]
Onze jeugden waren 1 groot feest van fascisme en racisme
Landverraders zijn het!quote:Op maandag 3 november 2014 10:11 schreef Pecoro_Nero het volgende:
Wat me vooral stoort zijn die blanken die meegaan met het gezeik, van dat handje vol gekleurde mensen dat daadwerkelijk een probleem heeft met Piet.
Jullie zijn niet eens donker. Dus stel je niet zo extreem aan. Stelletje Wiggers die een wit zwart voetje willen halen bij de donkere bevolking.
Tsja. Dit had je natuurlijk ook in de VS kunnen roepen over de slavernij. Of de civil rights movement.quote:Op maandag 3 november 2014 10:11 schreef Pecoro_Nero het volgende:
Wat me vooral stoort zijn die blanken die meegaan met het gezeik, van dat handje vol gekleurde mensen dat daadwerkelijk een probleem heeft met Piet.
Jullie zijn niet eens donker. Dus stel je niet zo extreem aan. Stelletje Wiggers die een wit zwart voetje willen halen bij de donkere bevolking.
Ik moet donker zijn om dit probleem te erkennen?quote:Op maandag 3 november 2014 10:11 schreef Pecoro_Nero het volgende:
Die mensen stellen zich gewoon aan. Ik ben zelf half Afrikaans. Dus ik zou zeggen dat ik het wel kan weten.quote:Op maandag 3 november 2014 10:18 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Tsja. Dit had je natuurlijk ook in de VS kunnen roepen over de slavernij. Of de civil rights movement.
Het is natuurlijk wel fijn wanneer mensen kunnen denken vanuit niet alleen hun eigen ervaring maar ook dat van een ander.
Er is geen probleem, dus er valt ook niets te erkennen.quote:Op maandag 3 november 2014 10:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik moet donker zijn om dit probleem te erkennen?
Natuurlijk.quote:Op maandag 3 november 2014 10:31 schreef xpompompomx het volgende:
Mogen pro-pieten eigenlijk wel op Amerikaanse wijze Halloween vieren?
Volgens Pecoro_Neroquote:Op maandag 3 november 2014 10:32 schreef Pecoro_Nero het volgende:
[..]
Er is geen probleem, dus er valt ook niets te erkennen.
Met het oog op het beschermen van de Nederlansche cultuur lijkt het me erg kwalijk deze Amerikaanse invloeden toe te laten in onze heilige cultuur.quote:Op maandag 3 november 2014 10:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Als je maar niet als een karikatuur van een donkere slaaf verkleed gaat.
Als ik Halloween wil vieren vier ik Halloween.quote:Op maandag 3 november 2014 10:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Met het oog op het beschermen van de Nederlansche cultuur lijkt het me erg kwalijk deze Amerikaanse invloeden toe te laten in onze heilige cultuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |