het was heel snel gefixt gelukkig. Een klein tikje, heel even huilen en het was klaar. Superfijne verpleegkundige ook, hij zei: 'ik kijk even' en zette m toen meteen goed. Ze bewoog m meteen weer helemaal goed! We moesten even spelen met haar (en dan vooral die arm uiteraard) in de wachtkamer en toen kwam de arts nog even kijken maar het was al heel duidelijk dat het goed zat.quote:Op zondag 2 november 2014 19:47 schreef _NIKKI_ het volgende:
Soesavoor de peuter. Was het snel gefixt? L. heeft het ook eens gehad, ook op zondag.
We moeten nog een uur naar huis rijden, maar dat was zolang ze er geen last van had geen probleem. Ze heeft een uur filmpjes gekeken in de auto en in de wachtruimte van de HAP zei ze al wapperend met haar arm ineens: "kijk mama hij doet het weer." Dus na een gesprekje met de arts konden we onze reis naar huis vervolgen.
Sprongen... tja ik geloof er niet heilig in. Ik geloof best dat het ineens kunnen van nieuwe dingen of het moeten ontwikkelen van nieuwe dingen soms moeizaam gaat en heftig is voor zo'n mini, maar 6 weken lang donderwolken gaat me toch echt iets te ver. Mijn man pakt het boek er overigens wel regelmatig bij om te kijken wat voor skills de baby's zouden moeten hebben volgens het boek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 november 2014 20:28 schreef Mabawa. het volgende:
Wat sneu Soesa! Maar gelukkig vrij vlot opgelost
Kijk dit nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 2 november 2014 20:28 schreef Mabawa. het volgende:
Wat sneu Soesa! Maar gelukkig vrij vlot opgelost
Kijk dit nouOm op te vretenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Classicquote:Op zondag 2 november 2014 19:14 schreef kwakz0r het volgende:
Beginnende ouder crisis hier: baby heeft gepoept, billendoekjes gaan op tijdens het vegen, niet meer doekjes in huis, baby pist over papa en t aankleedkussen en zichzelf heen, appie is net 15 minuten dicht![]()
Hoera voor hydrofiele washandjes en de turkse super/doner/alleswinkel om de hoek!
Auuuw...quote:Op zondag 2 november 2014 21:23 schreef Tante_Soesa het volgende:
Wauw Mabawa!
Zondagsarmpje, http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Radiuskopsubluxatie, oftewel, elleboogje ontzet.
Brrrr wat engquote:Op zondag 2 november 2014 21:23 schreef Tante_Soesa het volgende:
Wauw Mabawa!
Zondagsarmpje, http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Radiuskopsubluxatie, oftewel, elleboogje ontzet.
Wij gaven in de beginperiode eten als het in het schema paste, want bijvoeding, geen eerste levensbehoefte. Inmiddels na 2 maanden bijvoeding kunnen T en S denk ik niet meer zonder.quote:Op zondag 2 november 2014 21:21 schreef Fazzoletti het volgende:
We zijn nu een week of 2 bezig met bijvoeden wat heel goed gaat. Gisteren heeft hij gewoon 2 wortels opMaar nu met het eten komen we steeds in de knel 's avonds qua tijd. Hoe doen jullie dat? Ik ben rond half 6 thuis uit werk, dan wil ik uiteraard even knuffelen, spelen, soms wil hij meteen drinken en dan willen we hem dus eten geven, wassen (niet elke dag), (weer) voeden en naar bed rond 7. Vandaag aten we zelf pas om half 8; kan wel, maar iets gestroomlijnder zou fijn zijn
Op kdv-dagen haal ik haar tussen 16.30-17.00 op. Dan wil ze meteen thuis aan de borst, vooral om bij te komen en even mamatijd te hebben, dus dan zit ik wel tot 18.30-18.45 met haar op de bank. Om 18.45 ga ik of mijn vriend koken, terwijl de ander met I speelt (of als mijn vriend nog niet thuis is, begin ik alvast en zet I bij me in de kinderstoel). Rond 18.15-18.30 is het eettijd en dan zitten we met z'n drietjes aan tafel. Minuut of 20. Na het eten poetsen we haar tandjes en wassen we haar een beetje. Echt badderen doen we niet op kdv-dagen, want daar is ze dan te moe voor. Om 19.00 stort ze echt in, dus dan is het slaapzak aan en nog een laatste voeding om een beetje bij in slaap te vallen.quote:Op zondag 2 november 2014 22:03 schreef Fazzoletti het volgende:
Nikki, warm eten op de opvang, daar had ik nog niet aan gedacht! Het is nu idd echt nog bijvoeding, hij drinkt er niet minder omMet z'n allen aan tafel lijkt me wel gezellig ja, maar ik denk dat dat over een paar maanden beter zal gaan dan nu.
Burd, dat is een heel ander ritme ja! Zou wel beter passen bij ons ritme maar helaas, ondanks dat hij 's ochtends slaapt tot een uur of 9, is hij 's avonds tussen 7 en 8 er echt wel klaar meeOh, en klinkt trouwens als een leuke dag voor jullie in de Efteling!
Het klinkt heel lullig, maar je zult vanaf nu wel vaker ziek zijn waarschijnlijk. Sinds ik L heb weet ik ineens weer hoe het voelt als je koorts hebt, moet overgeven en zulks.quote:Op maandag 3 november 2014 06:54 schreef Fazzoletti het volgende:
Hmm 38.5komt me echt niet uit om ziek te zijn; heb/had een hele volle dag vandaag
(ik ben eigenlijk nooit ziek en voel me al snel een aansteller
, nu twijfel ik dus of ik moet gaan werken of niet...)
ja, die speen er even in stoppenquote:Op maandag 3 november 2014 10:57 schreef Emooi het volgende:
Omdat onze zoon altijd prima heeft geslapen zijn we nooit heel erg bezig geweest met gewoontes en ritme. Hij sliep altijd met een speentje, en spuugde dat als hij eenmaal sliep wel een keer uit.
Laatste twee weken wordt hij echter rond een uur of 4/5 's nachts wakker. Enige wat we dan hoeven doen is hem weer even het speentje geven, dan is het al snel goed. Maar goed, zou natuurlijk beter zijn als we hier geen gewoonte van zouden hoeven maken. Iemand tips?
Ja, ik kan ook niet veel andersquote:Op maandag 3 november 2014 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
Burdie, wat vervelend dat je er zo veel last van hebt. Kun je je rust pakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |