SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Speciaal voor Tobi:
![]()
ja, true.quote:Op zondag 2 november 2014 22:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh ik zou het minder erg vinden als het blijvend was dan een one night stand.quote:Op zondag 2 november 2014 22:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zou daar echt absoluut geen probleem mee hebben06 in m'n inbox in 3.. 2.. 1..
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
En wat Ozz zei... Gewoon onze namen laten vallen en het is goed swa.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
alsof jij er nog een nodig hebtquote:Op zondag 2 november 2014 22:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
ja, true.
[..]06 in m'n inbox in 3.. 2.. 1..
stuur wel naar DS2
![]()
Anders rijden we wel even langs.quote:Op zondag 2 november 2014 22:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
En wat Ozz zei... Gewoon onze namen laten vallen en het is goed swa.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Even met de beamer een driveby regelen. Noh spangquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heb je nog wat stuff liggen waar je van af wilt?quote:Op zondag 2 november 2014 22:18 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Onderweg even wat oude magnetrons opladen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Met je anaconda zwaaien uit het raam, dan weet die wel genoeg denk ik.quote:Op zondag 2 november 2014 22:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Even met de beamer een driveby regelen. Noh spangOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ja dan weten ze dat het aan is. 2 anaconda's, 1 besneden en de andere met een gigantische voorvel.quote:Op zondag 2 november 2014 22:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Met je anaconda zwaaien uit het raam, dan weet die wel genoeg denk ik.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heb nog wel wat oud ijzer liggen inderdaad.quote:Op zondag 2 november 2014 22:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb je nog wat stuff liggen waar je van af wilt?![]()
Lindgren. vraag het hem gewoon. Dan weet je meteen waar je aan toe bent en wat je nog kan doen of dat je het erbij moet laten, als je tenminste vrienden wilt blijven.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik laat hem echt niet vallen. Voor geen chick.quote:Op zondag 2 november 2014 22:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lindgren. vraag het hem gewoon. Dan weet je meteen waar je aan toe bent en wat je nog kan doen of dat je het erbij moet laten, als je tenminste vrienden wilt blijven.
Maar hij is een open minded dude. Komt wel goed.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Heb je hem pics gestuurd terwijl je haar als een rodeopaard aan het temmen was?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Goede handel lindgren. mijn zoon.
Als je de bioscoopbroek al aan hebt gehad ben je op het goede pad. Sowieso voor die 2e gaan trouwens, die eerste is niet geweldig dus beter die 2e fixen. Die eerste gewoon zeggen waar het op staat.
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Als je al twijfelt over het feit dat de 2e misschien wel beter is, is de eerste sowieso niet goed genoeg![]()
![]()
quote:Op zondag 2 november 2014 22:58 schreef Kiid het volgende:
Nog 1 uur tot CoD, jammer dat ik nu niet meer op school zit
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Jaquote:Op zondag 2 november 2014 22:58 schreef Kiid het volgende:
Nog 1 uur tot CoD, jammer dat ik nu niet meer op school zitMorgen werken.
Dus maar niet spelen om 12uur denk ik.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 2 november 2014 23:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
JaMorgen werken.
Dus maar niet spelen om 12uur denk ik.
![]()
![]()
Ik ben wel benieuwd naar jullie meningen erover
Zou wel tof zijn als het weer een beetje richting MW gingDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Niks aan zonder kommenterrie
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |